Skocz do zawartości

Påtryk.k

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

554 wyświetleń profilu
  1. Mnie podobny dziwek wydawał napinacz paska mikro. albo napinacz byl zużyty ale pasek rozciagniety. Napinacz doskonale widać z przodu silnika przy wisko.
  2. Możliwe że na drążku jeszcze jest luz. Na końcu drążka jest tzn jabłuszko. Albo przekładnia.
  3. Postanowiłem założyć xenon i ten system świateł trochę mi szkodzi. Ale jak zrezygnuje z xenonu to wystarczy piny wpiac na miejsce i znowu będą szwedzkie
  4. Witam. Mam Passata b5 fl sprowadzony ze Szwecji rok 2001. Mam tzn światła szwedzkie czyli po przekreceniu kluczyka świeca światła mijania. Czy tym urządzeniem Viaken SKANER DIAGNOSTYCZNY V-SCAN VAG 5053 ITS jest możliwość wyłączenia tej funkcji? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Pozdrawiam
  5. One są pod deska kilka cm od szyby przedniej części łączą deskę z stelażem ale nie z tym który widać po zdjęciu tych bloczków tylko dalej tam w okolicy szyby. W Google na grafice gdzieś to znajdzie jak one wyglądają i gdzie się znajdują dokładnie. Wpisz mocowanie deski passat b5 albo coś w tym stylu. Ja też szedłem tym tropem i udało mi się znaleźć info https://goo.gl/images/FYooau Coś się udało znalesc ?
  6. Z tego co się orientuję 0w40 lano jak silnik był całkowicie nowy z czasem trzeba było przejść na 5w40 i taki przy jakimś tam bliżej nieokreślonym przebiegu budzie najlepszy. A druga rzecz nie można lac oleju z np 10w40 na 5w40 ewentualnie w drugą stronę
  7. Temat powszechnie znany. Winowajca są mocowania metalowe deski do tego stelażu są 3 dwa p bokach i jeden na środku. Najlepsze jest ich wymiana ale dużo roboty z ściągnięcie deski. Też przez to przechodziłem można szału dostać. Ja zrobiłem tak przez otwór na bezpieczniki z boku deski udało mi się dostrzec owe mocowanie wziolem silikon wężyki co do pianki montażowej dawaja wężyki załączyłem żeby były dłuższe i jakoś tam się dostlem nim do mocowania zalalem je silikonem. To samo z drugiej strony tyle że schowek ściągnąłem i też się jakoś dostałem i zakleulem. Do środkowego nie udało mi się dojść ale po wyschnięciu silikonu problem zniknol ?
  8. Ja miałem raz zalanego ale nie long life tylko zwykły. Niby wszytko ok jak motulu ale są w tej samej cenie te oleje i wolę motul zwyczajnie dlatrgo że jest sprawdzony. Ale opinie słyszałem że jest dobry
  9. Problem rozwiązany! Wyżej wspomniany separator oleju na tipie był winowajca przez jego nieszczelnosc(pękł na pół) dostawalo się lewe powietrze i z tad korekta sondy. Po wymianie wszytko ok.
  10. Znalazłem rozerwany separator oleju ten pierwszy na tipie. Oczywiście niedługo idzie do wymiany ale powiedzcie mi czy przez to będę miał korektę sondy i nieszczelności w podcisnieniu.
  11. Ja wymieniłem u siebie w 1.8t to wszystkie wymienia się łatwo i od skrzyni i od silnika. Z tego co wiem poduszki skrzyni w dieslu i benzynie tak samo så mocowane więc tu nie ma kłopotu. Ale z silnika już są inne poduchy i tu sprawa się chyba komplikuje. Napewno na forum temat był poszukaj jak nie tu to na forum Audi pewnie czy A4 czy a6.
  12. Ja jeżdżę na febi ponad rok. Zrobiłem około 20 tys może więcej. Żadnych kłopotów
  13. Tak pisze castrol 5w40 i taki powinien w 1.8t być właśnie 5w40 i najlepiej najwyższej jakości
  14. W takim razie jak na luzie wszytko ustaje a dzieje się na biegu to może na to zwrócić uwagę skrzynia sprzęgło dwumas może przrbugy wew. Dziwna sprawa przyczyn może być wiele.
  15. Może łożysko? Podobno w skrajnych przypadkach może się blokować jak jest zużyte na maksa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności