Skocz do zawartości
teopeo

szarpie silnikiem przy odpalaniu gdy gorący

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam takie same ojawy jak opisane rastapasta u samej góry.Czy ktos znalazł tego rozwiazanie bo za 2 tygodnie urlop i niewiem czy moge z tym jeczac. Za pomoc dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Mam takie same ojawy jak opisane rastapasta u samej góry.Czy ktos znalazł tego rozwiazanie bo za 2 tygodnie urlop i niewiem czy moge z tym jeczac. Za pomoc dzieki

 

 

Probem rozwiązany, padniete turbo, tzn mocno cieknące.

:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie same objawy i dzisiaj jadę do mechanika więc później dam znać ale też stawiam na turbo bo jest całe upocone, choć pracuje jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam u siebie podobne objawy tzn czasami szarpnie przy odpalaniu na ciepłym silniku. U mnie pod maską wszędzie suchutko i oleju też nie ubywa od wymiany do wymiany, a więc co to może być ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika i jestem umówiony na poniedziałek ale ze wstępnych oględzin wynika ze to nie turbina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem u mechanika i jestem umówiony na poniedziałek ale ze wstępnych oględzin wynika ze to nie turbina

 

Możesz napisać co było u Ciebie przyczyną szarpania!? Bo u mnie też to występuje przy odpalaniu na ciepło!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w silnikach 1.9 już tak jest u mnie na ciepłym przy zapalaniu poszarpie, u brata seat leon 2007r 1.9 na ciepłym poszarpie, ojciec jetta 2007 1.9 tdi tak samo. Więc wychodzę z założenia, że ten typ tak ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten mi powiedział że dwumasa która rok temu regenerowalem. Inny Mechanik mówi że to rozrusznik albo padający akumulator. Dwumasa mimo że regenerowana to innych objawów nie ma więc mam nadzieję że to nie ono.

W październiku będę wiedział na pewno bo będę w Polsce i zrobię porządny przegląd łącznie z wyjeciem skrzyni, dwumasy i dpf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten mi powiedział że dwumasa która rok temu regenerowalem. Inny Mechanik mówi że to rozrusznik albo padający akumulator. Dwumasa mimo że regenerowana to innych objawów nie ma więc mam nadzieję że to nie ono.

W październiku będę wiedział na pewno bo będę w Polsce i zrobię porządny przegląd łącznie z wyjeciem skrzyni, dwumasy i dpf.

 

Michał jesli dowiesz się co to jest to pisz. Ale moim zdaniem w tych silnikach już tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno to nie jest normalne bo kiedyś tego nie miałem. Chyba że u Ciebie jest bardzo delikatne potrzasniecie podczas odpalnia, bo u mnie nie raz szarpnie czy stuknie tak, że wstyd je odpalić na ulicy ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stuknięcie przy odpalaniu zazwyczaj oznacza uwalony dwumas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale dwumas szarpałby i na zimnym i na ciepłym przecież. Tak czytam i się zastanawiam czy to przypadkiem nie może być wina świec żarowych, które przy ciepłym silniku się na przykład niedogrzewają. Jeśli przy okazji tego szarpania z tyłu pojawiał się lekki dymek to byłoby to całkiem możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michał jesli dowiesz się co to jest to pisz. Ale moim zdaniem w tych silnikach już tak jest

p.w.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale dwumas szarpałby i na zimnym i na ciepłym przecież. Tak czytam i się zastanawiam czy to przypadkiem nie może być wina świec żarowych, które przy ciepłym silniku się na przykład niedogrzewają. Jeśli przy okazji tego szarpania z tyłu pojawiał się lekki dymek to byłoby to całkiem możliwe.

 

Chyba niekoniecznie. Z tego co czytałem to nieraz tylko na rozgrzanym dwumasa się odzywa. Poza tym mi żaden dym nie leci. Najlepiej jak nagram jak auto odpala i wrzucę tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam, czytam i czytam i śmiać mi się chce, od szefów serwisów po siedem wróżek i znachorów co rozkładają ręce i oglądają głowicę pod mikroskopem elektronowym.

Szarpanie silnikiem podczas odpalania ciepłego silnika to wina akumulatora (czas na zmianę) 350 zł. Polecam Centra Futura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak czytam, czytam i czytam i śmiać mi się chce, od szefów serwisów po siedem wróżek i znachorów co rozkładają ręce i oglądają głowicę pod mikroskopem elektronowym.

Szarpanie silnikiem podczas odpalania ciepłego silnika to wina akumulatora (czas na zmianę) 350 zł. Polecam Centra Futura.

 

Jeżeli byłby słaby akumulator to będzie błąd o napięciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szarpanie silnikiem podczas odpalania ciepłego silnika to wina akumulatora (czas na zmianę)

 

W jaki sposob ma sie to do siebie wg Ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W jaki sposob ma sie to do siebie wg Ciebie?

 

kiedy silnik szarpie:

1)podczas odpalania

2)kilka sekund po odpaleniu

 

P.S

czy jak jest zimny to nie szarpie. Jeżeli nie - to na pewno to nie robi akumulator.

 

Do sprawdzenia są:

1)synchronizacja wtrysku paliwa (sprawdzić na różnych ustawieniach czy coś się zmienia)

2)pompowtryski

Edytowane przez sojkis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W jaki sposob ma sie to do siebie wg Ciebie?

 

Według mnie to jest tak.

Żadnych oznak zużycia akumulatora (poza oczywiście oczkiem wziernikiem w akumulatorze na które nikt nie zwraca uwagi bo przecież przyczyna -usterka z polskiego założenia nie może być tak prozaiczna jak bezberwne oczko gdzie instrukcja obok mówi "jeżeli bezbarwne -wymień akumulator" ale poszukajmy przyczyny znacznie głębiej, najlepiej w czymś bardziej skomplikowanym jak komputer sterujący pracą silnika, przecież Niemcy "nieuki" gdzieś się musieli w tych oprogramowaniach pomylić a Polak to poprawi.

Zapalam samochód zimny jest normalnie wszystko OK.

Zapalam samochód jak temperatura silnika = 90 stopni, szarpie i silnik skacze mało spod maski mi nie wyskoczy.

Szukam przyczyny: otwieram maskę nasłuc***ę i obserwuję podczas zapalania = silnik skacze jak pajac na gumce. Poduszki? Paliwo?

Czytam na tym forum: poduszki silnika? rozrusznik się odkręcił? pompowtryskiwacze mają focha- złośliwe żelastwo? mikropęknięcie głowicy i tylko Pan z "zaprzyjaźnionego serwisu co od pieluch robi tylko VW może dopomóc ze swoim mikroskopem elektronowym" i skasować z jelonka ze 2000zł? synchronizacja wtrysków-cokolwiek to znaczy podczas gdy silnik pracuje normalnie? turborebulbulator się zapowietrzył.

 

Tak się działo jakieś 3 miesiące, nie miałem czasu się zajmować tym samochodem po prostu doszedłem do wniosku że jeżeli ma się coś rozwalić to niech się rozwali będzie wiadomo przynajmniej co.

Pewnego ranka wsiadam do samochodu, wpycham pilot a tu: buuu tyk tyk tyk. Do sklepu po najlepszy dostępny akumulator i wszystkie usterki jak ręką odjął. Pali pięknie jak zimny i gorący.

Dla fanów szukania w d.pie gwintu i testowania wszystkiego poprzez komputer łącznie z poziomem zabrudzenia wycieraczki w bagażniku oferuję usługę. Przyjeżdżasz do mnie z wyżej wymienionym problemem, przekładamy mój akumulator do twojego samochodu, prezentacja jak pięknie pali gdy jest ciepły silnik, następnie ja zabieram swój akumulator, a Ty płacisz mi 300 zł i masz trafną diagnozę co do przyczyny źródłowej usterki.

To jest bardzo dobra oferta.

Zapraszam do współpracy wiadomość na priva.

Mam nadzieję że nikogo nie obraziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności