Skocz do zawartości

n6210

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O n6210

  • Urodziny 01.05.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    n6210
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RZ-PL

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. @eric sprawdz czy nie masz jakiegoś "dziwnego" programu do zarządania energia w kompie. Może to też być wina sterownika zarządzania enerią. Choćby z notebookami asusa tak jest. Np. eeepc ma taki program (Super Hybrid Engine) przełączający tryby wydajności i trzeba go wcześniej albo całkowicie wyłączyć albo ustawić w tryb normalnej lub podwyższonej wydajności. Inaczej nawet zwykłe kable KKL USB nie działaja lub działają źle. Może to to.
  2. kojot84tp podłącz kabel do auta i wtedy zrób test
  3. @riccardoa - no zgadza się ale ostatecznie nawet z tym kablem uruchomi VWTooll i zczyta błędy. Wiem, ze VWTool to shit ale przecież błedy można sobie zdekodować "ręcznie" więc nie ma co tak strasznie biadolić. Na szybko przecież też będzie. W między czasie można zamówić jakiś sensowniejszy kabelek i już.
  4. @GURAL uczciwi sprzedawcy tez się zdarzają (może dziwne ale jednak), a konsultacja da tyle, że przynajmniej możesz zapytać czy możesz oddać kabel jak nie zadziała poprawnie z twoim autem. Jak nie to jest prawdopodobne, że dokładniej przemyślisz taki zakup - co w tym złego ? Nikomu nie zaszkodzi porozmawiać lub lepiej popisać ze sprzedającym PRZED zakupem. @sipowitz - ja nie dyskutuje ani z funkcjonalnością kabla ani z tym co można sobie uszkodzić jak się nie ma pojęcia co się robi. Jak wiadomo i VCDSem można sobie kuku zrobić jak ktoś zdolny i na forum są tego przykłady (choćby "dziwnie" skasowany service przez mechanika - było niedawno). Kabel to narzędzie i kupuje się go w konkretnym celu tyle, że kolega już kupił. Niestety nie przemyślał zakupu ale czasu nie cofniemy. Niemniej sądzi, że być może został oszukany bo podobno brak funkcji, która de facto jest dostępna... Nastąpiło zwykłe nieporozumienie, a twoje niechęci do commanderów czy do mnie nie maja tu znaczenia Mówmy o faktach - Commandery jak najbardziej mają tą funkcję (read/clear DTC) tylko trzeba umieć je używać jak zresztą każde narzędzie... To, że ich nie polecasz, nie lubisz i odradzasz już wiemy - problem w tym żeby to ktoś przeczytał ZANIM kupi kabel. EDIT: suche fakty: funkcje są pod numerkami 1 i 2 (na zrzucie poniżej). Aaa żeby było jasne - jak najbardziej podzielam twój pogląd, że VCDS jest lepszy i na start i w ogóle do ogólnie rozumianej diagnostyki
  5. @xaoo k+can commander pozwala na kasowanie kodów usterek ale jak jest podłączony do auta przez magistrale CAN, a nie K-LINE - powinno to być napisane w aukcji. Jak uruchomisz program to szukaj opcji Read DTCs i Clear DTCs. Będą aktywne jak się podłączysz przez CANa. Ot takie małe "niedomówienie" w "reklamie" produktu Niemniej uważam, że dobrym nawykiem jest konsultacja swoich wymagań odnośnie kabla/programu ze sprzedającym z podaniem marki i rocznika auta.
  6. W moim toledo (modul komfortu jest tam taki jak w passatach) działa to wszystko dokładnie tak samo jak napisałeś - i lusterka i światło.
  7. n6210

    Opis bloków "Instruments"

    Kodowanie to mniej więcej mówiąc cyfra mówiąca kontrolerowi jakie i jakiego typu ma obsługiwać wyposażenie. Kodowanie jest wyświetlane np. w VAG-COM ja wybierzesz któryś moduł. Zobacz poniżej na pole Soft. Coding (tutaj akurat 00001 bo to silnik - takie zdjęcie na szybko znalalzłem) Do zmiay tego służy funkcja 07 (Recode). ZAWSZE zapisuj oryginalne kodowanie gdybyś musiał do niego wrócić. Edit Tu masz zdjecie z VCDS Kodowanie masz tam gdzie jest napis log coding a funkcja 07 zemienila nazwę na Coding (ważny jest jednak numer).
  8. Czujnik stopu ma 2 obwody wiec jak najbardziej może byc walnięty a stopy będą świecić. Tempomat pobiera informację z czujnika hamulca więc i z nim może być problem. W końcu jak komputer wykrywa problem z czujnikiem to nie powinien dopuścić do ewentualnej awarii lub problemu na drodze. Pomyśl, ze tempomat "nie zauważy", że hamujesz - trochę nie za fajnie.
  9. Zapewne chodzi o kanał 12 w adaptacji w sterowniku silnika. Trzeba się oczywiście wcześniej zalogować: 12233 Niestety nie pamiętam już czy zwiększenie wartości zwiększa czas ale chyba było odwrotnie czyli zmniejszenie wartości zwiększało czas. Chyba, ze pomyliłem sposób zmiany z innym kanałem.
  10. No tu ciężko się z tobą nie zgodzić. Choć mam wrażenie, że ludzie kupują też bezpośrednio w CHRL i niczego potem nie reklamuje bo albo się to nie opłaci albo zwyczajnie nie chce. Logika była raczej poprawna. Ja napisałem o sprawdzeniu kabla na obecność problematycznych "śmieci" powodujących czasami problem z kablem, a ty o fabryce w odpowiedzi Co konkretnie wypłynęło to nie wiem lub jeszcze nie wiem - może podpowiesz co dokładnie masz na myśli Chyba nie kod źródłowy HEX-CANa ? Bo binarki to krążą od dawna jak widać po tym co piszesz (i nie tylko ty) na forum
  11. n6210

    blad 1557

    Jak poczytasz na forum to najczęściej występuje problem z zacinającymi się kierowniczkami w turbinie lub z niesprawnym zaworem N75, który tym steruje. Rzadziej jest to problem z niesprawnym czujnikiem ciśnienia doładowania. N75 można sprawdzić podmieniając na chwilę na inny sprawny, a turbinę najprościej sprawdzisz obserwując ruchy sztangi sterującej ale trzeba wiedzieć jak to prawidłowo wygląda. Zwykle widać, że zakres ruchu jest mały lub/i się zacina. U mnie przyczyną błędu przeładowania była zrąbana turbina - sztanga nie wracała do minimum nie pozwalając zwolnić turbinie przy dużych obrotach silnika. Wszytko masz na forum - czytaj ja właśnie tak zdiagnozowałem i usunąłem większość błędów w moim autku (mimo że to SEAT ).
  12. Nie twierdzę, że od tego uszkodził się kabel naszemu forumowemu koledze jednak z dwóch interfejsów jakie kiedyś od nich kupiłem, kulki cyny były niestety na obu płytkach W kablu kolegi podobne zwarcie uwaliło tranzystory od linii K, u mnie tylko odpadł jeden z kabelków od USB (D+) i kabelek się przestał wykrywać. Jakoś teraz wolę sprawdzić. Szkoda, że fotek nie porobiłem bo to bardziej wymowne. Myślę, że mimo wszystko warto wiedzieć, że tak może być. A co właściwie ma rezygnacja RosTecha z fabryki w CHRL do spapranych podróbek ?
  13. @OuTcAsTno1 ja też miałem drobny problem w moim TDI (ASV 110KM). - kiepskie zapalanie na zimnym silniku. U mnie pomogła drobna korekcja (bardzo drobna) dawki rozruchowej VAGiem. Dawkę zwiększałem metodą prób - dodawałem kilka jednostek co rano aż efekt był zadowalający. - trzęsienie podczas gaszenia. Tez miałem coś podobnego, ale u mnie to był problem z klapą gaszącą. Konkretnie to był syf w EGR (a klapa jest zaraz obok). Klapa się nie domykała i często trzęsło silniczkiem - czyszczenie EGR i dolotu + zmiana cyklu EGR VAGiem) i po problemie. - syf w dolocie natomiast wziął się prawdopodobnie z powodu padniętej turbiny. Miała luzy osiowe i kręciła się kiedy chciała tzn. na postoju, na zimnym silniku zwykle się nie kręciła. Chyba wtedy silnik źle spalał, a cały ten niespalony syf z olejem wracał EGRem i się osadzał. Na to oczywiście pomogła tylko regeneracja turbo. Mam nadzieję, że ci to pomoże. W każdym razie moim zdaniem warto pobawić się VAGiem choćby na próbę ale i warto wcześniej przeczyścić to i owo. Odnośnie tego co gdzie w VAGu się ustawia wszystko jest tu na forum ewentualnie na wiki RossTech-a.
  14. @bogos w zasadzie to kupując tanią elektronikę od Chińczyków (szczególnie takiego kabelka) warto pamiętać, że mogą tam być kulki cyny. Zarówno takie luźno latające jak i przyklejone topnikiem do płytki (kiepski proces lutowania). Starczy, że kabel upadnie, stuknie czy zrobi się po prostu ciepło, kulki się odrywają i latają w obudowie i zaczyna się loteria. Jak masz mniej szczęścia to od razu robią gdzieś zwarcie. Warto otworzyć, dokładnie sprawdzić i ewentualnie je usunąć przed włączeniem kabla. Chińczycy wypuszczając tanią podróbkę mają gdzieś poprawność procesu technologicznego - w końcu te ceny nie biorą się z powietrza. PS Poszukuję uwalonego programowo kabelka HEX-CAN-USB do zabawy z CAN-em. Jak ktoś ma na zbyciu sztukę to jestem chętny. Oczywiście zwrócę koszty przesyłki + ewentualnie jakaś rozsądna gratyfikacja piwna. Nie interesują mnie nowe działające kabelki
  15. n6210

    MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

    Witam Widzę, że to pytanie się powtarza a odpowiedzi brak Podnośnik z pamięcią to taki co ma przyciksk otwierania/zamykania z dwoma pozycjami. Lzejsze nacisniecie - szyba zwyczajnie sie podnosi/opuszcza mocniejsze nacisniecie powoduje "przeskoczenie" przycisku w druga pozycję i mimo puszczenia szyba się podnosi/opuszcza do konca. Ja w moim Tolku mam 4 szyby sterowane elektrycznie ale tylko 2 takie podnosniki - z przodu - kodowanie 0259.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności