Skocz do zawartości

tasior138

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tasior138

  • Urodziny 10.02.1956

Informacje osobiste

  • Imię
    138
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. dla tych co beda szukac w temacie, nie ma sie co ludzic, jak ucieka plyn i nie widac ktoredy to wiadomo ze rura wydechowa... u mnie byl pekniety kanal wylotowy spalin. Nie radze zwlekac z tematem, zalewany a dokladniej zaparowywany DPF nie funkcjonuje dobrze. pozdrawiam Lukasz
  2. Mam do was jeszcze jedno pytanie, korek jak odkrecam to syka, ale caly jak bo odwroce jest "zaparowany" - mnostwo skroplin w jego przestrzeni. Jak dobrze patrze na jego konstrukcje to para, powinna sie odbic od zarorka ktory jest w "rdzeniu" korka, czyzby ta uszczeleczka puszczala pare? L.
  3. no nie, a jak to zrobic? jest jakis zawor czy trzeba kombinowac? do ilu trzeba napompowac? jak dlugo przeprowadzac probe? kojarzycie kogos we wro kto sie tym zajmuje? pzdr L.
  4. No tak, myslalem troche, tylko jeden od klim poprostu sie boi, mowi ze wolalby nie - btw rozpitala mnie fakt jak chce za cos zaplacic, a ktos kreci glowa, przeciez oczywiste jest ze biore na siebie ryzyko jak cos pojdzie nie tak, Jeden od chlodnic mowil mi ze sa skarby swiata nie wolno! tak jakby ten passat byl megaskarbem... A technicznie, zaden spotkany dostawca kontrastu nie byl w stanie powiedziec czy przetrwa on probe temperaturowa, kontrast normalnie w klimach zmiga blisko 0 st ktos ma doswiadczenia z kontrastem?!
  5. witam Was, mam do was pytanie o sugestie, bo mi odpadaja pomysly, kreatywnosc mechanikow ograniczona jest do nastepnych drogich badan... ubywal mi plyn, delikatnie, raz na pol roku mala dolewka, no ale z czasem zwiekszylo sie zapotrzebowanie na dolewki dosc znacznie. ogladali, szukali nie widzieli nic. sprawdzili chlodniczke - wymontowali, napompowali kilka bar, do wiaderka z woda - nic! czyli glowica - zrobillem glowice (plus panewki plus ....) glowica nie byla peknieta, test na szczelnosc przeszla, uszczelka byla ostro wymeczona - 300 tysi. jak to po glowicy, auto lepiej chodzi, plus regulacja wtryskow po zlozeniu, wydawalo sie ze super, ale zapotrzebowanie na plyn jak bylo tak jest! no to poszlo ze to napewno chlodniczki - zrobiony baypass - nic! plyn cos zjada, olej czysty, wjechalem na snieg nic z pod auta nie wykapalo, odpadam, macie jakies pomysly? pozdrawiam Lukasz
  6. Witam, Co myslicie o przypadku: Padl mi czujnik temperatury spalin ten pierwszy przy turbinie. w warsztacie gosc podpiol rezystor zeby czujnik pokazywal 180 stopni i zamyka sprawe - bo nie moze wykrecic czujnika z turbiny. Chce za to 200PLN, co myslicie? bedize to dzialac? nie skonczy sie zlym wypalaniem dpf'a? pzdr L.
  7. moze to głupie pytanie, ale gdzie znajde rysunki? dziekuje L.
  8. no maly odzew w pomocy, z manualami tak o, ale te specjalne klucze to jakis zart. czy koła dolnego nie można zablokowac przez wkręcenie śruby?! mozna ale.... auto juz w aso, 500-600 euro estymacja pozdrawiam Lukasz
  9. Witam serdecznie, Auto nie odpala - znaczy odpala bardzo ciężko, tylko jak sie delikatnie dotyka gaz do zaskoczy, jak zaskoczy to wszystko gra, moc ok, moze spalanie ciut za duze. Diagnoza na trasie w Niemczech - nokenwelle sensor - górny. Czujnik juz zamówilem, z serwisem problem bo nie maja miejsca, Stąd moje pytanie, czy w passacie b6, 2006, 125KW (170KM) na pompowtryskach silnik chyba BRM wymienie to sam? czy trzeba sciagac koło rozrządu? znajde gdzies jakis instruktaż? z góry dzięki Mala poprawka... sciągnolem obudowe rozrzadu i... niepokojace byly dla mnie drobne opiłki... w momecie kiedy chcialem wymacac palcem połżenie hala, zauważylem ze blaszka koła ktora mowi o położeniu wałka poprostu mimowolnie sie obraca... poprostu odpadla/odkrecila sie/urwala sie. czy ktos oriętuje sie czy to jest integralna cześć koła czy jest do niego dospawana czy przykrecona? moje wątpliwości sa rozwiane, napewno trzeba ściągnąć koło, znajde gdzieś rysunki jak to wyglada? ktore cześci musze kupić, jak ustawić blaszke... pozdrawiam i dziekuje Lukasz
  10. Wiecie co, przejechalem 1kkm, skrzynia chodzi idealnie, zlewam to, jestem w stanie uwierzyć ze w sterowniku jest zaprogramowane aby losowe po 5 latach albo 220 km przejsc w tryb awaryjny.... poczekam az wroce do kraju i moze cos pomysle o servisie - a przynajmniej tescie, pozdro
  11. czyli w duzym uproszczeniu dsg-mechatronika=obudowa, wielkietryby, łożyska, wałki? pytam bo zastanawiam sie nad tym co jeszcze "delikatnego" po wymianie mecha bedize sie psulo... zainwestosac 6k pln to przeciez 20% wartości auta... git, Dzięki
  12. No ja wlaśnie nie miałem i bazuje jedynie na swojej wyobrażni.... Za co odpowiedzialna jest mechatronika? - przełączanie sprzegieł? wybieranie biegów? - czy w niej znajduje sie pełne sterowanie skrzyni czy tylko część? - czy całość znajduje sie w srodku skrzyni czy cos wystaje na zewnątrz? np wtyczka? w ostatnia sobotę niefortunnie, przypierdzielilem silnikiem dość konkretnie o podłożę na wertepach... zastanawiam sie czy jakas wtyczka sie nie mogła obruszyc... kodu błedu niestety nie posiadam.
  13. błąd w mechatronice, ale bez rozebrania nie bedzie mowil nic wiecej, zasugerowal ze w tym wieku 225tys to może byc mechatronika. mam wstepny termin na srode na rozebranie, ale nie wiem czy wogole sie za to zabierac, co go może nie sprzedac....
  14. Bylem w serwisie dzisiaj (przepraszam ze nie wspomnialem) podłączyli sie siemensową wersją ipada ;D poklikal, podotykał (niestety niemiecki interfejs nie jest dla mnie zrozumialy...) i błąd jest w mechatronice|sterowaniu, Mówiąc mechanicznie wypiecie masz na mysli ze odbylo sie to w jakis siłowy sposób? z moich wrażeń ze stacji benzynowej odbylo sie to bezboleśnie poprostu zorientowalem sie ze jestem na neurtralu jak dojezdzalem do dystrybutora, zadnych szarpnięć, trzasków itp (dokladnie tak samo jak padaja wtryskiwacze przy 140km/h i silnik przestaje działać) pozdrawiam Lukasz p.s. czasami zycie na ignore_mode jest bardzo wygnodne, tyle ze ja nie za bardzo potrafie sie w takim trybie funkcjonowac
  15. Witam, Odgrzeje troszke problem, Ostatnio przy zjeżdzaniu z autostrady na stacje benzynową skrzynia rozłączyła się. Po wyłączeniu i właczeniu silnika mruganie, przekreslona kontrokla P znikneły i bezproblemowo mogłem kontynuować jazdę. Generalnie skrzynia dziala prawidłowo, przy małym obciążeniu można wyczuć zmiany biegów, lecz przy pełnym obciążeniu zmiany biegów odbywają sie szybko plynnie i nieodczuwalnie. Niemniej błąd w skrzyni pozostał... w sterowaniu mechatroniką. Aktualnie jestem na terenie niemiec - delegacja, i nie za bardzo wiem co robić, czy potkaktowac zdażenie ze stacji benzynowej jako incydent i o nim zapmniec, czy jeżdzić az auto stanie na amen - co ma swoje minusy podróżując z dziećmi.... czy zostawić auto w servisie niemieckim? czy też zostawić go w polskim ASO jak wrócę do kraju? Problem bardziej polega na tym ze oczekuje od samochodu niezawodności, a w tej sytuacji.... Czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć czy mój symptom jest początkiem złego? od incydentu zrobiłem autem 500km i nie żałowalem go na autostradzie.... pozdrawiam i dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności