Skocz do zawartości
pakafoto

Akumulator rozladowuje sie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,kolego pcgyver widzę że usterka podobna do mojej,bezpiecznik nr 14 jest od modułu komfortu,więc sporo możliwości ale skoro zdarzyło się to tylko dwukrotnie to dziwne,ja proponuję na początek ogarnąć wiązkę przed modułem jak i moduł,po pierwsze zobaczysz stan kabli a po drugie zobaczysz czy nie ma tam wody,która te miejsce lubi.To na początek,a tak na marginesie wszystkie zamki działają ci prawidłowo?dioda przy ryglu miga po zamknięciu auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wojtyna51 za odpowiedź i sugestie.

Wczoraj od rana walczyłem ze swoją instalację i rozwiązałem problem, a raczej problemu nie rozwiązałem ale zlokalizowałem lewy pobór.

Problemem okazały się drzwi pasażera, po rozpięciu pobór spadł do 0,04-0,05A.

Droga do rozwiązania nie była łatwa, uzbrojony w cęgi do pomiaru prądu stałego rozbebeszyłem instalację wewnątrz, jechałem po kablach aż znalazłem który. Jednoznacznie sytuacji wyjaśnić się jednak nie da, ponieważ zlokalizowałem pobór prądu, na kablu który zasila silnik szyby. U mnie jest to zabezpieczone bezpiecznikiem 30A na pycie przekaźników z tyłu, nie ma tego bezpiecznika w książce a u mnie występuje. Po wyciągnięciu bezpiecznika pobór spadł, jednak po włożeniu bezp. 14 znów skoczył pomimo że tego od szyb już nie było. Dopiero wypięcie drzwi pasażera rozwiązało sprawę, może wilgoć może coś z modułem w drzwiach, a może zamek - bo mam błąd w tych drzwiach:

 

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent

 

Z moich doświadczeń mogę polecić jedynie tym którzy mają podobne problemy od poodpinaniania drzwi i to może dużo na początku wyjaśnić. Tam jest dużo możliwości awarii.

Muszę rozbebeszyć te drzwi i poszukać problemu, może też jakieś sugestie?

Bo na razie drzwi odpięte, szyba nie działa, drzwi trzeba ręcznie otwierać. Da się żyć, ale fajnie jakby normanie działało.

 

Dzięki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość broda89

Witam wszystkich passatomaniaków!

Ja mam następujący problem w b3:

Cały rok bez żadnych problemów aku działa i nie przeszkadza(ma ok 2lat)

w ubiegłą zimę miałem kilkakrotnie problem z nim, a mianowicie: dochodzę do auta i słyszę alarm (ale ciszej niż gdy ktoś próbuje się włamać) wchodzę do auta i brak prądu, dziś po roku problem się powtórzył, czy to jest przebicie gdzieś na kablach? czy coś innego?

ps. wydaje mi się że dużą role odgrywa tu wilgotność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,kolego pcgyver,trochę nie rozumie twojej wypowiedzi,a konkretnie piszesz ze u ciebie silnik szyby jest zabezpieczony bezpiecznikiem 30a ale to jest bezpiecznik tylko do silnika w tych drzwiach czy wszystkich?Teraz kwestia która mnie interesuje gdzie konkretnie odłączyłeś te drzwi że pobór spadł?Ciekawy jestem co konkretnie u ciebie jest problemem czy silnik czy ten kabel,można wiedzieć jak to zlokalizowałeś tymi cęgami,one informują o zwarciu,przerwie w obwodzie czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ktoś mi powie, gdzie się podłącza MINUS przy silniku, podczas rozruchu "na kable" na przykład? :hmm

Bo jest na podszybiu zacisk PLUSowy a MINUSa gdzie wtedy wetknąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale podłączasz do AKU, a u mnie AKU jest w bagażniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale podłączasz do AKU, a u mnie AKU jest w bagażniku.

Nie np szef ma X5 i też ma aku na zadku to pod machą plus do plusa i masę do zamka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie będę musiał tego stosować :D Z benzyniakiem nigdy nie było problemu a teraz z klekotem.... cóż... zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny, a mianowicie rozładowanego akumulatora w B6, gdyż coś rozładowuje mi akumulator, jestJ jakiś lewy pobór prądu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny, a mianowicie rozładowanego akumulatora w B6, gdyż coś rozładowuje mi akumulator, jestJ jakiś lewy pobór prądu.

Pozdrawiam

http://forum.vw-passat.pl/threads/111711-B6-zrzera-prad?highlight=akumulator

http://forum.vw-passat.pl/threads/41495-RCD-510-i-RNS-510-rozladowany-akumulator?highlight=akumulator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisze mój bawarski przypadek :roll

Od pół roku pomykam paskiem, zero problemów, czasami stał tydzień na parkingu i palił od strzała.

Ostatnie dni miałem wolne i autko stało w garażu 4 dni , uchylone szyby, centralny wyłączony.

Po tym czasie chce odpalić i zonk. Na aku 5V :)

Podłączyłem pod prostownik i lektura 32 stron na forum :)

Dzisiaj rano podjechałem do elektryka podłączył się pod autko i po 15 min pobór prądu 0,08A ! wszytko OK

Diagnoza krótka: kierowca do d..y

Zamykać szyby , centralny wtedy pobór pięknie spada, co było widać na wykresie.

Polecił zmienić zmienić aku na Bosch S4, aktualnie mam Kagera-a i jak padnie to zmienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i u mnie nietypowa sprawa jest z poborem prądu. Już od samego poczatku od roku gdy kupiłem passata B5 Fl 2001r AVB silnik przyjechałem do domu za 2 dni do odpalania i nic-prostownik i odpalił. Gdy jest w codziennym użytku jest ok ale pobór był 0,24A . Przyczyną wtedy był telefon w aucie który odłaczyłem i auto normalnie stało 4 dni i odpalało. Od 2 miesięcy, jak nie użytkuje passata codziennie to na 2-gi dzień juz nie odpala. Akumulator mam Centra 65%sprawności, gdy odłącze akumulator a za 3-4 dni podłacze to samochód zapala. Dziś bawiłem sie miernikiem i dziwne spostrzeżenie gdy kluczyk jest w stacyjce a centralka otworzona to pobór jest 0,14 czasem 0,12A , gdy zamknę auto to spada z 0,44A na 0,01A i tak zostaje, ale jak nie zamnkę centalnego zamka a kluczyk wyciągne ze stacyjki to pobór jest 0,01A, i nie wiem co to może być. Akumulator też już nie pierwszej młodości ale powinien trzymać . Jak były mrozy to nawet jednego dnia nie wytrzymywał akumulator. W Audi u taty jest nowy akumulator może podmienić i to coś da prosze o podpowiedzi co zrobic .Byłem u jednego mechanika i powiedział ze jest wszystko ok a nie jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szalik patrz mój post wyżej.

Szyby zamykać, centralny zamykać, kluczyk do domu :D

W aku też warto zainwestować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no sprawdzałem kilkanascie razy pobór z wyciągniętym kluczykiem i za kazdym razem spada do 0,01-0,02A a jak kluczyk w stacyjce to 0,08 i więcej pokazuje, zobacze dziś jak wyciągne kluczyk a szyby uchyle czy bedzie coś jadło prąd a akumulator słaby wiem i do wymiany sie zalicza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Przez kilka miesięcy o mało sobie włosów nie wydarłem.

Akumulator 100% sprawny, a po kilku dniach (niekiedy nawet po kilku godzinach) auto nie daje się uruchomić.

Szukałem, sprawdzałem, wymontowałem centralkę alarmu i zamka - niec nie pomogło.

 

Wiecie co było przyczyną ?

 

ZAWIESZAŁ SIĘ PRZEKAŹNIK. Nie zawsze rozłączał po wyłączeniu stacyjki.

Żarło (zmierzyłem) ok. 18 A !!!

 

Wymieniiłem przekaźnik za 10 zł i jak ręką odjął.

Już nie pamiętam kiedy wyjmowałem akumulaotor aby go doładować.

Najciekawsze było to, że ten przekaźnik niekiedy się rozłączał a innym razem nie. było więc trudno znaleźć tę usterkę.

 

Może to komuś pomoże.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

Witam ,to samo mam, możesz podpowiedzieć, który to przekaźnik? i gdzie on sie znajduje? Może u mnie to samo jest.

pozdrawiam

zbyszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za ten post. Miałam identyczny problem z passatem. Niestety mój mechanik nie potrafił sobie z tym poradzić. Więc kupiłam nowy akumulator, ale problemy zaczęły znowu powracać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie:)

Zwracam się do was o pomoc, otóż w moim pasku b5 fl AVB 2001 r. od jakiegoś czasu zauważyłem, że auto odpalało jakby był troszeczke rozładowany akumulator do czasu kiedy w ogole nie odpalił. Rozrusznik slychac, ale akumulator jest rozladowany na tyle, ze nei da rady nim zakrecić. Podłączyłem do kolegi pod kable , odpalił od strzała , więc podładowałem aku i było wszystko ok. Po 3 dniach znowu gorzej odpalał i w trakcie jazdy zapalily mi sie kontrolki ABS, ESP, radio zaczelo sie wylaczac i wlaczac, po chwili doszla kontrolka poduszek i gdy go zgasilem to znowu to samo, czyli akumulator rozladowany i nie da rady zakrecic. :/ Co moglo sie zepsuc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co moglo sie zepsuc??

Sprawdź czy masz odpowiednie ładowanie , ale najprawdopodobniej akumulator kończy swojego żywota ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszedłem sprawdzić samochód czy odpali i zauwazyłem, że przy zapłonie nie włącza sie kontrolka alternatora... co to może znaczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności