Zielas Zgłoś #3741 Napisano 26 Listopada 2014 E tam ja sklaniam się ku ofercie kolegi winek0. Co prawda 220, ale 11.11.5 i podobno działa z VCDS ADAKO. Taki kabelek można kupić za 15 USD, wystarczy poszukać w necie - - - - - aktualizacja - - - - - Tak mówimy o aucie z profilu. Jak wyżej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lork Zgłoś #3742 Napisano 27 Listopada 2014 Wszystkim dzięki wielkie za pomoc. Wiem już czego i jak szukać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #3743 Napisano 2 Grudnia 2014 Panowie potrzebuję kabel do: Golfa V 2007 rok, odczyt błędów i diagnostyka, bez korekty liczników i takich grubszych rzeczy. Są jacyś forumowi dostawcy? Ewentualne oferty prosiłbym na PW. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #3744 Napisano 3 Grudnia 2014 michal_tmi poszło PW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilVW Zgłoś #3745 Napisano 3 Grudnia 2014 Panowie mam zamiar nabyć kabelek i program do passata b5 fl 2002 r jaki zestaw polecacie ?????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3746 Napisano 3 Grudnia 2014 Do Passata B5 FL wystarczy najprostszy KKL np. Od Viakena. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nici_ezg Zgłoś #3747 Napisano 4 Grudnia 2014 Do Passata B5 FL wystarczy najprostszy KKL np. Od Viakena. Dodam iż nie warto dopłacać do wersji "niby" lepszej na złączu DEPLHI etc. Wykonane jak zwykła china a w środku .... jak w chipsach Lays. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kj9120 Zgłoś #3748 Napisano 5 Grudnia 2014 Cześć potrzebował bym jakiś w miarę porządny kabel, potrzebny standardowo do błędów itd, oraz do zabawy z licznikiem?? Czy może ktoś podpowiedzieć co i jak. Auto to passat b5, 1.8 APT, 2000r Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy666 Zgłoś #3749 Napisano 5 Grudnia 2014 Siema wszystkim, do paska b5fl 1,9 tdi 131ps rok 2004 istnieje coś takiego jak obd na bluetooth co by dobrze współgrało z moim wozem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilVW Zgłoś #3750 Napisano 6 Grudnia 2014 Witam, czy ktoś podrzuciłby program do kabelka dostałem zwykły lecz brak programu ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #3751 Napisano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Koledzy, co polecacie żeby zrobić samochody (nie tylko vagi) do powiedzmy 2010r. Jest coś uniwersalnego w rozsądnej cenie, czy lepiej kupować do wszystkiego kable po kolei po parę stów? Jak wygląda koszt czegoś takiego? Powiedzmy, że chodzi mi o jakiś sprzęt do zwykłego warsztatu, żeby można było coś z nim zrobić. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez tomek1192 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3752 Napisano 7 Grudnia 2014 Koledzy, co polecacie żeby zrobić samochody (nie tylko vagi) do powiedzmy 2010r. Jest coś uniwersalnego w rozsądnej cenie, czy lepiej kupować do wszystkiego kable po kolei po parę stów? Jak wygląda koszt czegoś takiego? Powiedzmy, że chodzi mi o jakiś sprzęt do zwykłego warsztatu, żeby można było coś z nim zrobić. Nie ma działającego ze wszystkimi autami jednego fejsu. Laptop z oprogramowaniem pod daną markę i kabel OBD z odpowiednimi wtyczkami . Jeśli chcesz robić komercyjnie to musisz mieć wszystko legalne a nie klony oryginałów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #3753 Napisano 7 Grudnia 2014 No właśnie o to mi chodzi czy jest uniwersalny testerek, zostaje tylko kupowanie kabli każdego po kolei. Nic nie chcę robić komercyjnie, zresztą to nie dla mnie kabelki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kj9120 Zgłoś #3754 Napisano 7 Grudnia 2014 a który z klonów najlepiej wybrac?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #3755 Napisano 8 Grudnia 2014 Witam. Posiadam jakis raczej chinski klon , nazwy nawet nie pamietam i np. gdy chcialem sobie osttnio zdiagnozowac turbine blok 11BS to w okienkach wyskoczylo error czy cos takiego. Czy to moze byc wina kabla czy cos z kompem? Moze kupic kabelek ok Viakena np taki: http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3756 Napisano 8 Grudnia 2014 Tak możesz taki kupić ale ten sam kupisz za 30zł na alle a to co piszą to tylko reklama Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #3757 Napisano 9 Grudnia 2014 (edytowane) na pewno tak jest nimi nic nie zrobisz jedynie podgląd i to nie wszystkiego ot taka zabawka ryżowa:manga Osobiście posiadam kabel KKL od Viakena za dwadzieścia parę złotych. Dobrze działa z vag com 311.2 , VCDS 1 lite, VCDS LIte 1.2 , Polski VAG 4.9 oczywiście pełne wersje (diagnostyka, kodowania i adaptacje). Łączy się bez problemu przy użyciu VCDS Lite ze sterownikiem silnika VW B6 2.0 tdi BMP. Dodatkowo działają z nim programy Vag k can commander 1.4 i 2.5 czytają wsad licznika, pin immo, eeprom sterownika silnika i przebieg w nim zapisany (EDC 15), VAG Eeprom programer 1.19g (licznik), DDT 2000 do Renault i Daci,. BMW Inpa, Carsoft 6.1.4.Przy pomocy tego kabelka zmieniłem sobie licznik z 3b na 3bg, dopisałem klucze, podświetliłem wskazówki. Problem mam jedynie z ABS nie robi testów. Do twojego samochodu wystarczy taki tani od Viakena. Nie ma co przepłacać. Edytowane 9 Grudnia 2014 przez Mario11 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nici_ezg Zgłoś #3758 Napisano 9 Grudnia 2014 Dodatkowo działają z nim programy Vag k can commander 1.4 i 2.5 czytają wsad licznika, pin immo, eeprom sterownika silnika i przebieg w nim zapisany (EDC 15), VAG Eeprom programer 1.19g (licznik) Coś mi się wierzyć nie chce..., jesteś pewien tego co piszesz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #3759 Napisano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Coś mi się wierzyć nie chce..., jesteś pewien tego co piszesz? Wszystko co napisałem polega na prawdzie. Oczywiście dotyczy to samochodów wyprodukowanych do 2005r. Sam to wypróbowałem na swoich samochodach (VW B5 2000r,VW B6 BMP 06r i kolegów B5 FL 02r03r i 05r. Nie kombinowałem z Audi ,Skodą i Seatem, bo nie mam takich samochodów. Dodam jeszcze ,że w sumie to mam trzy kable: 2 kkl jeden z przełącznikiem pinów (chodzi dodatkowo z Oplem do 2004r i Fiatem Via...69zł) , drugi bez przełącznika (Via... 23zł) trzeci to Vag 002. Oprócz tego co napisałem wcześniej oba kabelki od Via... obsługują czeski program MKM 1.2 lite do uruchamiania podnoszenia i opuszczania szyb z pilota (moduł komfortu 1C0xxxxx) Z tym Vag 002 nie kombinuję żeby go nie uwalić bo raz mi się już udało.Chociaż raz podłączyłem się Vag 002 do Daci Sandero 1.4 sąsiada i po OBDII połączył się z silnikiem. Nie wiem jakie możliwości mają kable KKL od innych sprzedawców. Ja jestem pewien tego co napisałem. To że obsługują Vag k can comander 1.4 i 2.5 wyczaiłem przypadkowo jak już w drodze był oryginalny do nich kabel , który zaraz zwróciłem (tylko licznik VDO i sterownik silnika EDC 15). O obsłudze Vag EEprom programer 1.19g było już wcześniej na forum. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Mario11 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zetec Zgłoś #3760 Napisano 10 Grudnia 2014 A co myślicie o takim urządzeniu? Chodzi mi oczywiście o "mierniku" vag5053its Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach