Student89 Zgłoś #121 Napisano 8 Listopada 2012 Nie mam jeszcze nowych świec wyjełem stare przeczyściłem to samo ale za to cewki na dwóch jak wyciągam to iskrzy i aż stuka tak ma być widać iskre, za to jak wyciągam dwie inne auto nadal pracuje jak wyciągne te iskrzącve gaśnie wychodzi na to że jak wyciągne jedną nie gaśnie to uszkodzona jest ?? Ps czy można krutkie trasy robić na 3 2 garach czy poczekać na nowe cewki ?? swiece lepsze z do LPG jutro dostane cewki 4 kupiłem na sobotę zamienniki za 85zł troche koszta są jak na studenta. Mam nadzieje że to pomoże, po odkąd przerobiłem auto na gaz same problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #122 Napisano 12 Stycznia 2013 Witam. Od jakiegoś czasu mam problemem tego typu, że na niskich obrotach, kiedy auto nie jest już na ssaniu, lekko telepie całym autem, obroty stałe ok 800. Po jakimś czasie takiego telepania zaczyna migać check i jeśli mu nie przygazuję zaświeci się na stałe. Generalnie aż do osiągnięcia 90 stopni, przy jezdzie do 2000 obr miga check. Jesli obroty wyżej dam niż 2000 przestaje migać.Na wyższych obrotach wszystko jest normalnie. Bywa że po osiągnięcie 90 stopni i jak jade ponizej 2000 obr to miga check, jak również na wolnych obrotach. Wymieniłem świece oryginał, cewki, filtr powietrza,sondę lambda jezdziłem 3 dni tylko na benzynie z rozpietą instalacją LPG(LAndi renzo omegas)[/b) Komputer pokazuje wypadanie zapłonów na 1 i 2 http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110932.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110933.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110934.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110935.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #123 Napisano 12 Stycznia 2013 Witam. Od jakiegoś czasu mam problemem tego typu, że na niskich obrotach, kiedy auto nie jest już na ssaniu, lekko telepie całym autem, obroty stałe ok 800. Po jakimś czasie takiego telepania zaczyna migać check i jeśli mu nie przygazuję zaświeci się na stałe. Generalnie aż do osiągnięcia 90 stopni, przy jezdzie do 2000 obr miga check. Jesli obroty wyżej dam niż 2000 przestaje migać.Na wyższych obrotach wszystko jest normalnie. Bywa że po osiągnięcie 90 stopni i jak jade ponizej 2000 obr to miga check, jak również na wolnych obrotach. Wymieniłem świece oryginał, cewki, filtr powietrza,sondę lambda jezdziłem 3 dni tylko na benzynie z rozpietą instalacją LPG(LAndi renzo omegas)[/b) Komputer pokazuje wypadanie zapłonów na 1 i 2 http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110932.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110933.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110934.html http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110935.html Diego76 spróbuj wymienić moduł wzmacniający zapłon.powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #124 Napisano 16 Stycznia 2013 AWT nie ma tego modułu, muszę przedzwonić przewód zasilający cewkę 1-go cylindra może ma zwarcie a jak złapie temp. to sie rozszerza i już hula dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #125 Napisano 17 Stycznia 2013 przedzwonię jeszcze kable idące do cewki na 1-szy cylinder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #126 Napisano 19 Stycznia 2013 Sprawdź ciśnienie ( kompresję ) na cylindrach. Jakie to są kody błędów? Przyczyn morze być wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #127 Napisano 19 Stycznia 2013 jak widać przewód był dolutowany i trzymał się na kilka drucików SEV miał racje żeby sprawdzić przewody dochodzące do cewki na 1 szy cylinder bo tam wypadały zapłony. Czy ktoś wie po co jest ten dodatkowy przewód, związany zapewne z instalacją gazową? Czy można go rozpiąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #128 Napisano 19 Stycznia 2013 Jeżeli do instalacji LPG to zapewne bierze sygnał obrotów. Niestety VAGi nie lubią tego rozwiązania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #129 Napisano 21 Stycznia 2013 jednak to nie ten kabelek , zapłony dalej wypadają na 1-szym cilidrze, szukam dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #130 Napisano 29 Kwietnia 2013 Witam ponownie, sprawa się rozwiązała: ciśnienie na 1 i 2 gim garku niskie, ściąganie głowicy (wypalone gniazda zaworowe i zawory wydechowe popękane) remont głowicy 1500 zł Huzar, mechanik robota z częsciami (wymieniony też rozrzad 1700) tak więc nieźle poleciałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #131 Napisano 25 Maja 2013 U mnie zauważyłem , że od kilku dni silnik lekko szarpał na jałowym tak o 100obrotów , myślałem że to od klimy , ale na wyłączonej również zauważyłem tą sytuację . Na Vagu zero błędów , dopiero na kanale chyba 013 dopatrzyłem się misfire'ów co szarpnięcie to zapisywało się to na 4 cylindrze. Zamieniłem cewki 4 z 3 i po podłączeniu vaga sytuacja się nie powtórzyła, chodził może z 5minut . Dzisiaj się jeszcze przyjrzę temu czy szarpie na jałowym . Cewka była troszkę brudna na połaczeniu ze świecą , wyczyściłem i na razie jest dobrze, chodź wydaje mi się że cewki się bedą sypały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaktus Zgłoś #132 Napisano 24 Listopada 2013 panowe standardowy błąd 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-00 - - podmieniałem cewki z innymi cylindrami.. błąd nie przechodził wraz z nimi więc pozostawał tylko na 2 cylindrze. zakupiłem nową cewkę i nową świecę na 2 cylinder. podczas jazdy czasem check mruga ( błąd jak wyżej się zapisuję ) bądź na jałowych obrotach mrugnie i zapali się na stałe na w/w cylindrze. Posiadam gaz, sądzicie że wtrysk od gazu może być zapchany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #133 Napisano 24 Listopada 2013 Wszystko co związane z tym cylindrem. Jeżeli świeca i cewka OK to pozostaje wtrysk PB i LPG na tym cylindrze. Ciśnienie na garach też można zmierzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #134 Napisano 25 Listopada 2013 Hej Czy ktos byłby w stanie wytłumaczy jak prostym sposobem bez VAGa sprawdzic którą cewke wymienić ? Jedna musiała paść bo silnik nie chodzi równo na niskich obrotach i sie ksztusi plus kontrolka z silnikem mruga. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaktus Zgłoś #135 Napisano 25 Listopada 2013 dorwać zapasową cewkę i po kolei podmieniać .....do 4 razy sztuka chyba że padła więcej niż jedna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #136 Napisano 25 Listopada 2013 Odpalić auto i po kolei odłączać wtyczki od cewek. Na tej na której nie będzie zmiany w pracy silnika po odpięciu wtyczki jest coś nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #137 Napisano 25 Listopada 2013 Ok jutro obczaje . Dzięki Grucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #138 Napisano 26 Listopada 2013 Hej nie byłem w stanie odłączyć każdej cewki z osobna bo moje są zamontowane na jednym plastiku i nie da się ich pojedyńczo odłączyć. Pojechałem do mechaniora na kompa i Misfire z 1 cylindra i okazjonalnie z innych . Polecił żebym raczej zamiast kupowac nową cewke to żeby zakupić zestaw świec i je wymienić bo juz 6 lat nie wymianiałem. Nie jestem pewien czy on ma racje czy to raczej cewka? Prosze o pomoc bo w tym miesiacu jestem spłukany i cięzko bedzie mi zakupić i świece i cewke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #139 Napisano 26 Listopada 2013 Do tej pory to już powinieneś mieć swój kabelek. Zwłaszcza, że KKL to śmieszne pieniądze. Masz LPG w aucie? 6lat na świece to już sporo. Orientujesz się ile w tym czasie przybyło przebiegu? Najpierw wymieniłbym same świece, dedykowane przez producenta do tego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #140 Napisano 26 Listopada 2013 Ahhh kupiłem jeden taki tani kabel na ebayu i niech ciał działać (Niebieski z chin - dziadowstwo) Na benzynie smigam bez gazu . Hmmmm 35 tysięcy kilosów nim zrobiłem bez wymieniania swiec. Jade zaraz po swiece jak to nie to to na bank cewka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach