Skocz do zawartości
Gość sabo_75

Temperatura silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Rewelacja w porownaniu do klekotow. Parkowany pod chmurka? Temp zewn pamietasz jaka byla?

Garażowany, +5 st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Passku 2.5 TDI V6, prawdą jest, że aby wymienić termostat trzeba ingerować w rozrząd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Po ilu przejechanych kilometrach jadąc 100km/h przy temp. na zewnątrz +1 powinno się osiągnąć 90stopni? 1,9 TDI 110km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy 60km/h łapie 90*C po około 8-11km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj rano temp. ok +2 i wskaźnikowe 90 po 13km. Termostat nowy WAHLER. Ktoś wcześniej mądrze napisał, że nie wszystko złoto co się Wahler nazywa i chyba muszę się wybrać do ASO po nowy niestety :/:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moi kamraci ;D dzisiaj z ranca sprawdzalem owy termastat za pomoca climatronika, tak jak wyczytalem z owego postu ;P faktycznie, po 8km z jazda przy predkosci 100km/h temp na zagarach 90 a climatronik 80-81 stopni. Wiec termostat napewno ale ponawiam pytanie odnosnie mojego silnika. Trzeba ingerowac w rozrzad przy 2.5 tdi? Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takiego motoru i nigdy nie miałem z nim do czynienia, ale dał bym sobie ręke uciąć, ze kiedyś czytałem tutaj o tym, że żeby wymienić termostat to faktycznie trzeba

rozrząd rozpinać. Jesli nikt nie odpowiada, to przeszukaj forum i na pewno coś znajdziesz o tym.

 

---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

 

Google Twoim przyjacielem:

http://audi.dmkhosting.com/forum/viewtopic.php?t=6292&sid=b1654c68be90b03781c7b80deca04d51

Co prawda A6, ale silnik ten sam i dojście to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie mam silnik1,8t 20v mam pytanie podczas odpalania samochodu na ciepłym silniku obroty podskakują do 2000 i spadają a na zimnym silniku jest normalnie 900 co może być przyczyną tego zachoowania sie silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thx Patryczku :P nie, że mi się nie chce ale google to ja widzę jedynie przy starcie przeglądarki, rzadko siedzę na necie, czasami w pracy przez telefon. Nie, że liczę na gotowe ale po prostu mam totalny brak czasu, niby nie mam rodziny z dziećmi a jednak czasu brak... Przepraszam za mały offtop i dzięki za odpowiedź. Odnośnie tematu to na climatroniku mam max 82 stopnie, ale żeby je osiągnąć to muszę się solidnie napracować Nawet 4 km z prędkością 190 nic nie pomaga :/ termostat 83zł - nie pytałem o firmę, jednak dowiedziałem się ile wymiana - 400zł :/ na miłość boską przez takie cholerne małe Gówno :/ co za idiota umieścił termostat w takim miejscu :/ Projektanci Vw po raz kolejny górą :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie mam silnik1,8t 20v mam pytanie podczas odpalania samochodu na ciepłym silniku obroty podskakują do 2000 i spadają a na zimnym silniku jest normalnie 900 co może być przyczyną tego zachoowania sie silnika

 

Uszkodzona interpunkcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Thx Patryczku :P nie, że mi się nie chce ale google to ja widzę jedynie przy starcie przeglądarki, rzadko siedzę na necie, czasami w pracy przez telefon. Nie, że liczę na gotowe ale po prostu mam totalny brak czasu, niby nie mam rodziny z dziećmi a jednak czasu brak... Przepraszam za mały offtop i dzięki za odpowiedź. Odnośnie tematu to na climatroniku mam max 82 stopnie, ale żeby je osiągnąć to muszę się solidnie napracować Nawet 4 km z prędkością 190 nic nie pomaga :/ termostat 83zł - nie pytałem o firmę, jednak dowiedziałem się ile wymiana - 400zł :/ na miłość boską przez takie cholerne małe Gówno :/ co za idiota umieścił termostat w takim miejscu :/ Projektanci Vw po raz kolejny górą :/

 

Nie ma problemu Darku. Zajęło mi to parę minut dosłownie-ja z kolei jak tylko mam trochę czasu to byle tylko się do neta dorwać i w kółko te auta...:debil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jericho z całym szacunkiem, ale ja nie napisałem że to teraz taką porą (zimową) osiągam 85 C po 1,5km, ja napisałem tylko jak zachowuje się mój wskażnik temperatury. A tak w nawiasie samochód stoi w garażu +22 C :):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jericho z całym szacunkiem, ale ja nie napisałem że to teraz taką porą (zimową) osiągam 85 C po 1,5km, ja napisałem tylko jak zachowuje się mój wskażnik temperatury. A tak w nawiasie samochód stoi w garażu +22 C )

__________________

EEE, a juz myslalem ze tak szybko sie nagrzewa, a tu klops. Pytam sie, bo rozpatruje ten silnik w kolejnym aucie z zamiarem zalozenia gazu i jak sie okaze, ze w zimie potrzeba tyle drogi na przelacznie sie na gaz ile ja mam do pracy to chyba se go odpuszcze ;) i poszukam innej benzynki. Kumple maja Hyundaia i30SW i Kia Ceed z motorkiem 1.6 Pb. Ceed w zimie (powiedzmy 0C) 5min na jalowym + ok 500m i przelacza sie na gaz, natomiast i30 po ok 2km ma juz ok 60-70C (ten jest bez lpg). Auta parkowane pod chmurka

 

 

Diagnioza czujnika G62:

d7af4b7d64fb9856m.jpg

 

Nie jest okreslone na jakich obrotach sie to sprawdza. Prawdopodobnie biegu jalowego.

.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie w tym temacie :P Czytałem temat od deski do deski w zeszłym miesiącu wiem mniej wiecej co i jak ale mało tutaj o moim silniku. Za wymiane termostatu mam zabulić 400zł :/ a jestem umówiony na 10:00 dzisiaj dlatego chciałbym zapytać jakie mogą być odchylanie od umownych 90c przy temp 1c na zewnątrz i włączonym grzaniu na ustawionym na 19-20 stopni tryb auto. Mi wg climatronika pokazuje 80c a przy wyłączonej klimie podczas jazdy max 83c. Takie odchylania typu 7-10c mieszczą się w normie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie sprawdzałem VAG'iem, bo nie mam tego kanału w Climatronic'u i też miałem zawsze rozbieżność 5-7*C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj dlatego chciałbym zapytać jakie mogą być odchylanie od umownych 90c przy temp 1c na zewnątrz i włączonym grzaniu na ustawionym na 19-20 stopni tryb auto. Mi wg climatronika pokazuje 80c a przy wyłączonej klimie podczas jazdy max 83c. Takie odchylania typu 7-10c mieszczą się w normie?
Na termostacie masz napisana temp otwarcia. W 1.9TDI PD wynosi ona 87C, czyli ponizej tej temp duzy obieg powinien byc zamkniety. Z tego wynika, ze prawidlowa temp silnika powinna oscylowac kolo tej wartosci w gore. Mi VAG pokazywal ok 82-83C, termostat wymienilem i jest 89-92.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze takie odchylenia to nie tragedia, ale... U mnie jest od 92-96, czasami 91-100.

 

Co do ceny wymiany, to bym szukal kogos innego. Placilem najpierw 60zl, potem 40zl, a potem gratis (aso wraz z pompa wody: gwarancja rozrzadu).

 

 

Aby wymienic termostat wystarczy odkrecic srubke alternatora i tyle. Roboty na 15 minut. Wymiana w aso kosztuje jakies 150zl, wiec nie wiem skad 400zl ://

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aby wymienic termostat wystarczy odkrecic srubke alternatora i tyle. Roboty na 15 minut.

Kolego zobacz o jaki silnik było pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiec nie wiem skad 400zl ://

 

 

Kolego dlatego 400zł. bo to 2.5TDI jak miałem w poprzednim Audi ten motorek też wymieniałem termostat, trzeba niestety rozrząd rozpinać nie jest to takie łatwe jak w 1.9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wlasnie ;P jak zadzwonilem do aso to termostat podobna cena tj.88zl ale za robocizne rzucili 750zl wiec juz wolalem wydac te 400zl. Przy okazji po zdjeciu calosci wyszlo, ze jedna z rolek po ktorej jezdza paski wieloklinowe huczy i jest do wymiany ;P i juz w tym aucie nic nie inwestuje. Przez 9 miesiecy wpieprzylem 11,500zl ;/ kwota zupelnie autentyczna, moze dlatego tyle wyszlo bo mialem dwie wizyty drogie w Aso. Teraz do maja-czerwca nic nie inwestuje a pozniej na sprzedaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności