Skocz do zawartości

DoktorPio

  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DoktorPio

  • Urodziny 10.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bełchatów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No właśnie te amortyzatory mi nie dają spokoju ? Niby na szarpakach jest OK ale czy aby na pewno są sprawne ???
  2. Zbieżność sprawdzona a poza tym to by cięło oponę po całym obwodzie od środka albo od zewnątrz ? Felga na pewno nie jajowata bo jak koło było zamontowane na innej osi lub stronie to było OK . Jak zakładam dobre koło z tylnej osi lub prawej strony to ono się niszczy tylko na lewym przednim kole ?
  3. Witam od jakiegoś czasu a może od początku jak mam Passata zużywa mi się nieprawidłowo opona na przednim lewym kole ? Problem jest tego typu ze opona wyciera się promieniowo. Np w jednym miejscu opona ma bieżnik głęboki np na 6mm a na przeciwległej stronie tej opony ma głębokość np 5,2mm ? Dodam że wszystkie opony były zamontowane nowe Goodyear oczywiście wyważone itd Po paru tys km eksploatacji gdy w kabinie słyszałem charakterystyczne furkotanie podczas jazdy wnikliwie obejrzałem opony i ta przednia z lewej strony okazała się nierówno wydarta ? Tak wiec wyważyłem wszystkie koła i zamieniłem te z tyłu wrzuciłem na przód i odwrotnie. Chwilę był spokój i znów nastąpiło nierówno wydarcie opony wiec znów zamia i znów to samo ? Kierownica nie trzepie tylko zaczyna furkotać hałasować ? Dodam że przebieg 230tyś, amortyzatory chyba niewymieniane od nowości tarcze hamulcowe fabryczne. Jaka może być przyczyna ze lewe przednie koło właśnie w ten sposób wydziera promieniowo oponę ? -opony nowe -koła wyważone -po zamianie koła ponownie wydziera - ciśnienie w oponach kontrolowane 2,2bar
  4. Witam Od jakiegoś czasu pojawił się w moim samochodzie problem z zapowietrzaniem hamulca tylnego lewego. Podejrzewam że uszkodzony jest uszczelniacz, oring albo tłoczek ? Problem w tym ze nie wiem jaki zestaw naprawczy kupić ? Bo jak się okazuje w sprzedaży są dostępne dwa rodzaje o różnych średnicach tłoczka 38mm i 41mm ??? Może któryś z kolegów wie jakiej średnicy jest toczek w tylnym zacisku hamulca ? Moje auto to wersja kombi z 2006r z napędem na cztery koła.
  5. Dzięki za podpowiedz czyli rozumiem że to jest ta sama co na oś przednią. Ciekawe czy będzie pasował któryś z tych piast, 1T0498621 8J0498621 3C0698621 Piszą że niby są one wzajemnie zamienne ? Może macie jakieś sugestie jakiej firmy kupić ? A może ktoś wie jaka firma produkowała ten element dla VW
  6. Witam Jestem posiadaczem Passata z napędem 4x4 od kilku dni słyszę że zaczyna mi szumieć łożysko w tylnym lewym kole. Dziś podczas wymiany kół na zimowe potwierdziły się moje obawy Czy może któryś z kolegów jaki typ piasty z łożyskiem muszę kupić ? Bo w większości oferowane piasty są do aut bez napędu na tył. Czy może na tylną oś jest ta sama piasta co na przednia oś ??? Proszę o pomoc i wskazówki Może jakiś kolega ma podgląd do etki i poda mi jaki typ kupić tej piasty
  7. A tak wyglądają łożyska wyciągnięte z ciężko pracującego siłownika hamulca ręcznego. Zdjąłem dekielki z łożysk żeby lepiej było widać co zalega w tych łożyskach. Zapewne popsikanie WD40 lub innym specyfikiem pomogło by na jakiś czas ? Lepszym wyjściem wydaje się wymiana czterech łożysk z których dwa większe kosztowały mnie po 1,95szt a pozostałe dwa po 1zł czyli koszt całej wymiany to około 6zł + ewentualna przesyłka pocztowa jeśli ktoś kupuje w internecie. To łożysko średnie lewe u góry było bardziej zawalone syfem ale je troszkę przemyłem benzyna ekstrakcyjną, ale generalnie wszystkie łożyska to złom !
  8. Witam Mój samochód również dopadł problem niedziałającego siłownika hamulca ręcznego lewej strony. jak się okazało przyczyną było popularne pękniecie i dostanie się do środka wody oraz innych nieczystości ! Efektem czego była ciężka praca całej przekładni oraz skorodowanie wszystkich czterech łożysk co powodowało sypanie się komunikatów o błędach w pracy hamulca ręcznego ! Jaka jest przyczyna pękania obudowy siłownika ? Tak jak bardzo słusznie zauważył kolega camel456 zgadzam się w 100% powodem jest tworzenie się czegoś jak biały proszek. To powoduje że zmniejsza sie średnica podtoczenia w którym osadzony jest oring powoduje to przyrastanie średnicy oringu i pęknięcie obudowy !!! Tak jak napisał kolega camel456 aby uniknąć kolejnego pęknięcia jest oczyszczenie tego rowka. Ja to zrobiłem za pomocą bardzo wąskiego (3-4mm) paska papieru ściernego idzie to dość sprawnie. Ja swojego siłownika jeszcze nie złożyłem ponieważ czekam na łożyska które muszę wymienić. Mam pytanie czy ktoś ma jakąś skuteczną metodę sklejenia plastikowej obudowy siłownika ? Nadmienię że wykonana jest ona z tworzywa o nazwie PPS-G40 czyli polisiarczku fenylenu o 40% zawartości włókna szklanego. Czy macie koledzy jakieś sprawdzone lepiszcze ? ---------- Dodano o 17:29 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:12 ---------- Witam ja miałem identyczna sytuację jak ty wykasowałem błędy i przez tydzień było OK . Ale skończyło się tym że nie mogłem spuścić ręcznego na parkingu pod sklepem ! Uratowało mnie zdjęcie klemy z akumulatora i próba zluzowania ręcznego się udała uff W moim przypadku również świeciło się przekreślone P I brak brzęczków ! Jedyne wyjście jakie masz to wjazd na kanał albo pod lewarowanie auta do góry i wykręcenie siłownika. Na 90 % pęknięta obudowa musisz albo kupić nowy 1400zł albo kupić nowy z całym zaciskiem hamulcowym 550-600zł (dziwne ale z zaciskiem taniej ? ) Ewentualnie spróbować zregenerować tak jak jest to szeroko opisane w tym temacie
  9. Hmm kuebk widzę ze zrobiłeś chyba wszystko w tym temacie co można było zrobić co do tej gumki o której piszesz to u mnie też jej nie ma. Czort wie co może być przyczyną drgań ??? Może złe wyważenie wału napędowego
  10. Niestety ale wydaje mi się ze filtr nic nie pomoże, ponieważ nawet zasilanie z obcego źródła i odseparowanie masy powoduje że zakłócenia się przenoszą po wcz. Jedyna metoda o jakiej czytałem to wywalić przetwornice i zrobić zasilanie LED na stabilizatorze LM317
  11. Mam jedno pytanko czy jak masz włączone światła dzienne to czy nie powodują one zanucenia w odbieraniu radia ??? Bo ja mam identyczne światła DRL ale w momencie kiedy są załączone powodują pogorszenie odbierania stacji radiowych
  12. Hi I understand that the servis suggests exchange Haldex? If so, then either go to the sitter or August do not know? I suggest to visit the other mechanics / servis in order to confirm the fault, if it is confirmed the same diagnosis tobędziesz nice big costs. You can always replace damaged Haldex used to cost in Poland is around 200 Euro I recommend to check the relationship between Haldex and the shaft as in posts previously opistywaliśmy I quote: And I had the same problem of vibration when accelerating on 4-5 run. After reading this thread I have to work. I dialed damper, which is located just before the Haldex rear axle. Unfortunately, the pulling element is rather complicated and requires some practice. It is advisable to loosen the exhaust system, so you can leave a cardan shaft slightly. Sam looked from the outside throttle almost like new, but unfortunately does not have these three components of plastics and rubber in contact with steel outer ring. It is critical, a place where there is corrosion, which causes the plastic char-rubber profiles in a steel ring. Unfortunately, this is another important issue of dismantling the clutch is not in the way we distribute the parts and remove corrosion will give only a little time to knock out the inner part of the time in the other direction, which gives us the possibility of partial purification of corroded surface. How I was able to thoroughly clean and lubricate corroded surfaces and solid Teflon, silicone spray lubricant. Pukke vibration effect which disappeared http://forum.vw-passat.pl/attachment...0&d=1273695877
  13. Pewne jest jedno musisz podłączyć auto pod VCDS i wyłączyć tryb Amerykański oświetlenia. A jeśli światła by ci się zapalały po zwolnieniu hamulca ręcznego to musisz wyłączyć tryb Skandynawski. To tyle :ok
  14. I nawiązując do tematu "Plusy posiadania napędu 4 motion - odczucia ?" Właśnie dzięki obecnej pogodzie czyli śniegu i zmarzlinie mogę się wypowiedzieć na temat plusów posiadania napędu na 4 łapy :ok Jedno jest pewne bezapelacyjnie łatwiejsze ruszanie na płaskim i pod górkę bezproblemowy przejazd przez głęboki śnieg i bardziej stabilne i pewne prowadzenie w zakrętach i po łuku oraz na rondach hehe No a już bezapelacyjne wrażenie zrobił napęd mojego Passata na innym użytkowniku Passata ale z napędem na jedną ośkę :padaka Podczas wyjeżdżania z parkingu gdzie wyjazd był pokryty wyślizganym śniegiem, długi na jakieś 10 metrów i wzniesiony pod kontem około 15* moje auto bez najmniejszych problemów wyjechało :ok A on biedak podczas pierwszej próby skapitulował i osunął się do tyłu, dopiero druga próba z rozpędu przyniosła mu zamierzony efekt hehe ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności