GURAL Zgłoś #1321 Napisano 10 Czerwca 2011 Niemniej uważam, że dobrym nawykiem jest konsultacja swoich wymagań odnośnie kabla/programuze sprzedającym z podaniem marki i rocznika auta. A co da taka konsultacja?? I tak stwierdzi że można zrobić wszystko co chcesz, a jak nie dasz rady tego zrobić, bo się nie da, to powie że nie umiesz tego zrobić i dlatego nie dajesz rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n6210 Zgłoś #1322 Napisano 10 Czerwca 2011 (edytowane) @GURAL uczciwi sprzedawcy tez się zdarzają (może dziwne ale jednak), a konsultacja da tyle, że przynajmniej możesz zapytać czy możesz oddać kabel jak nie zadziała poprawnie z twoim autem. Jak nie to jest prawdopodobne, że dokładniej przemyślisz taki zakup - co w tym złego ? Nikomu nie zaszkodzi porozmawiać lub lepiej popisać ze sprzedającym PRZED zakupem. @sipowitz - ja nie dyskutuje ani z funkcjonalnością kabla ani z tym co można sobie uszkodzić jak się nie ma pojęcia co się robi. Jak wiadomo i VCDSem można sobie kuku zrobić jak ktoś zdolny i na forum są tego przykłady (choćby "dziwnie" skasowany service przez mechanika - było niedawno). Kabel to narzędzie i kupuje się go w konkretnym celu tyle, że kolega już kupił. Niestety nie przemyślał zakupu ale czasu nie cofniemy. Niemniej sądzi, że być może został oszukany bo podobno brak funkcji, która de facto jest dostępna... Nastąpiło zwykłe nieporozumienie, a twoje niechęci do commanderów czy do mnie nie maja tu znaczenia Mówmy o faktach - Commandery jak najbardziej mają tą funkcję (read/clear DTC) tylko trzeba umieć je używać jak zresztą każde narzędzie... To, że ich nie polecasz, nie lubisz i odradzasz już wiemy - problem w tym żeby to ktoś przeczytał ZANIM kupi kabel. EDIT: suche fakty: funkcje są pod numerkami 1 i 2 (na zrzucie poniżej). Aaa żeby było jasne - jak najbardziej podzielam twój pogląd, że VCDS jest lepszy i na start i w ogóle do ogólnie rozumianej diagnostyki Edytowane 10 Czerwca 2011 przez n6210 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1323 Napisano 10 Czerwca 2011 problem w tym żeby to ktoś przeczytał ZANIM kupi kabel. Jest w tym wątku praktycznie,wszystko opisane,a jak się komuś nie chce czytać,przed zakupem tylko wierzy w to co pisze sprzedawca, to może mieć pretensje sam do siebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n6210 Zgłoś #1324 Napisano 10 Czerwca 2011 @riccardoa - no zgadza się ale ostatecznie nawet z tym kablem uruchomi VWTooll i zczyta błędy. Wiem, ze VWTool to shit ale przecież błedy można sobie zdekodować "ręcznie" więc nie ma co tak strasznie biadolić. Na szybko przecież też będzie. W między czasie można zamówić jakiś sensowniejszy kabelek i już. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lokatek Zgłoś #1325 Napisano 19 Czerwca 2011 Witam, Przyznam szczerze, że doczytałem wątek do 26 strony. Piszecie jasno, czysto i przejrzyście. Jednak w dalszym ciągu się zastanawiam jaki kabel wybrać. Interesuje mnie jakaś diagnostyka z doskoku i możliwość sprawdzania czy licznik nie był cofany (zawsze może się przydać). Wiem, że taką funkcjonalność zapewnia commander jednak widzę, że niektórzy odradzają go dla początkujących... P.S Rozumiem, że VAG K+CAN Commander nie działa z programem VAG-COM? Z góry dziękuje za odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmal75 Zgłoś #1326 Napisano 20 Czerwca 2011 Przeczytałem początek tego wątku i wiem jedno, że nic nie wiem. Linki które są podawane na allegro, niestety już są w archiwum. Oststani post dał tylko jasność. Passat B5 1.6 99r i Touran 2004 TDI i do tego VAG KKL ,OBD1, OBD2. Czy to wystarczy? Dzięki. Pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmal75 Zgłoś #1327 Napisano 20 Czerwca 2011 Jasno i na temat. Czyli nie moge kupić jednego zestawu dla obu samochodów? Dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #1328 Napisano 24 Czerwca 2011 Powitać. Dostałem kabelek od żonki - kupiła z viakena KKL pod usb . Męczę się już od 18 czerwca z softem . Viaken oczywiście na płytce dał linka do Vcds lite 1.1- ściągnąłem. Wszystko oki tylko nie jest to pelna wersja ( nie mogę wejść w blok 00 i zrobić outpt testu). Instalowałem już vag 4.9 , vcds 1.0.6 i w każdym to samo. Może znajdzie się jakiś litościwy user i pomoże bo chciałem zrobić logi dynamiczne i sprawdzić działanie EGR (chyba stoi , bo MAF 504 przy oczekiwanej 235), w BS też się nie da wejść. Z góry dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #1329 Napisano 24 Czerwca 2011 Zainstalowałem 311 , zarejestrowałem - mam już blok 00 ! Nie mogę tylko zrobić output testu klimy - nie wiem dlaczego - pisze function not avalible . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1330 Napisano 24 Czerwca 2011 A masz pełną wersję? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #1331 Napisano 24 Czerwca 2011 Tak , mam pełną wersję , zarejestrowaną Dziwne to troszkę , że wszystko idzie , oprócz testu elementów wyk. klimy . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumbas Zgłoś #1332 Napisano 26 Czerwca 2011 http://allegro.pl/interfejs-hex-vag-k-can-commander-instrukcje-cd-i1637540652.html a co myslicie o tym,do mojego autka,czyli sprawdze przebieg,dopasowanie nowego kluczyka,opłaca sie to kupic? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcel11 Zgłoś #1333 Napisano 2 Lipca 2011 hej chce kupić kabelek Hex ale bo po przeczytaniu wszystkich postów ten będzie działał w moim autku. Teraz moje takie pytanie jak rozróżnić hexa od jakiegoś bubla lub innego kabla. Bo wiadomo ludzie na allegro wszystko piszą żeby sprzedać a nie chciałbym się nadziać. Można hexa kupić za 150 i 500 zl i niekoniecznie ten za 500 musi być tym hexem z opisu. Proszę kolegów o podanie na co zwrócić uwagę. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markk Zgłoś #1334 Napisano 2 Lipca 2011 Cytat: Napisał Markk Auto to sharan silnik: SZA 130km data produkcji 02,03,2005. Jeśli jest to 7M to oczywiście HEX.... No skusiłem się an allegrowy VAG K+CAN COMMANDER, niestety sharan rocznik 2005 obsługuje tylko linię K, CAN jest niewykorzystany, więc CAN COMMANDEREM mogę tylko zrobić odczyt licznika z tablicy i ze sterownika silnika, i tu mam wątpliwość, bo na sterowniku silnika zawsze odczyt jest 0, na desce jest o kilka kilometrów różnicy, czyli prawidłowo, czy ewentualnie potrzebny byłby kabel VAG TACHO?. Czy to możliwe, że odczyt z silnika jest zerowy? Diagnostykę mogę zrobić po tym kablu programem Polski VAG 4.9. Mam drugie pytanie, jakich programów mogę jeszcze użyć do tego kabla, aby obsługiwały linię K ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_ Zgłoś #1335 Napisano 3 Lipca 2011 Jaka jest zasadnicza różnica między commanderem 2.5 a 3.6? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiorowski Zgłoś #1336 Napisano 4 Lipca 2011 Panowie trochę tu poczytałem i mam mętlik w głowie doradzicie, potrzebuje jakiegoś vaga do mojego auta,dosyć bogato mam wyposażony samochodzik i tak chce od czasu do czasu zdiagnozować autko i pokasować błędy dobrze by było jak program był w naszym języku ojczystym. Auto to passacik 98 kombi full opcja bez skóry.(fajnie by było jak bym mógł diagnozować też inne auta jak na przykład renault laguna 99rok) Poproszę może o jakiś link do aukcji bardzo by mi pomógł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiorowski Zgłoś #1337 Napisano 4 Lipca 2011 na allegro widzę tylko VAG-COM 409.1 ,czy to jest to samo i większość na allegro to same kable a oprogramowanie jest gdzieś do ściągnięcia .sorrki za pytania ale poprzedni passat b3 nie miał takich możliwości a ten już ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chrzanu Zgłoś #1338 Napisano 6 Lipca 2011 siema, czy do interfejsu VAG K+CAN sa jakieś inne programy obsługujące czy tylko comanderVAG K+CAN Commander 1.4 FULL ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chrzanu Zgłoś #1339 Napisano 7 Lipca 2011 Ano działają, jeżeli ktoś zaczyna przygodę z czymś nowym to łatwo się naciąć na super mega oferty z allegro. Moje obecne auto to toledo III z 2006, a to z profilu to moje marzenie. To jak jest z tym interfejsem VAG K+CAN tylko commander do niego podejdzie czy jakieś inne programy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #1340 Napisano 7 Lipca 2011 Ano działają, jeżeli ktoś zaczyna przygodę z czymś nowym to łatwo się naciąć na super mega oferty z allegro. Moje obecne auto to toledo III z 2006, a to z profilu to moje marzenie.To jak jest z tym interfejsem VAG K+CAN tylko commander do niego podejdzie czy jakieś inne programy? VCDS 10.6 HEX-CAN+USB i masz dobry zestaw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach