jozko Zgłoś #81 Napisano 28 Września 2009 kiedys z ciekawosci patrzylem ten kanal w seacie leonie top sport - arl momentu mial po programie 412nm i tyle samo pokazywal vag maksymalnie tak wiec cos w tym musi byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #82 Napisano 30 Września 2009 sprawdzilem jeszcze raz na dynamicznych logach kanal 20 i na 4 biegu przez moment jest 394NM:P zobaczymy ile wyjdzie na hamowni:) ale 2-mas z dnia na dzien gorzej sobie radzi dlatego juz niedlugo wymiana a przeczyszczone popki po stp wykazaly mi teraz duzo mniejsze korekcje na logach statycznych na nagrzanym silniku wyszlo -0.64 -0.02 -0.12 +0.78 a wczesniej pokazywały -0.92 -0.07 -0.42 +1.25 no ciekawe ile na nich tuner wyciagnie KM:P czy peknie te 190KM czy nie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #83 Napisano 30 Września 2009 MOCY przybywaj !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #84 Napisano 2 Października 2009 no ciekawe ile na nich tuner wyciagnie KM:P czy peknie te 190KM czy nie Kiedy strojenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejch1972 Zgłoś #85 Napisano 2 Października 2009 Ja po wymianie turbo z AWX na BRD bez korekty softu mam 420 Nm , a było 380 Nm mierzone na 20 kanale.Pomiar przed wymianą turbiny na hamowni pokrywał się z pomiarem na 20 kanale VAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #86 Napisano 3 Października 2009 Cytat:Napisał Blanko no ciekawe ile na nich tuner wyciagnie KM:P czy peknie te 190KM czy nie Kiedy strojenie? mam teraz troche wydatkow nie zwiazanych z autkiem i sie przeciaga:( ale mysle ze do konca pazdziernika juz bede jezdzil na nowym setupie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #87 Napisano 4 Października 2009 Ja po wymianie turbo z AWX na BRD bez korekty softu mam 420 Nm GRATULUJE !! wynik zaiste ZACNY !! ...teraz dopiero zobaczysz jak Nm szybciutko "wcinaja" oponki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #88 Napisano 4 Października 2009 ja dzisiaj z ciekawosci podpiolem vag-a i moment mialem 380nm w zakresie obrotow od 2200 do 3000 a wedlug hamowni tylko 340 nm to jak z tym jest chyba 40nm z powietrza sie nie wzielo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejch1972 Zgłoś #89 Napisano 5 Października 2009 Rozmawiałem z kumplem, który gadał z ROGALEM,mówił ,że to jest pomiar dla skrzyń automatycznych.U mnie jednak pierwszy pomiar zgadzałsię z pomiarem na hamowni.Coś w tym jest jednak, że się pomiar pokrywa śię z rzeczywistym pomiarem. Pozdro dla wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #90 Napisano 21 Października 2009 sprzeglo i 2mas czas wymienic.. znalazlem na allegro takie cudo.. zestaw valeo niby lepszy niz ori luk/sachs z zespolonym kolem 2-masowym http://www.moto.allegro.pl/item784098570_kolo_zamachowe_sprzeglo_audi_a4_a6_vw_passat.html cena praktycznie taka sama... warto sie w to pakowac??byc moze to jest rozwiazanie dla awx-ow?zakladal ktos juz taki zestawik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #91 Napisano 28 Października 2009 aa od kiedy VALEO robi sztywny zamach do 130KM ??!! chyba, ze od zupelnie niedawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #92 Napisano 28 Października 2009 No juz jakis czas jest ... widzialem juz takie zestawy w zeszlym roku . .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #93 Napisano 28 Października 2009 a nie ma przypadkiem roznicy miedzy awx i avf ?chyba roznia sie skrzyniami c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #94 Napisano 28 Października 2009 (edytowane) Skrzynie są różne, ale tarcza sprzegła też jest inna: AWX 228mm AVF 240mm Edytowane 29 Października 2009 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #95 Napisano 28 Października 2009 no wlasnie to na tej aukcji z allegro musza miec do awx-a i do avf-a ,a ni taniej wyjdzie u pana radzikowskiego od razu ze wzmocniona tarcza i dociskiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #96 Napisano 28 Października 2009 Na chlopski rozum ten jednomas powinien byc bardziej zywotny niz jakiekolwiek sprzeglo z dwumasem nawet od Radzikowskiego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #97 Napisano 29 Października 2009 mialem na mysli przerobienie dwumasu na jednomas u radzikowskiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #98 Napisano 29 Października 2009 mialem na mysli przerobienie dwumasu na jednomas u radzikowskiego tylko, że to panowie, może okazać się mało opłacalne. Z rozmowy, którą przeprowadziłem z Panem Radzikowskim wynika, że potrzebuję jednej dwumasy na wzór i drugiej - na materiał do roboty, więc... o ile nie macie dwóch już rozwalonych w garażu, i tak trzeba będzie nowe dorobić. Koło zamahowe dotoczyć to z konstrukcyjnego punktu widzenia nie problem. W Passacie trzeba po prostu wypełnić przestrzeń i wzmocnić to, co zostanie z "dwumasa" po rozwaleniu go na dwie części (żeby nie chrzanić się w dorabianie zębatki pod rozrusznik). Jazda zacznie się dopiero później - bo trzeba dobrać do tego odpowiednią tarczę sprzęgła, która będzie - siłą rzeczy - dwa razy grubsza w centralnej części od tej, którą macie w serii (seryjna nie zawiera mechanizmu sprężynującego - jest lita). Stąd - cały czas mamy tzw. fekaloplastykę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #99 Napisano 29 Października 2009 (edytowane) wydaje mi sie ze ktos z forumowiczy juz robil u radzika taki zestawik ale wysylal tylko komplet sprzegla z dwumasa i tyle caly koszt zamknol sie okolo 1200zl chyba ze sie myle juz wiem kolega zuse ma takie sprzeglo tylko w awx-ie sam udzielales sie w tym watku i pytales ile dwumas wysylal przejrzyj ten watek to zobaczycz Edytowane 29 Października 2009 przez fredi1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #100 Napisano 30 Października 2009 juz wiem kolega zuse ma takie sprzeglo tylko w awx-ie sam udzielales sie w tym watku i pytales ile dwumas wysylal przejrzyj ten watek to zobaczycz jasne, tylko zuse nie zrobił na tym jeszcze 50k km, a ja na swoim *SERYJNYM* dwumasie zrobiłem... I w tym sęk czy warto rzeźbić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach