Skocz do zawartości

jojo

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jojo

  • Urodziny 28.10.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czechowice-Dziedzice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Kolego piki też na początku taki podjarany byłem DSG w tej chwili jestem po wymianie tej ścierwowatej skrzyni. Kosztowało mnie to około 6tys.zł oczywiście mówię tu o tym że włożono mi używaną skrzynię bo za nową zaśpiewali mi w ASO 22tys.zł + 800zł montaż. I nie łódź się że jak się spieprzy to w ASO naprawią. Moje DSG było na czterech serwisach w tym dwa autoryzowane VW i żaden nawet nie próbował się za to brać, jedyną usterkę jaką ci mogą zrobić to wymienić mechatronikę. Koszt naprawy mechatroniki to jakieś 4tys.zł,koszt nowej w ASO 7tys.zł,koszt naprawy poza ASO jakieś 1200zł.Żywotność DSG to około 200tys.km po tym przebiegu lepiej za wczasu interesować się czymś na zamianę lub szukać kupca na samochód. Ja żałuję że się napaliłem i kupiłem paska z DSG,owszem jazda fajna,przyjemna ale te skrzynię się pieprzą bo nie są trwałe to akurat mówił mi gość który naprawia tylko automaty. Jak wcześniej pieprzyły się Tiptroniki tak teraz DSG. Aha i jeszcze jedno skrzynia może i szybko przełącza biegi ale nie próbujcie wymuszać pierwszeństwa na skrzyżowaniu bo auto ruszy wam powoli a zanim komputer zatrybi że chcecie gwałtownie ruszyć to się wam nadjeżdżające auto wbije w bok,bo gdy się stoi np na STOP i gwałtownie wbije pedał gazu w podłogę to auto powoli ruszy a dopiero po jakiś 2 sekundach zacznie gwałtownie ciągnąć do przodu a jak wiadomo 2 sekundy to ogrom podczas wymuszania lub tzw.dynamicznego włączania się do ruchu. Dla mnie DSG też jest fajnym bajerem ale nie polecam.
  2. i jeszcze adaptację pompowtrysków cza zrobić po wymianie
  3. gość mi włożył jakąś używkę za 1000zł ale z tego co widać niepotrzebnie bo auto nadal wchodzi w tryb awaryjny
  4. Podrąże dalej temat, odwiedziłem 3 miejsce w którym naprawiają skrzynie automatyczne, pan wymienił mi mechatronikę a że nie miał vaga (bo akurat komuś pożyczył) wysłał mnie na serwis VW Magro w Rybniku żeby mi zrobili adaptację. Zrobili mi adaptację pan serwisant się ucieszył że adaptacja się powiodła po czym pojechał na jazdę próbną i wrócił na trybie awaryjnym. Okazało się że komputer na początku przyjął adaptację a podczas jazdy ją odrzucił,podpiął znów pod komputer i wyskoczył mu błąd brak adaptacji.
  5. Przyszła w końcu odpowiedź od producenta brzmi ona : "Należy wymienić skrzynię biegów na nową" Cena części 22 tys.zł + koszt wymiany 800zł w ASO Inter Welm Bielsko-Biała.
  6. Ale ja naprawdę nie mam zastrzeżeń co do hamulca ręcznego działa poprawnie a jednak samochód wchodzi w tryb awaryjny i to zazwyczaj na 3 biegu. I tak jak już wcześniej napisałem nr błedu Vag to awaria skrzynii przynajmniej tak mi powiedzieli w ASO.Przypominam nr błędu : 19143 P2711 004
  7. Ale jak ja sobie to zrobię sam? Przyznam się że jestem totalnym ciemniakiem i dla mnie to czarna magia co piszecie. No ale to co z tą skrzynią,przecież podobno wyskoczył jakiś jej błąd
  8. Nr błędu : 19143 P2711 004 A tu link do scana protokołu diagnozy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/938299ed0a731901.html
  9. Bardzo bym chciał żeby to była usterka hamulca ręcznego ale niestety dziś byłem w ASO i dobrych wieści sie nie dowiedziałem co prawda jeszcze nie zdiagnozowali usterki bo wysłali zapytanie do producenta ale gość mi wyraźnie powiedział żebym się nie łudził że najprawdopodobniej będzie do wymiany parę części w skrzyni DSG. Nawet nim trochę pojeździli dziś i powiedzieli że na "D" to jeszcze jakoś jedzie ale jak sie przełączy na tryb sportowy "S" to odrazu tryb awaryjny wskakuje. Ja mu mówię że z kolei ja jeździłem na manualnym wbijaniu i mi przez ostatni tydzień ani razu nie wskoczył awaryjny jedynie jak ciągłem przyczepę to co chwile. Coś czuję że te fiuty z ASO puszczą mnie z torbami,jutro mają mi dzwonić co,ile i kiedy...
  10. Dobra już się nie sprzeczajcie bo się offtop robi, ktoś coś może mi powiedzieć co mówi ten komunikat który przedstawiłem?
  11. Dodam jeszcze że wyskakuje taki błąd: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfe2450efc3a0bcc.html
  12. Niestety dziś mi i na ręcznym wbijaniu biegów wszedł aż 3 razy w tryb awaryjny, zauważyłem że wadą jest trzeci bieg a dokładniej czasem skrzynia nie może wbić 3 biegu lub zredukować do 3 biegu oraz również czasem jadąc na tym biegu dochodzi do czegoś takiego jakby wyskoczenia 3 biegu i auto wchodzi w tryb awaryjny
  13. zwracam honor kolego Wazzi rzeczywiście dziś wsadziłem łeb pod auto i zobaczyłem zwykły Mc Person. Ktoś może jakąś cenę podać ile kosztuje naprawa takiego stuku w ASO? I czy jechać z tym aż do ASO czy może na jakiś zwykły warsztat?
  14. O ile mi wiadomo to w B6 na jedno koło przypadają 3 wahacze aluminiowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności