polonez15 Zgłoś #661 Napisano 27 Października 2014 Byłby w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #662 Napisano 27 Października 2014 Dopowiem coś od siebie : nie polecam bosha, znajomy sprzedający części samochodowe - w tym akumulatory - zaczął mieć coraz więcej reklamacji na te akumulatory, co gorsza bardzo rzadko rozpatrywali pozytywnie reklamację. To jest tylko moje info. Czy to tylko przypadek że sporo reklamacji przyszło na te akumulatory,? Nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #663 Napisano 27 Października 2014 Czy to tylko przypadek że sporo reklamacji przyszło na te akumulatory,? Nie wiem. Chyba nie,już pisałem na forum iż mój padł po 2 latach i 2 tygodniach teraz testuję centre,przynajmniej 3 lata gwarancji i ubezpieczenie w cenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #664 Napisano 28 Października 2014 Ja mialem Varte Silver i polecam. Ciagnal jak szalony. Po przypadkowym rozladowaniu, wystarczyla godzinka na samonaladowanie sie aby moc odpalic AVB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #665 Napisano 28 Października 2014 (edytowane) Ja polecam może małą znaną ale dobrą firmę topla model top. 3 lata temu zakupiłem inny akumulator do swojej benzyny a w tym samym czasie kumpel kupił tople. Obaj jeździliśmy razem do pracy na zmianę i moj w tym roku padł a jego kręci dalej bez problemów. Oba auto parkowane pod chmurka tyle że jego to disel. Niektórzy na forach piszą że na topli do 8lat potrafią jeździć także i ja w tym roku go zakupiłem. Edytowane 28 Października 2014 przez coberas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #666 Napisano 24 Listopada 2014 Witam i Prosze o Pomoc bo rece i nogi opadaja juz.. Mianowicie jakis czas temu jak zostawie auto na 3 dni to Aku jest pusciutki... Pobor pradu 0,50 .. bezpieczniki , alternator , wszystkie lampki sprawdzone tak jak i moduł komfortu , radia itd wszystkie przekazniki jak i te przy komputerze sprawdzwone ..niewiem jak juz szukac gdzie pobiera mi prad moze znacie jakies inne metody?? chyba pozostaje jakis dobry el;ektryk ale niewydaje mi sie zeby mógł wiecej sprawdzic jak jaa. Dodam ze ładowanie i sam akumulator sprawny . Czekam na jakies pomysły lub propozycje.. Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #667 Napisano 24 Listopada 2014 No to kradnie coś, co nie jest podpięte pod ori bezpieczniki. Prosta sprawa - szukać dokładanych alarmów/centralek itp... Sam z siebie nie bierze pół ampera... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #668 Napisano 24 Listopada 2014 Wszystko co nie jest podlaczone pod ori bezpieczniki jest albo na wlacznoki wlacz wylacz albo jest podpiete pod stacyjke tak aby zalaczaly sie gdy przekrece kluczyk...takze tam niemoze brac wszystkie zarowki sprawdzilem bo to by pasowalo ze jakas swieci co masz na mysli alarmy i centralki bo noeczaje ;/?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #669 Napisano 26 Listopada 2014 Zrob tak jak ja. Odłącz wszystkie drzwi i zamknij auto z pilota, sprawdź pobór, jak nadal jest duży pobór to musisz sprawdzić tylna klapę bagażnika. Trzeba zdemontować tapicerkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #670 Napisano 26 Listopada 2014 Odłaczyłem wszystkie drzwi i pobor dalej ten sam.. z klapy wyjeta jest zarowka bo to Sedan bo co jeszcze w klapie moze prad pobierac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #671 Napisano 26 Listopada 2014 Centralny w klapie. Ja tam miałem 4 wtyczki z tego co pamiętam. Centralnego, Krańcowka, wycieraczka i oświetlenie rejestracji. U mnie Krańcowka była uszkodzona, po wymianie prąd się zmniejszył, ale jeszcze tylne drzwi mi pobierają - musze cały sterownik drzwi wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Latriz Zgłoś #672 Napisano 26 Listopada 2014 Dopowiem coś od siebie : nie polecam bosha, znajomy sprzedający części samochodowe - w tym akumulatory - zaczął mieć coraz więcej reklamacji na te akumulatory, co gorsza bardzo rzadko rozpatrywali pozytywnie reklamację. To jest tylko moje info. Czy to tylko przypadek że sporo reklamacji przyszło na te akumulatory,? Nie wiem. Mógł być źle przewożony/magazynowany. Z zachodnimi, sprowadzanymi się tak zdarza. Z drugiej strony jak z braku kasy kupiłem po awarii krajowego jenoxa, to kręci do tej pory i tę zimę jeszcze powinien spokojnie przetrwać. Reguły jak widać nie ma. Ale jak jeździsz krótkie trasy, to nie ma co przepłacać, bo i tak szybciej zamęczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #673 Napisano 30 Listopada 2014 Panowie wszystko posprawdzane ,rece nogi opadaja .. niewiem juz gdzie szukac . Najgorsze to to ze auto rozkopane i niemam jak podjechac do mechanika jakiegokolwiek...pomozcie !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #674 Napisano 30 Listopada 2014 Panowie wszystko posprawdzane ,rece nogi opadaja .. niewiem juz gdzie szukac . Najgorsze to to ze auto rozkopane i niemam jak podjechac do mechanika jakiegokolwiek...pomozcie !! Może spróbuj odłączyć bezpiecznik od modulu comfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bomba25 Zgłoś #675 Napisano 30 Listopada 2014 Modul byl caly odpiety i dalej to samo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #676 Napisano 30 Listopada 2014 (edytowane) Zapytam o podstawową rzecz. Odłączałeś po kolei wszystkie bezpieczniki i sprawdzałeś w gnieździe pobór prądu? Dolejno bezpieczniki w skrzynce z komputerem przy podszybiu? Przekaźniki w skrzynce z komputerem? Potem Przekaźniki pod kierownicą - są tam dwie ścianki z przekaźnikami i na tej z tyłu są też bezpieczniki. Kolejno musisz sprawdzić alternator, rozrusznik rozłączając go. To wszystko co pamiętam co ja robiłem, trzeba to sprawdzić szegółowo. Bym zapomniał, słyszałem też jak problemem z poborem prądu była spalona żarówka. Spróbuj Też poodpinać żarówki, kable z reflektorów. Wtyczki widoczne pod maską. Może masz jakieś błędy na vagu które Cię pokierują w stronę poboru. To musi być szczegół który znajdziesz ale trzeba cierpliwości i skupić się na szczegółach. Edytowane 30 Listopada 2014 przez Memciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASATO Zgłoś #677 Napisano 11 Stycznia 2015 Strasznie ciekawa uwaga! pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #678 Napisano 12 Stycznia 2015 Miałem kiedyś taki sam problem, lecz w innym samochodzie. Podłączyłem miernik przy akumulatorze i przy pomocy drugiej osoby wyjmowałem i wkładałem wszystkie bezpieczniki po kolei i tak ustaliłem co pobiera. Przyczyną było źle podłączone przewody w kostce stacyjki, która cały czas zasilała przekaźnik/ poprzedni właściciel musiał tam łapy wkładać/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnsonnr1 Zgłoś #679 Napisano 11 Kwietnia 2015 Witam ja mam takie problem że pęk mi pasek klinowy podczas jazdy i przejechałem 1 km aby dojechac do garazu i jak już byłem pod garażem zauważyłem ze wskazówka temperatury była na 120 stopniach a jechałem 40km/h i jak najwięcej na luzie i moje pytanie brzmi co mogło sie stać w najlepszym a zarazem najgorszym przypadku prosze o pomoc z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnsonnr1 Zgłoś #680 Napisano 13 Kwietnia 2015 widze multum jest ludzi chetnych do pomycy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach