Skocz do zawartości
Blanko

Projekt mocny AWX -plan okolice 200KM

Rekomendowane odpowiedzi

niestety Al-ek nie mam.. i nie wiem kiedy je zakupie i zaloze..:(

poki co autko bedzie jezdzilo dokladnie na takim setupie

silnik AWX

turbo brd

wywalony egr

brak kata

fmic custom 18cm

i.. korekta

szacowana moc po korekcie +- 180KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szacowana moc po korekcie +- 180KM

 

 

spoko !! tak tez sie DA JEZDZIC !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do tego nalezalo by dorzucic PD "al" KONIECZNIE !!

zuse pewnie i lepsze są AL, ale na litość Boską nie jest to konieczność!

 

po tym SETU UPie mysle ze 190-200KM i ok. 400Nm bylo by w zasiegu Twoim silnika

na innych pompkach taki wynik też jest osiągalny

 

niestety Al-ek nie mam..

jakie masz patrzyłeś:?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie masz patrzyłeś

BA, musze kupic stp do czyszczenia wtryskow w dieslu moze troszke sie przeczyszcza, zrobic logi i narazie na nich smigac moze wcale nie sa takie złe..

poza tym kiedys czytalem ze GULU z Dynosoftu (wcale nie z mala wiedza) pisał ze BA stykaja nawet do 220KM!

 

inny problem to taki ze od razu po wsadzeniu wiekszych wtrysków takich jak Al potrzebna jest korekta programu pod te wtryski inaczej silnik moze nierówno pracowac i takie tam.. a ja zakladał bym je u siebie w Lomzy i musial bym z takim nierówno pracujacycm silnikiem jechac do wawy do MT na program..

Edytowane przez Blanko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

praktycznie kazdy inny typ PD trzeba poprawic w sofcie, napewno nie zaszkodzi a POPRAWI :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zuse a ty masz calkowicie usuniety egr i zastapiony flansza czy tylko zaslepiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaslepiony, jako takie ustrojstwo JEST, ale zupelnie nieczynne i unieruchomione.

Moze kiedys pomysle nad zupelnie nowym dolotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest wogole ses wysylac sprzeglo do radzikowskiego zeby je przerobil na mocniejsze i do tego wstawiac nowke 2-mas??

chyba najslabszym punktem calego tego zestawu sa wlasnie 2-masy czy tak??

moze ktos sie orientuje ile by taki zestaw od radzikowskiego na 400nm wyniosl (bez 2-masu) i ile trzeba czekac na to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piter a nie łatwiej prościej i pewniej po prostu do nich napisać albo zadzwonić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki BA to slabizna...cos Ci sie Blanko pomylilo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rob555 a macie u siebie moze w firmie jakies sprawdzone pompowtryski AL-ki?? bo wlasnie szukam takich i nic...

a na allegro troche strach brac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety...mam tylko AR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety...mam tylko AR

dużo gorsze są od AL:?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AR sa pomiedzy BA a AL :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc pracy juz zrobiona

wsadzone BRD

wywalony EGR

zrobiony |FMIC

 

i .... katalizarota nie dało sie wybic;/ jak sobie poradziliscie z tym katem w b5fl 130km??bo podobo trzeba to przecinac i wyspawywac nie da rady tak najzwyczajniej odkrecic go wybic i zalozyc znowu..chyba bedzie troche zabawy z nim;/

jakies rady mile widziane:D

 

aha i od razu sprawdzone zostały popmowtryski wyszlo ze 2 z nich maja po -1.5 i 1.5.. to bardzo zle??

a na nowym fmicu temeratura w dolocie przy ostrym katowaniu auta to okolice 40stopni (na dworzu 25st.)czyli ok 15 wyzsza chyba jest ok...

BRD chyba jak u wiekszosci wstaje przy 2.0-2.1tys obrotow;P

Edytowane przez Blanko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blanko ja kata wybilem przecinakiem ale najpierw odciolem ta rure od strony turbo zaraz za spawem na stronie kata zeby pozniej bylo latwiej pospawac a w srodek wsadzilem kawalek rurki oczywiscie musialem ja troche podgiac pozniej wszystko pospawlem do kupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po zmianach podlaczylem vaga i sprawdzilem na kanale 20 pozycja 2 moment obrototy silnika

i ku mojemu zdziwieniu jest teraz az 384NM! czy to mozliwe ze po zmianie turbo fmica i wyw.egra doszlo az 44NM bez zadnych korekt??

ten vag dobrze mierzy te NM?najwieksze wartosci wychodzily od 2500 do 3100obrotow potem moment juz spadal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten vag dobrze mierzy te NM?najwieksze wartosci wychodzily od 2500 do 3100obrotow potem moment juz spadal...

na wale silnika nie ma tensometru, który mierzyłby moment obrotowy. Wg mnie jest to wartość obliczona... Ale to potwierdzisz przy strojeniu (niech Ci zrobią roki przed i po)!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HAMOWNIA...prawie prawde Ci powie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności