Skocz do zawartości

andrzejch1972

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrzejch1972

  • Urodziny 12.06.1972

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PIASECZNO

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Niech ktoś się wypowie ze znawców co może się stać! Jeśli podniesiemy mocowanie gruszki o 2 mm tzn. pod mocowanie ,chodzi o te dwie małe śrubki pod klusz 10 pod korpus wsawimy dwie podkładki o grubości 2 mm, czy wpłynie to negatywnie na samą gruszkę lub na turbo? Sam testowałem ,na pewno wzrasta ciśnienie doładowania - samochód dużo lepiej przyśpiesza.
  2. Czy ktoś te ustawienia testował! Sam się zastanawiam czy zdadzą egzamin i nie będzie przeładowania ciśnienia. Jak się kiedyś nudziłem to podniosłem podstawę mocowania gruszki o jakieś dwa milimetry,efekt zamierzony bardzo odczuwalny ale powyżej 2500 obrotów.Jeżeli chodzi o dół to strasznie przeładowywało ciśnienie ,spadek mocy i chmura czarnego dymu. Jak będę miał chwile czasu to może przetestuje ustawienia podane powyżej - ciekawe.......... Pozdrawiam
  3. Jaka średnica węża wchodzi na wyście turbiny BRD 38 czy 41 mm?
  4. Witam1! Mam zamiar zrobić cały nowy wydech 2,5 cala pełny przelot ( sama rura od początku do końca) .W tej chwili jest brak kata,środkowego pozostał stary tylny oryginał.Jednak zastanawiam się na założeniem katalizatora sportowego o przepustowości 100 cpsi, gdyż męczy mnie już ten smród z wydechu.Czy ktoś montował taki katalizator,jak on wpływa na zmniejszenie przepustowości całego wydechowego.Napiszę jeszcze raz: ma być tylko kat o zmiejszonych oporach i rura 2,5 cala do końca bez rzadnych tłumików.Proszę o konkretne informacje. Np. coś takiego http://allegro.pl/katalizator-sportowy-awg-100-cpsi-2-0-i1441965010.html Pozdrowienia dla wszystkich!
  5. andrzejch1972

    FMIC orurowanie

    Duży nie zawsze jest dobry,ale przy takiej wielkości temperatura w dolocie będzie jeszcze niższa w lato niż nawet przy 18cm. Rozmawiałem z Rogalem i powiedział ,że lag nie powinien wzrosnąć. Jestem bardzo ciekawy czy wejdzie? Brak : kata ,środkowego tłumika ,egr 191/390 jak już usilnie chcesz mieć duży weź 23:) //Majcin
  6. andrzejch1972

    FMIC orurowanie

    Witam! Jaka jest szansa na wsadzenie tego intercoolera do 1.9 TDI 3BG. Ktoś już go chyba montawał ,ale do 1.8 T http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=341 Pozdrowienia
  7. Gratulacje!!!! Super wynik momentu obrotowego:dobrze
  8. Rozmawiałem z kumplem, który gadał z ROGALEM,mówił ,że to jest pomiar dla skrzyń automatycznych.U mnie jednak pierwszy pomiar zgadzałsię z pomiarem na hamowni.Coś w tym jest jednak, że się pomiar pokrywa śię z rzeczywistym pomiarem. Pozdro dla wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Ja po wymianie turbo z AWX na BRD bez korekty softu mam 420 Nm , a było 380 Nm mierzone na 20 kanale.Pomiar przed wymianą turbiny na hamowni pokrywał się z pomiarem na 20 kanale VAG.
  10. Dokładnie tak jak MACIEK opisał,wsio pasi .Ja do swojego zrobiłem taki przeszczep BRD do AWX,jedynie jeszcze trzeba korekte softu zrobić. Pozdrawiam
  11. Witam! Obiecany opis wymiany napinacza paska wielorowkowego silnik AWX. Nie trzeba rozbierać przodu samochodu.Najpierw zdejmujemy pasek z alternatora naginając kluczem napinacz,następnie wyjmujemy alternator ,odkręcic nalezy dwie śruby potem za wentylatorem jest śruba ampulowa chyba 6 odkręcamy ją trzymając szczypcami wentylator, ponieważ śruba kręci się razem z wentylatorem.Najgorsze jest wyjęcie wentylatora tu trzeba trochę gimnastyki i dużej uwagi aby nie zniszczyć chłodnicy.Jak już wyjmiemy wentylator to juz reszta to pryszcz. Dwie śruby do odkręcenia (jedna to ampul ) i napinacz wyjęty.Najciekawsza żecz to stary napinacz.Co się okazało:wybiło plastik spod tuejki mocowania górnego teleskopu.Objaw był taki,że po odpaleniu silnka zimnego strasznie trzeszczało i napinacz latał góra dół około dwa centymetry.Dlatego moja rada jest tak aby przed wymianą napinacza wyjąć go i sprawdzić ,czy przypadkem nie można go naprawić u ślusarza dorabiając tulejke z metalu,napewno wytrzyma jeszcz dłużej niz ten plaski.Ten opis nie dotyczy skrzywionych napinaczy ,je trzeba wymienić całe.Mój jest lekko skrzywiny i wchodził już w obudowe paska rozrządu,Można też wymienić samą rolę jak reszta jest dobra -koszt 80 pln.Ja proponuje najpierw wyjąć a potem się zastanowić co wymienić.Jeszcze jedno: trzy miechy temu wymieniałem sprzęgło alternatora,już wtedy kumpel mi mówił ,że coś jest nie tak z napinaczem.Ja zapłaciłem 350 pln+23pln koszt przesyłki.Podaje link może komuś się przyda.Firma bardzo solidna.Ja zamówiłem w poniedziałek, a we wtorek rano był już napinacz u mnie.Link: http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html Pozdrawiam wszystkich!!!!!
  12. Napinacz sam wymieniłem poszło w 2 godziny bez problemu.Przodu nie trzeba rozbierać.Dzisiaj juz nie mam czasu,ale jutro opisze co i jak sie robi.Będzie coś ciekawego w opisie dla tych co mają zamiar wymieniać cały napinacz!!!!!!
  13. Napinacz już kupiony z tego linka:http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html doszedł już na drugi dzień,bardzo szybko. Dzisiaj go wymieniam,zobaczymy jak szybko pójdzie. Może ktoś poradzi,aby wymiana poszła bezproblemowo.Znalazłem kilka wątków na forum,ale jakoś mnie nieoświeciły. Dam znać jak poszło!
  14. Dzięki wszystkim za pomoc ja potrzebuje kompletny napinacz.Właśnie taki: http://allegro.pl/item294357208_napi...130km_tdi.html Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki
  15. Witam wszystkich! Potrzebna pomoc w znalezieniu sklepu internetowego lub osoby która posiada taki napinacz. Samochód vw passat 1.9tdi AWX rocznik 2002.Szukam jak najtaniej i można powiedzieć,że napinacz potrzebny na wczoraj. Za wszelką pomoc dziękuje. Oczywiście interesuje mnie tylko nowy napinacz. Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności