Skocz do zawartości
pakafoto

Akumulator rozladowuje sie

Rekomendowane odpowiedzi

Dopowiem coś od siebie : nie polecam bosha, znajomy sprzedający części samochodowe - w tym akumulatory - zaczął mieć coraz więcej reklamacji na te akumulatory, co gorsza bardzo rzadko rozpatrywali pozytywnie reklamację. To jest tylko moje info. Czy to tylko przypadek że sporo reklamacji przyszło na te akumulatory,? Nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to tylko przypadek że sporo reklamacji przyszło na te akumulatory,? Nie wiem.

 

Chyba nie,już pisałem na forum iż mój padł po 2 latach i 2 tygodniach :wmorde teraz testuję centre,przynajmniej 3 lata gwarancji i ubezpieczenie w cenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem Varte Silver i polecam. Ciagnal jak szalony. Po przypadkowym rozladowaniu, wystarczyla godzinka na samonaladowanie sie aby moc odpalic AVB ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam może małą znaną ale dobrą firmę topla model top. 3 lata temu zakupiłem inny akumulator do swojej benzyny a w tym samym czasie kumpel kupił tople. Obaj jeździliśmy razem do pracy na zmianę i moj w tym roku padł a jego kręci dalej bez problemów. Oba auto parkowane pod chmurka tyle że jego to disel. Niektórzy na forach piszą że na topli do 8lat potrafią jeździć także i ja w tym roku go zakupiłem.

Edytowane przez coberas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i Prosze o Pomoc bo rece i nogi opadaja juz..

Mianowicie jakis czas temu jak zostawie auto na 3 dni to Aku jest pusciutki...

Pobor pradu 0,50 .. bezpieczniki , alternator , wszystkie lampki sprawdzone tak jak i moduł komfortu , radia itd

wszystkie przekazniki jak i te przy komputerze sprawdzwone ..niewiem jak juz szukac gdzie pobiera mi prad moze znacie jakies inne metody??

chyba pozostaje jakis dobry el;ektryk ale niewydaje mi sie zeby mógł wiecej sprawdzic jak jaa.

Dodam ze ładowanie i sam akumulator sprawny .

Czekam na jakies pomysły lub propozycje.. Dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to kradnie coś, co nie jest podpięte pod ori bezpieczniki. Prosta sprawa - szukać dokładanych alarmów/centralek itp... Sam z siebie nie bierze pół ampera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co nie jest podlaczone pod ori bezpieczniki jest albo na wlacznoki wlacz wylacz albo jest podpiete pod stacyjke tak aby zalaczaly sie gdy przekrece kluczyk...takze tam niemoze brac

wszystkie zarowki sprawdzilem bo to by pasowalo ze jakas swieci

co masz na mysli alarmy i centralki bo noeczaje ;/??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrob tak jak ja. Odłącz wszystkie drzwi i zamknij auto z pilota, sprawdź pobór, jak nadal jest duży pobór to musisz sprawdzić tylna klapę bagażnika. Trzeba zdemontować tapicerkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłaczyłem wszystkie drzwi i pobor dalej ten sam..

z klapy wyjeta jest zarowka bo to Sedan bo co jeszcze w klapie moze prad pobierac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Centralny w klapie. Ja tam miałem 4 wtyczki z tego co pamiętam. Centralnego, Krańcowka, wycieraczka i oświetlenie rejestracji. U mnie Krańcowka była uszkodzona, po wymianie prąd się zmniejszył, ale jeszcze tylne drzwi mi pobierają - musze cały sterownik drzwi wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dopowiem coś od siebie : nie polecam bosha, znajomy sprzedający części samochodowe - w tym akumulatory - zaczął mieć coraz więcej reklamacji na te akumulatory, co gorsza bardzo rzadko rozpatrywali pozytywnie reklamację. To jest tylko moje info. Czy to tylko przypadek że sporo reklamacji przyszło na te akumulatory,? Nie wiem.

 

Mógł być źle przewożony/magazynowany. Z zachodnimi, sprowadzanymi się tak zdarza. Z drugiej strony jak z braku kasy kupiłem po awarii krajowego jenoxa, to kręci do tej pory i tę zimę jeszcze powinien spokojnie przetrwać. Reguły jak widać nie ma. Ale jak jeździsz krótkie trasy, to nie ma co przepłacać, bo i tak szybciej zamęczysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystko posprawdzane ,rece nogi opadaja .. niewiem juz gdzie szukac . Najgorsze to to ze auto rozkopane i niemam jak podjechac do mechanika jakiegokolwiek...pomozcie !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wszystko posprawdzane ,rece nogi opadaja .. niewiem juz gdzie szukac . Najgorsze to to ze auto rozkopane i niemam jak podjechac do mechanika jakiegokolwiek...pomozcie !!

Może spróbuj odłączyć bezpiecznik od modulu comfortu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modul byl caly odpiety i dalej to samo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytam o podstawową rzecz. Odłączałeś po kolei wszystkie bezpieczniki i sprawdzałeś w gnieździe pobór prądu? Dolejno bezpieczniki w skrzynce z komputerem przy podszybiu? Przekaźniki w skrzynce z komputerem? Potem Przekaźniki pod kierownicą - są tam dwie ścianki z przekaźnikami i na tej z tyłu są też bezpieczniki. Kolejno musisz sprawdzić alternator, rozrusznik rozłączając go. To wszystko co pamiętam co ja robiłem, trzeba to sprawdzić szegółowo.

 

 

Bym zapomniał, słyszałem też jak problemem z poborem prądu była spalona żarówka. Spróbuj Też poodpinać żarówki, kable z reflektorów. Wtyczki widoczne pod maską.

Może masz jakieś błędy na vagu które Cię pokierują w stronę poboru.

To musi być szczegół który znajdziesz ale trzeba cierpliwości i skupić się na szczegółach.

Edytowane przez Memciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie ciekawa uwaga! pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taki sam problem, lecz w innym samochodzie. Podłączyłem miernik przy akumulatorze i przy pomocy drugiej osoby wyjmowałem i wkładałem wszystkie bezpieczniki po kolei i tak ustaliłem co pobiera. Przyczyną było źle podłączone przewody w kostce stacyjki, która cały czas zasilała przekaźnik/ poprzedni właściciel musiał tam łapy wkładać/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja mam takie problem że pęk mi pasek klinowy podczas jazdy i przejechałem 1 km aby dojechac do garazu i jak już byłem pod garażem zauważyłem ze wskazówka temperatury była na 120 stopniach a jechałem 40km/h i jak najwięcej na luzie

i moje pytanie brzmi co mogło sie stać w najlepszym a zarazem najgorszym przypadku prosze o pomoc

z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze multum jest ludzi chetnych do pomycy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności