Skocz do zawartości
Blanko

Projekt mocny AWX -plan okolice 200KM

Rekomendowane odpowiedzi

Rurki Fi 50.8mm wystarczą w zupełności materiał - kwasówka! nierdzewka jest do Bani!

 

Co do FMIC'a to zależy ile $$$$ chcesz za wszystko wydać!

ale po co przepłacać skoro od Iveco będzie pasował!

Uwielbiam takie stwierdzenia bez wytlumaczenia czemu.

 

ps. Jakby chcial duzo wydac to najprawdopodobniej skontaktowalby sie z 'Pimp my ride' ;) a nie z forum. Chyba oczywiste, ze kazdy chce znalezc kompromis miedzy jakoscia a cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uwielbiam takie stwierdzenia

No to się Strasznie Cieszę...

 

 

Wystarczy pomyśleć i wpisać w google... a dowiesz się ze aluminium jest zdecydowanie droższe i gorzej dostępne, idąc dalej łączenie elementów też nie jest tanie, kontynuować Dalej?

Nierdzewka jest chyba najtańsza! no i co z tego, skoro nie jest odporna na działanie związków chemicznych będących w spalinach (kwasy itp itd).

Kwasówka jak zapewne wiesz jest wykorzystywana do wszelakich instalacji chemicznych jak i spożywczych! a dalej nie chce mi się pisać!

 

Co do Ciężaru... to nie wiem czy będzie tak diametralna różnica w ciężkości auta...

z resztą nie zjesz śniadania i obiadu i się wyrówna :D:D:D:D:D

kompromis miedzy jakoscia a cena

jest podczas stosowania rur Kwaśnych! Chcecie montować rury alu - to montujcie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby chcial duzo wydac to najprawdopodobniej skontaktowalby sie z 'Pimp my ride' ;) a nie z forum.

 

z pimp my ride to by Ci mogli chyba plomienie na masce namalowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powracajac do tematu... ze wspominales o turbinie od BRD... to powiedzialby mi moze ktos kto to juz robil jak rozwiazaliscie problem sterowania? Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny. Przekladaliscie ja ze starej turbiny czy jest na to jakis patent?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny

to Ci do szczęścia nie jest potrzebne

sterowanie podłączasz i finito

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha i jeszcze jedno co z katalizatorem i zaworkiem egr? bo nikt tu o tym nie wspomnial..

 

Katalizator wywalić :D wszsytko obliczyć i zrobić cały wydech-przelotowy z kwasiaka!

Zawór EGR wywalić na całości, robiąc orurowanie odrazu ciągnąć do kolektora!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powracajac do tematu... ze wspominales o turbinie od BRD... to powiedzialby mi moze ktos kto to juz robil jak rozwiazaliscie problem sterowania? Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny. Przekladaliscie ja ze starej turbiny czy jest na to jakis patent?

 

Wtyczka dwupinowa, na gruszce od sterowania ciśnieniem turbiny, jest do czujnika różnicy ciśnienia w silniku BVA/BRD w Audi. Jeśli zakłada się turbinę do Paska, wejście dwupinowe zostaje wolne, w Pasku jest nie wykorzystane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak MACIEK opisał,wsio pasi .Ja do swojego zrobiłem taki przeszczep BRD do AWX,jedynie jeszcze trzeba korekte softu zrobić.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powracajac do tematu... ze wspominales o turbinie od BRD... to powiedzialby mi moze ktos kto to juz robil jak rozwiazaliscie problem sterowania? Gruszka w tej dmuchawce ma jeszcze dodatkowy 'kontroler' elektroniczny. Przekladaliscie ja ze starej turbiny czy jest na to jakis patent?
to Ci do szczęścia nie jest potrzebne

sterowanie podłanczasz i finito

Wtyczka dwupinowa, na gruszce od sterowania ciśnieniem turbiny, jest do czujnika różnicy ciśnienia w silniku BVA/BRD w Audi. Jeśli zakłada się turbinę do Paska, wejście dwupinowe zostaje wolne, w Pasku jest nie wykorzystane.

Dokładnie tak jak MACIEK opisał,wsio pasi .Ja do swojego zrobiłem taki przeszczep BRD do AWX,jedynie jeszcze trzeba korekte softu zrobić.

Pozdrawiam

 

 

jeszcze ktoś to samo chce napisać:?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieje się coś w temacie ? czy przerwa wakacyjna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaa jeszcze raz podpowiem..HAMULCE, ZAWIESZENIE, OPONY !!

 

bede TO mowil do usranej smierci, ROZPEDZIC SIE NIE PROBLEM !! UTRZYMAC BYDLATKO NA ULICY I ZATRZYMAC ...TU ZACZYNA SIE PROBLEM !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie masz rację , ja jak kiedyś swapowałem escorta z 1,6 16V na 2,0 150KM to hamowniki też załozone od 2,0 i od razu kit KW -55/-40 poszedł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktos juz wsadzal do passata takie wielkie turbosprezarki? interesuje mnie czy to wogole jest mozliwe czy one beda pasowaly pod seryjny kolektor w AWX-ie czy trzeba juz zakladac nowy do nich...

jesli nie da rady z tymi gt22 to jaka jest najwieksza turbosprezaka ktora podejdzie pod seryjny kolektor w awx-ie? hybrydy 18/22??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BRD

____

ale teraz juz mam kogos kto mi to profi zrobi ...wraz z montazem wiekszego turbo...

Skoro ktoś ma Ci to zrobić to chyba nie masz się o co martwić :) Prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blanko masz rozpoczęty temat odnośnie projektu mocy swojego AWX'a także w nim pytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok marcin dzieki:)

wyszlo ze jednak gt2256v nie bedzie...:(po paru konsultacjach wyszlo ze pod ta turbinke musze juz robic custom kolektor na zamowienie i nowy wydech... do tego samochod uziemniony w warsztacie na dluzszy czas bo wszystko to niestety schodzi wykonanie kolektora, przymiarki potem wydechu itp itd.

wiec.. wkoncu zakupilem turbo od audi 2.0 tdi 170KM BRD i IC...

zdam relacje jak juz wszystko bedzie na miejscu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie (bo wiem co to 200/400) PO CO wieksze moce w FWD ??!!

 

Uwazam, ze TEN samochod nie nadaje sie na duuze moce i momenty. Genetycznie to RODZINNY DUPOWOZ a nie F1 albo STI albo EVO albo WRX etc.

 

Chyba 200-220KM i 400-450Nm to juz MAX zdrowego rozsadku. Mi przy 202KM i 435Nm i mnustwie innych przerobek...samochod po prostu sie gnie-pracuje, zrzera opony i powoduje wymioty u moich pasazerow :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zuse wiem ze rakieta to nigdy nie bedzie.. ale poki mojej wymazonej 335d:p nie kupie to chce zeby jako tako ten passat jezdzil:P a ze troszke denerwuje mnie gdy ktos mnie objezdza postanowilem troszke jeszcze go wzmocnic mocniejszym serduszkiem:D..

ale pewnie na tym brd i fmicu sie skonczy...

koledzy powiedzcie jakich mocny mozna sie spodziewac na tam setupie tzn

silnik awx+brd+fmic =??

Edytowane przez Blanko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy powiedzcie jakich mocny mozna sie spodziewac na tam setupie tzn

silnik awx+brd+fmic =??

 

 

do tego nalezalo by dorzucic PD "al" KONIECZNIE !! dla dopieszczenia calosciowego obrazu i "uwolnic" wydech, zeby dmuchawka lzej oddychala.

 

po tym SETU UPie mysle ze 190-200KM i ok. 400Nm bylo by w zasiegu Twoim silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności