zdun_VW Zgłoś #1041 Napisano 28 Lutego 2010 Nie dziś a wczoraj w swoim Passacie zrobiłem 0,7 Maximusa z kuzynem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian Zgłoś #1042 Napisano 28 Lutego 2010 Dziś wychodzę przed blok, patrzę i... jakieś skur****** ukradli mi kołpaki. I tak pewnie ich nie sprzedadzą bo jeden miał ułamany jeden zatrzask. Tylko po co to kradną jak to nawet oryginał nie był tylko jakaś podróbka z Allegro za 80zł. No i przejechałem z 30km po mieście. Przydałoby się go w końcu umyć, może później pojadę na bp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #1043 Napisano 28 Lutego 2010 (edytowane) Mnie kołpaki już też raz zaje**** ale kupiłem drugie oryg. ale zabezpieczyłem paskami zaciskowymi które są dość popularne w tego typu zastosowaniu:P a miałem po dwa na kołpak to mi zaś szarpał jakiś ku** i wygiął mi go na pół (nie złamał o dziwo) ale nie udało mu się Aha i wymieniłem dzisiaj lewy zewnętrzny przegub w końcu bo mi już tykał od jakichś 2,5tyś km:P Edytowane 28 Lutego 2010 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1044 Napisano 28 Lutego 2010 Choć dziś jest niedziela to musiałem to zrobić bo w tygodniu nie mam czasu. A więc spadł lód na szybę i podszybie. Szyba i maska cała tylko podszybie ucierpiało bo pękło. Tak wygląda połamane podszybie. Nowe podszybie. Nowe cięgna napędu mechanizmu wycieraczek. Wymieniłem ponieważ okazało się że stare miały zbyt duży luz i wycieraczki po złożeniu stukały. Była okazja do przesmarowania po raz kolejny sworzni. Tak wygląda kompletny mechanizm po wymianie. A tak wygląda po założeniu do samochodu. We wrześniu czyszczony odpływ pod akumulatorem i co się okazuje???. Odpływ zapchany. Efekt końcowy. Czas pracy trzy godziny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian Zgłoś #1045 Napisano 28 Lutego 2010 ale zabezpieczyłem paskami zaciskowymi które są dość popularne w tego typu zastosowaniu:P Też miałem te paski, ale kołpaczki i tak zabrali. Pewnie byli przygotowani na to. Dzisiaj u nas była giełda więc może zbierali kołpaki na handel. Niestety nie miałem czasu podjechać i zobaczyć czy swoich tam nie znajdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #1046 Napisano 1 Marca 2010 A mi sie zerwał pasek klinowy i zostawiłem paska na miescie 2 km do domku pieszką niech stoi h.. jeden może do jdzie do wniosku że ma sie psuć w garażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asia Zgłoś #1047 Napisano 1 Marca 2010 Wymienione: filtr powietrza, termostat oraz cały płyn G12:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Komandos Zgłoś #1048 Napisano 1 Marca 2010 Była chwila wolnego w robocie to go umyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar1 Zgłoś #1049 Napisano 2 Marca 2010 Wymieniona pompa wody, termostat, płyn, paski (ten przy pompie i drugi przy alternatorze), ustawiony zapłon:). A przy okazji wyszło na jaw że rozszczelniła się podstawa pod wtryskiem, dlatego na wolnych obrotach nie równo pracował, więc przy okazji i to zrobione. Ale popłynąłem z kasy:-/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #1050 Napisano 2 Marca 2010 A ja wymieniłem filtr paliwa i wypłukałem bak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniu Zgłoś #1051 Napisano 2 Marca 2010 Pojechałem do pracy i zostawiłem. Niech postoi do piątku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzy86 Zgłoś #1052 Napisano 2 Marca 2010 Przeciągnąłem w weekend obejmę od baku po asfalcie jakieś 500 km bo odpadła . Nigdzie tego cholerstwa dostać nie można :639:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #1053 Napisano 2 Marca 2010 A ja go dzisiaj umyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Komandos Zgłoś #1054 Napisano 2 Marca 2010 Zatankowalem paska do pelna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #1055 Napisano 3 Marca 2010 Opłukany z soli i przegoniony po DTŚ-ce. Czemu ci ludzie zwalniają do 90 na tych zakrętach jak 170 też się da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bochaczyk Zgłoś #1056 Napisano 3 Marca 2010 Wymieniony płyn chłodniczy i termostat Niestety potwierdził się scenariusz z spalonymi świecami podgrzewania płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian Zgłoś #1057 Napisano 3 Marca 2010 Właśnie wróciłem z myjki. Należało mu się po kilku tygodniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #1058 Napisano 3 Marca 2010 LEDy w podświetlenie tablicy włożone....:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biały78 Zgłoś #1059 Napisano 3 Marca 2010 Wymieniłem przednie opony na troszkę lepsze, bo na tamtych to todalna padaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #1060 Napisano 3 Marca 2010 Dziś do paszteta przybyła gleba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach