Påtryk.k Zgłoś #781 Napisano 5 Stycznia 2018 Dnia 13.12.2017 o 22:06, sswojak napisał: Witam. Spotkał się ktoś może ze stukami w prawym przednim kole podczas gwałtownego ruszania jazdy po dziurach choć częściej na nierównościach a nawet lekkiego hamowania na prostej drodze?? Dodam że wahacze i amortyzatory były niedawno wymieniane. U mnie stukaka w podobnych warunkach poduszka silnika wyglądała na dobrą ale urwala się śruba w poduszce która mocuje poduszkę do łapy. 1.5 roku nikt nie mógł zdiagnozować co jest grane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Papik Zgłoś #782 Napisano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Witam proszę o poradę co może być przyczyną stuków w lewym przednim kole. Jadąc na wprost słychać bardzo mocne uderzenia, skręcając lekko w prawo stukot ustaje. Poruszając się po parkingu kilka km na godzinę również nie stuka. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać problemu ? Passat B5 fl kombi 1.9 TDI Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Papik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #783 Napisano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Łożysko , miałem podobnie... Zależy jak się ułoży .. Lub przegub ale co wątpię. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez ZyWiecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #784 Napisano 31 Marca 2018 Panowie slysze takie dziwne stukniecie w pierwszym momencie ruszania do przodu i tak samo do tylu. czyli jesli jechalem do przodu a teraz chce cofnac to stuknie, zatrzymam sie znow cofne i cisza, ale jesli rusze do przodu to stuknie. dodam ze wahacze nowe skrecone jak nalezy. stuka gdzies z lewej strony, klocek moge chyba wykluczyc bo da sie to uslyszec takze na zacisnietym hamulcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gaps Zgłoś #785 Napisano 29 Maja 2018 Witam, od kilku miesięcy borykam się z problemem stukania w okolicach przedniego prawego koła. Problem polega na tym, że przez kilka dni z rzędu potrafi być tak, że niczego dosłownie niczego nie słychać z zawieszenia, żeby jednego dnia (i jest to zwykle niedziela) dochodziły dziwne stuki jakby naprężeń. Dzieje się tak zwykle jeden dwa dni i przestaje na tydzień dwa i znowu się pojawia. Pech w tym, że zawsze w niedzielę lub jakieś dni wole od pracy. Byłem w skp ale akurat w jeden z dni, w których nie było stuków i diagnosta oczywiście stwierdził, że zawieszenie i zaciski w stanie idealnym jakby prosto z fabryki. Podkreślam, że słychać to najwyraźniej przy powolnym toczeniu auta bez dodawania gazu, przy hamowaniu milknie, oraz przy delikatnym bujaniu za relingi (ale to tylko w te dni kiedy stuka). W dni, w których jest cisza nawet bujanie nic nie pokaże. Dodam jeszcze, że kiedy występują te stuki to przy hamowaniu przy większych prędkościach lata kierownica i trzęsie całą budą auta. Tarcze i klocki wymieniałem 2 miesiące temu zapłaciłem 1500zł za komplet z wymianą. Podczas hamowania drgania nie przenoszą się na pedał hamulca a jedynie na kierownicę i budę. Dodatkowo dodałem filmik z odgłosami jakie pojawiają się podczas bujania za relingi. Podkreślam też, że dwóch mechaników nie widzi problemu (oczywiście sprawdzali zawieszenie kiedy nie stukało). XZXQ5483.MOV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sewerls Zgłoś #786 Napisano 21 Sierpnia 2018 Mam problem w swoim pasku... Przy przejeżdżaniu przez drobne nierówności i czasem przy ostrzejszej zmianie biegów słychać takie jakby grzechotanie, delikatne stuki z przodu. W środku nie słychać tego tak bardzo ale na zewnątrz jest bardzo głośno. Przed wymianą zawieszenia (cały komplet) było to samo, przy okazji wymieniony łącznik elastyczny na wydechu, brak jakichkolwiek różnic przed i po wymianach. Co zauważyłem to kiedy delikatnie wcisnę hamulec nie słychać tych stuków. Sprawdzałem czy klocki nie mają luzów i wszystko wydaje się być dobrze. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartosh Zgłoś #787 Napisano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Witajcie, w swoim B5 wymieniłem: - kompletne zawieszenie przód - klocki i tarcze I jest nadal problem, przy szybkich i krótkich ruchach kierownicą słychać stukanie, a do tego jeszcze teraz przy hamowaniu zaczyna mi bić kierownicą, co to może być? Końcówki drążków wymienione, możliwe, że to drążek? Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez bartosh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Påtryk.k Zgłoś #788 Napisano 28 Sierpnia 2018 Możliwe że na drążku jeszcze jest luz. Na końcu drążka jest tzn jabłuszko. Albo przekładnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #789 Napisano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Dnia 27.08.2018 o 13:53, bartosh napisał: Witajcie, w swoim B5 wymieniłem: - kompletne zawieszenie przód - klocki i tarcze I jest nadal problem, przy szybkich i krótkich ruchach kierownicą słychać stukanie, a do tego jeszcze teraz przy hamowaniu zaczyna mi bić kierownicą, co to może być? Końcówki drążków wymienione, możliwe, że to drążek? Nowe tarcze doborze osadzone na piaście ? Czy dobrze było wyczyszczone ? Jesli nie to będzie Ci biło przy hamowaniu . Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez dariusz198012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartosh Zgłoś #790 Napisano 29 Sierpnia 2018 12 godzin temu, dariusz198012 napisał: Nowe tarcze doborze osadzone na piaście ? Czy dobrze było wyczyszczone ? Jesli nie to będzie Ci biło przy hamowaniu . Nie było tego bicia :) piasta wyczyszczona dobrze, po odkręceniu koła i ruchu tarczą 0 przytarć o klocek z jednej jak i drugiej strony... Zauważyłem, że czasem bicie jest, a czasem go nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #791 Napisano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) 10 godzin temu, bartosh napisał: Nie było tego bicia piasta wyczyszczona dobrze, po odkręceniu koła i ruchu tarczą 0 przytarć o klocek z jednej jak i drugiej strony... Zauważyłem, że czasem bicie jest, a czasem go nie ma... To w takim razie auto na kanał , jedna osoba do auta rusza kierą a druga sprawdza gdzie stuka. Sprawdz też przegub cardana pod kierownicą czy tam nie stuka. Edytowane 29 Sierpnia 2018 przez dariusz198012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko123 Zgłoś #792 Napisano 21 Lutego 2019 Witam posiadam passata b5 mam następujący problem.. Podczas jazdy w prawym kole po gwałtownym dadaniu gazu słychać przeskok jakby strzelanie najbardziej słyszalne na 2 biegu na 3 też ale już mniej.. Wymieniane były poduszki pod silnikiem pod skrzynia biegów wachacz dolny bo był wybitny przegub zewnętrzny a te stuki nadal są.. Mechanika już ręce opadają pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adolek17 Zgłoś #793 Napisano 22 Stycznia 2021 Witam, od jakiś dwóch dni mam taki problem jak na poniższym filmiku, podczas gwałtownych skrętów na skrzyżowaniach mam dziwne dźwięki, które wydobywają się z przednich kół, kierownicy. Video Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek311986 Zgłoś #794 Napisano 26 Maja 2021 Panowie mam problem , z prawej strony cos mi strasznie puka na dołkach, odrazu napisze ze wachacze wymieniane , końcówka drążka nowa , drążek ok , łącznik ok , I juz nie mam z tym sił, czy możliwe jest to ze amor trzyma a tak chalasuje ? Mial ktos taki przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #795 Napisano 30 Maja 2021 Stukać może zacisk hamulca oraz amortyzator.Jeśli podczas jazdy wciśniesz lekko hamulec i nie będzie juz stukać to jażmo sie wyrobiło lub spreżyna w zacisku słabo trzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #796 Napisano 8 Czerwca 2021 Jak dla mnie to pompa albo mała ilość płynu wspomagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fiszarek Zgłoś #797 Napisano 16 Czerwca 2021 Bardziej pachnie to pompą. Przy takim dźwięku to musiałoby być całkowicie pusto w zbiorniczku. Tak mi się bynajmniej wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remi777 Zgłoś #798 Napisano 12 Sierpnia 2022 Witam, mam problem z układem kierowniczym, Przy wolnym obracaniu kierownica słychać metaliczny zgrzyt w okolicach lewego koła, Wymieniłem maglownice na regenerowana bo stara pociekła, pompa wspomagania padła to tez wymieniłem, zawieszenie zmieniane rok temu, przeguby zewnętrzne i wewnętrzne też nowe. Już mnie szlak trafia bo nie wiem co jest. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #799 Napisano 12 Sierpnia 2022 Sprawdź łożysko amortyzatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach