voodziak Zgłoś #1261 Napisano 10 Maja 2011 witam czy takim kabelkiem bedzie mozliwe zrobienie logów dynamicznych ? http://moto.allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i1575272381.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1262 Napisano 10 Maja 2011 witamczy takim kabelkiem bedzie mozliwe zrobienie logów dynamicznych ? http://moto.allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i1575272381.html Jak najbardziej,w połączeniu z programem VAG 311.2.:dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldus66666 Zgłoś #1263 Napisano 10 Maja 2011 Nie wiem czy to właściwy topic ale mam takie pytanie. Pożyczyłem od kolegi interfejs bazujący na ELM 327 z Bluetooth. Czy interfejs ten może być permanentnie włożony do złącza OBDII (na przykład przez tydzień czasu)? Nie chce mi się go podłączać i wyjmować przy każdej jeździe samochodem? Czy może coś się zepsuć? Czy po nocy może mi się na przykład rozładować akumulator? Auto jest jeżdżone codziennie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldus66666 Zgłoś #1264 Napisano 11 Maja 2011 1 - Dlaczego ELM 327 - tylko taki miałem od kogo pożyczyć. 2 - Po co chcę go wozić - okazjonalnie spada mi wskazanie temperatury płynu chłodzącego. Chcę sprawdzić czy to wina czujnika czy szafa świruje. Mając podłączony interfejs jak tylko zobaczę na zegarach, że temperatura spadła to odpalam laptopa i sprawdzam wskazania z czujnika (ELM 327 to potrafi). Jeżeli interfejs będzie pokazywał 86-88 stopni a zegary na przykład 50 to wnioskuję, że w dziwny sposób uszkodzone są zegary (były wcześniej testowane VAG-iem i na VAG-u w całym zakresie wskazówka temperatury chodziła). Jeżeli odczyt z interfejsu będzie zgodny z tym co pokazują zegary to znaczy, że czujnik świruje i muszę go wymienić. Chyba, że moje rozumowanie jest niepoprawne??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldus66666 Zgłoś #1265 Napisano 11 Maja 2011 Jak mogę zdiagnozować "pływający" termostat? Tak jak pisałem problem pojawia się mocno okazjonalnie. Jak wcześniej jeździłem z podpiętym VAG-iem to wskazania temperatury cały czas oscylowały między 86-88 więc wnioskuję, że termostat działa ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #1266 Napisano 11 Maja 2011 Dobrze a czy ktoś może mi polecić konkretnie (link, allegro) interfejs do mojego Passata chodzi m.in o przeprowadzanie drobnych zmian: jednostek spalania z galonów na litry czy domykanie szyb, odczytywanie błędów itp. Będę wdzięczny. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1267 Napisano 11 Maja 2011 Dobrze a czy ktoś może mi polecić konkretnie (link, allegro) interfejs do mojego Passata chodzi m.in o przeprowadzanie drobnych zmian: jednostek spalania z galonów na litry czy domykanie szyb, odczytywanie błędów itp. Będę wdzięczny. Pozdrawiam Tylko HEX CAN np.10.6,ale na allegro jest rzadko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samael Zgłoś #1268 Napisano 12 Maja 2011 Witam ktoś pisał do mnie na emalia z pytaniem jaki kupiłem kabelek proszę jeszcze raz wiadomość na pw to podpowiem jaki ten kabel.... VAG KKL OBD2 USB skoda audi seat WV 409 w 24H PL taki kupiłem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adrianellooo Zgłoś #1269 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) Witam Wszystkich. Przewertowałem temat w całości i muszę przyznać, iż dla mnie laika elektroniki, to chyba trochę zbyt wiele informacji na jeden raz do przetworzenia. Tak jak większość, mam problem z doborem kabla diagnostycznego. Tyle że mój problem, to trzy składowe. Mianowicie jestem szczęśliwym posiadaczem AUDI A4 1,9 TDI,116PS '2006, VW PASSAT B5 1,9 TDI 110PS '1998, AUDI TT 1,8 180PS ' 1998. W związku z czym szukam czegoś, co obsłużyłoby te trzy autka kompleksowo. Chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem i nigdy nie miałem do czynienia z tego typu urządzeniami. Jednak mam już dosyć latania z każdą pierdołą do elektryka i płacenia za każdorazowe kasowanie błędów, lub diagnozowanie turbin, przepływomierzy itd. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Edytowane 15 Maja 2011 przez adrianellooo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1270 Napisano 15 Maja 2011 Niestety, ale moj VagTacho 2.5 laczyl sie po jakis 10-20 probach i jedynie co, to udalo sie odczytac/zapisac eeprom. Pin oraz korekcja przebiegu byla nie mozliwa. Ogolnie to ten moj kabel wysmienicie sie sprawowal ze starym licznikiem 822A. Dla potomnych... problem odczytu liczników z B5FL rozwiązany. Okazało się, że oprogramowanie dodane do kabla nie działało z ww. licznikami. Wszystko odczytuje z softem VagTacho 2.4. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #1271 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) Nie uwaliło Ci kabla jak odpaliłeś inna wersję niż 2.5 na danym kablu? ---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:26 ---------- Kolego @Grinch, najlepszym rozwiązaniem jest klon hex-can, nie kupuj żadnego commandera lub testera, bo to strata pieniędzy.. Klonem zrobisz praktycznie wszystko, nawet w najnowszych modelach, a często kable, które są oferowane na allegro obsługują auta np. do 2004 roku. Także sam zdecyduj Według mnie lepiej dać troszkę więcej, ale mieć kabel na lata. Pozdrawiam. Jeszce dochodzi kwestia tego że na allegro klonów praktycznie nie ma. Ma ktoś namiar gdzie można owe klony dostać? Edytowane 18 Maja 2011 przez tysszek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1272 Napisano 18 Maja 2011 Nie. Wszystko działa jak należy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #1273 Napisano 18 Maja 2011 gdzie się podłącza kabel w passacie b5 rocznik 97 sedan koło ręcznego pod tą gumką nie mam wtyki... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1274 Napisano 18 Maja 2011 gdzie się podłącza kabel w passacie b5 rocznik 97 sedankoło ręcznego pod tą gumką nie mam wtyki... Tam powinno być gniazdo,jeśli go nie ma to musisz spytać poprzedniego właściciela co z nim zrobił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #1275 Napisano 18 Maja 2011 gniazda tam nie ma w ogole, jest takie jakby zabecpieczenie plastikowe i widać kabel pod nim ale wtyki nie ma żadnej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #1276 Napisano 20 Maja 2011 Witam jako od niedawna jestem posiadaczem Passata B6 pomyślałem że wypada się zaopatrzyć w kabelek do diagnostyki auta. Chciał bym włączyć mu funkcję świateł skandynawskich itp. Mój wybór (może pochopnie) padł na taki kabelek. http://allegro.pl/vag-k-can-tacho-liczniki-airbag-diagnostyka-opisy-i1617154617.html Mam takie pytanko czy za pomocą tego kabelka mogę diagnozować Passata B6 tylko przy pomocy programu VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 Czy może są jakieś inne programy pod CAN które zadziałają z tym kabelkiem ? Fajnie by było gdyby kabelek współpracował z jakiś programem w wersji językowej polskiej :mlask Może ktoś mi podpowie ewentualnie gdzie i stosunkowo tanio można kupić interfejs który by zadziałał z programem VCDS lub podobnym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1277 Napisano 20 Maja 2011 Witam jako od niedawna jestem posiadaczem Passata B6 pomyślałem że wypada się zaopatrzyć w kabelek do diagnostyki auta. Chciał bym włączyć mu funkcję świateł skandynawskich itp. Mój wybór (może pochopnie) padł na taki kabelek. http://allegro.pl/vag-k-can-tacho-liczniki-airbag-diagnostyka-opisy-i1617154617.html Mam takie pytanko czy za pomocą tego kabelka mogę diagnozować Passata B6 tylko przy pomocy programu VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 Czy może są jakieś inne programy pod CAN które zadziałają z tym kabelkiem ? Fajnie by było gdyby kabelek współpracował z jakiś programem w wersji językowej polskiej :mlask Może ktoś mi podpowie ewentualnie gdzie i stosunkowo tanio można kupić interfejs który by zadziałał z programem VCDS lub podobnym. Nic tym nie zdjagnozujesz w B6,poczytaj ten wątek,wszystko jest.:dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #1278 Napisano 20 Maja 2011 No chyba jednak coś zdiagnozuje tym wynalazkiem bo bez problemu odczytuje poszczególne moduły i np kasuję błędy. A i dziękuje za obszerną podpowiedz jaki interfejs wybrać :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #1279 Napisano 20 Maja 2011 chlopaki to mówicie że tylko koło ręcznego w passatach b5 byly te wtyki do podłączenia kabla ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #1280 Napisano 20 Maja 2011 chlopaki to mówicie że tylko koło ręcznego w passatach b5 byly te wtyki do podłączenia kabla ? tak :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach