Skocz do zawartości

lokatek

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lokatek

  • Urodziny 15.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    2014
  1. Ja dzisiaj sprawdzę u siebie ale jestem niemal przekonany, że nie mam AdBlue w B7 2014 2.0TDI 177KM Edit: Zdziwiony tym, że wlew AdBlue może być pod kołem zapasowym, postanowiłem wytargać te koło i nie mam tam tego wlewu - nigdzie indziej również go nie ma tj. w prawym boczku bagażnika ani przy wlewie paliwa. Wobec tego teraz mam już 100% pewności, że nie mam AdBlue.
  2. Witam Chciałbym się podpiąć pod ten temat, a najchętniej to założył nowy pokrewny. Na początku dodam, że posiadam Passata B5FL 1.9TDI AVF. Otóż w zeszły roku urwał mi się pasek klinowy - diagnozą było uszkodzone wisko więc mechanik wymienił. Miesiąc temu znowu to samo, ostry zgiełk i urwany pasek oraz zerwane śruby koła pasowego wiskozy (te które trzyma się na trzech śrubach). Diagnoza - sprzęgło od alternatora, więc mechanik wymienił. W dniu dzisiejszym znowu ta sama historia, zerwane śruby koła pasowego wiskozy i zerwany pasek. Panowie, co może być przyczyną bo aż strach aby jakiś mechanik dokonywał kolejnych wymian moim kosztem. W razie gdyby potrzebne były jeszcze jakieś szczegóły to chętnie podam. Proszę o jakąś dobrą radę w tej sprawie, co może być przyczyną? Oczywiście jak pytałem to niby pozostałe części z układu były ok więc założyłem, że sytuacja się nie powtórzy aż tu nagle takie coś... Z góry dzięki za pomoc.
  3. lokatek

    Tarcie z przodu

    Witam, Mam taki sam problem jak w zacytowanym fragmencie. Staram się znaleźć przyczynę od dłuższego czasu i nic. Czy koledzy mają jakieś pomysły co sprawdzić? Na początku myślałem że to klocki albo zacinający się zacisk, z obu stron wszystko wymienione i dalej to samo. Z góry dzięki za sugestie i pomoc. Pozdrawiam
  4. Witam, Przyznam szczerze, że doczytałem wątek do 26 strony. Piszecie jasno, czysto i przejrzyście. Jednak w dalszym ciągu się zastanawiam jaki kabel wybrać. Interesuje mnie jakaś diagnostyka z doskoku i możliwość sprawdzania czy licznik nie był cofany (zawsze może się przydać). Wiem, że taką funkcjonalność zapewnia commander jednak widzę, że niektórzy odradzają go dla początkujących... P.S Rozumiem, że VAG K+CAN Commander nie działa z programem VAG-COM? Z góry dziękuje za odpowiedź
  5. Witam U mnie problem z przeskokami kierownicy również został rozwiązany. Dzisiaj zamontowałem nowe oponki do auta i wszystko gra, zero przeskoków, ściągania tudzież dziwnych zachowań kierownicy. Pozdrawiam
  6. Zmiana opon coś pomogła? Dodam tylko, że moje zimówki ściągają niesamowicie bo w tej chwili ciągną w prawo, a jak zamieniłem lewe z prawym to ciągneły w lewo tak, że nie dało się jechać. Czyli mówicie, że takie przeskoki to wina opon? P.S Przy okręcaniu kierownica również wraca przeskokami w prawo.
  7. Witam Chciałbym odkopać temat i uzyskać ewentualną odpowiedź na pytanie co może być przyczyną takich przeskoków? Pozdrawiam
  8. Kolego albo n75 albo masz zamuloną turbinę i trzeba przeczyścić. Jeżeli to jest bezpośrednio wina n75 to komputer powinien pokazać także jeżeli masz możliwość sprawdzenia u jakiegoś znajomego na komputerze albo masz swój kabel to odpal VAG'a (P.S. na jakąś stację diagnostyczną nie radzę jechać bo zrobią Ci wydruk i wezmą 6 dych także na początek sam zrób wydruk i jak nic nie poradzimy to wtedy pojedziesz i pokażesz im to). Ewentualnie możesz trochę pokatować passata na niskich biegach chociaż teraz mamy zimę, ślisko i silnika tak teraz nie rozgrzejesz także to może nie jest dobry pomysł...
  9. Witam Halogeny są fabryczne i włącza się je jednym pociągnięciem do siebie,a przeciwmgielne tylne drugim pociągnięciem do siebie tego przełącznika. Hmm przejściówki w gnieździe koło haka nie widziałem, a można prosić o ew zdjęcie takowej w pozycji gdy jest włożona?
  10. Co do falldown'a to miałem to samo w moim pasku. Tradycyjnie po przekroczeniu 140km/h turbo łapało lipe i klapa, reset kluczykiem. Co zrobić żeby naprawić (oczywiście po sprawdzeniu, że faktycznie powodem jest zapchana turbina): - odpalamy autko i jeździmy aż osiągniemy 90C i wiemy, że auto jest rozgrzane, a potem "pałujemy" na niskich biegach pod czerwone - generalnie chodzi o przewianie układu. Proponuję zabieg powtórzyć kilka raz w odstępach czasowych i nie przesadzać z tym co napisałem aby kręcić pod czerwone pole bo pewnie wiele osób na forum wystosuje odpowiednią ripostę w moją stronę - oddajemy auto do faceta, który się zna na turbinach i ma czyste ręce koszt kilku stów W moim przypadku pomogło katowanie. Pewien mechanik powiedział mi, że to auto nie jest do mulenia, a na autostradę i tutaj się z nim muszę zgodzić. Wszystkim tym, którym turbo wchodzi w tryb awaryjny proponuję zająć się tym tematem i po usunięciu usterki już nigdy więcej nie jeździć na szóstym biegu przy prędkości 60-70km/h. Rozumiem, że wszyscy oszczędzają na paliwie i każdy chce, BA! mówi że jego passat pali 4,5-5,5 litra ale to raczej nie tędy droga bo potem płaczemy na forum, że turbinka wchodzi w tryb awaryjny i strach na autostrade wyjechać. Mam nadzieję, że nie wprowadziłem chaosu moim postem
  11. Witam Chciałbym ponowić temat, ponieważ mam problem z światłem przeciwmgielnym tylnym. Po włączeniu światła na zegarach zapala się kontrolka jednak z tyłu światło nie świeci. Posiadam halogeny przednie, które działają więc bezpiecznik musi być ok bo z tego co wiem to światło przeciwmgielne oraz przednie halogeny są na jednym bezpieczniku (mam rację? Jeżeli nie to proszę o podanie numeru bezpiecznika). Wszystkie żarówki są sprawne, a więc to muszę od razu wykluczyć. Dodam również, że mam fabryczny hak holowniczy, który jest doczepiany (słyszałem, że coś może być nie tak podłączone - gdyby ktoś mógł wrzucić zdjęcie swojego podłączenia bądź napisać co dokładnie wypiąć). Na tą chwilę nie wiem co jest grane dlatego proszę o jakieś porady bądź sugestie. Dodam jeszcze że chodzi o Passata B5 3BG 2003 rok. Pozdrawiam
  12. Witam Jeżeli świeci Ci się kontrolka od świec żarowych to wina tego czujnika co jest dość nietypowe. Miałem podobny problem z czujnikiem za pedałem hamulca, który jest odpowiedzialny za światło stopu. Bardzo dziwna sprawa z tą kontrolką od świecy żarowej ale tak już niestety jest i chyba spełnia ona kilka funkcji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności