solar Zgłoś #741 Napisano 23 Listopada 2010 Rewelacja w porownaniu do klekotow. Parkowany pod chmurka? Temp zewn pamietasz jaka byla? Garażowany, +5 st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #742 Napisano 23 Listopada 2010 W Passku 2.5 TDI V6, prawdą jest, że aby wymienić termostat trzeba ingerować w rozrząd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmk55 Zgłoś #743 Napisano 24 Listopada 2010 Witam wszystkich. Po ilu przejechanych kilometrach jadąc 100km/h przy temp. na zewnątrz +1 powinno się osiągnąć 90stopni? 1,9 TDI 110km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #744 Napisano 24 Listopada 2010 u mnie przy 60km/h łapie 90*C po około 8-11km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #745 Napisano 24 Listopada 2010 U mnie dzisiaj rano temp. ok +2 i wskaźnikowe 90 po 13km. Termostat nowy WAHLER. Ktoś wcześniej mądrze napisał, że nie wszystko złoto co się Wahler nazywa i chyba muszę się wybrać do ASO po nowy niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #746 Napisano 24 Listopada 2010 moi kamraci ;D dzisiaj z ranca sprawdzalem owy termastat za pomoca climatronika, tak jak wyczytalem z owego postu ;P faktycznie, po 8km z jazda przy predkosci 100km/h temp na zagarach 90 a climatronik 80-81 stopni. Wiec termostat napewno ale ponawiam pytanie odnosnie mojego silnika. Trzeba ingerowac w rozrzad przy 2.5 tdi? Z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #747 Napisano 24 Listopada 2010 Nie mam takiego motoru i nigdy nie miałem z nim do czynienia, ale dał bym sobie ręke uciąć, ze kiedyś czytałem tutaj o tym, że żeby wymienić termostat to faktycznie trzeba rozrząd rozpinać. Jesli nikt nie odpowiada, to przeszukaj forum i na pewno coś znajdziesz o tym. ---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:24 ---------- Google Twoim przyjacielem: http://audi.dmkhosting.com/forum/viewtopic.php?t=6292&sid=b1654c68be90b03781c7b80deca04d51 Co prawda A6, ale silnik ten sam i dojście to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielo45 Zgłoś #748 Napisano 24 Listopada 2010 mam pytanie mam silnik1,8t 20v mam pytanie podczas odpalania samochodu na ciepłym silniku obroty podskakują do 2000 i spadają a na zimnym silniku jest normalnie 900 co może być przyczyną tego zachoowania sie silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #749 Napisano 24 Listopada 2010 Thx Patryczku nie, że mi się nie chce ale google to ja widzę jedynie przy starcie przeglądarki, rzadko siedzę na necie, czasami w pracy przez telefon. Nie, że liczę na gotowe ale po prostu mam totalny brak czasu, niby nie mam rodziny z dziećmi a jednak czasu brak... Przepraszam za mały offtop i dzięki za odpowiedź. Odnośnie tematu to na climatroniku mam max 82 stopnie, ale żeby je osiągnąć to muszę się solidnie napracować Nawet 4 km z prędkością 190 nic nie pomaga termostat 83zł - nie pytałem o firmę, jednak dowiedziałem się ile wymiana - 400zł na miłość boską przez takie cholerne małe Gówno co za idiota umieścił termostat w takim miejscu Projektanci Vw po raz kolejny górą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #750 Napisano 24 Listopada 2010 mam pytanie mam silnik1,8t 20v mam pytanie podczas odpalania samochodu na ciepłym silniku obroty podskakują do 2000 i spadają a na zimnym silniku jest normalnie 900 co może być przyczyną tego zachoowania sie silnika Uszkodzona interpunkcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #751 Napisano 25 Listopada 2010 Thx Patryczku nie, że mi się nie chce ale google to ja widzę jedynie przy starcie przeglądarki, rzadko siedzę na necie, czasami w pracy przez telefon. Nie, że liczę na gotowe ale po prostu mam totalny brak czasu, niby nie mam rodziny z dziećmi a jednak czasu brak... Przepraszam za mały offtop i dzięki za odpowiedź. Odnośnie tematu to na climatroniku mam max 82 stopnie, ale żeby je osiągnąć to muszę się solidnie napracować Nawet 4 km z prędkością 190 nic nie pomaga termostat 83zł - nie pytałem o firmę, jednak dowiedziałem się ile wymiana - 400zł na miłość boską przez takie cholerne małe Gówno co za idiota umieścił termostat w takim miejscu Projektanci Vw po raz kolejny górą Nie ma problemu Darku. Zajęło mi to parę minut dosłownie-ja z kolei jak tylko mam trochę czasu to byle tylko się do neta dorwać i w kółko te auta...:debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek 1 Zgłoś #752 Napisano 25 Listopada 2010 Jericho z całym szacunkiem, ale ja nie napisałem że to teraz taką porą (zimową) osiągam 85 C po 1,5km, ja napisałem tylko jak zachowuje się mój wskażnik temperatury. A tak w nawiasie samochód stoi w garażu +22 C ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #753 Napisano 25 Listopada 2010 (edytowane) Jericho z całym szacunkiem, ale ja nie napisałem że to teraz taką porą (zimową) osiągam 85 C po 1,5km, ja napisałem tylko jak zachowuje się mój wskażnik temperatury. A tak w nawiasie samochód stoi w garażu +22 C )__________________ EEE, a juz myslalem ze tak szybko sie nagrzewa, a tu klops. Pytam sie, bo rozpatruje ten silnik w kolejnym aucie z zamiarem zalozenia gazu i jak sie okaze, ze w zimie potrzeba tyle drogi na przelacznie sie na gaz ile ja mam do pracy to chyba se go odpuszcze i poszukam innej benzynki. Kumple maja Hyundaia i30SW i Kia Ceed z motorkiem 1.6 Pb. Ceed w zimie (powiedzmy 0C) 5min na jalowym + ok 500m i przelacza sie na gaz, natomiast i30 po ok 2km ma juz ok 60-70C (ten jest bez lpg). Auta parkowane pod chmurka Diagnioza czujnika G62: Nie jest okreslone na jakich obrotach sie to sprawdza. Prawdopodobnie biegu jalowego. . Edytowane 26 Listopada 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #754 Napisano 27 Listopada 2010 Witam wszystkich ponownie w tym temacie Czytałem temat od deski do deski w zeszłym miesiącu wiem mniej wiecej co i jak ale mało tutaj o moim silniku. Za wymiane termostatu mam zabulić 400zł a jestem umówiony na 10:00 dzisiaj dlatego chciałbym zapytać jakie mogą być odchylanie od umownych 90c przy temp 1c na zewnątrz i włączonym grzaniu na ustawionym na 19-20 stopni tryb auto. Mi wg climatronika pokazuje 80c a przy wyłączonej klimie podczas jazdy max 83c. Takie odchylania typu 7-10c mieszczą się w normie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #755 Napisano 27 Listopada 2010 Ja u siebie sprawdzałem VAG'iem, bo nie mam tego kanału w Climatronic'u i też miałem zawsze rozbieżność 5-7*C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #756 Napisano 27 Listopada 2010 dzisiaj dlatego chciałbym zapytać jakie mogą być odchylanie od umownych 90c przy temp 1c na zewnątrz i włączonym grzaniu na ustawionym na 19-20 stopni tryb auto. Mi wg climatronika pokazuje 80c a przy wyłączonej klimie podczas jazdy max 83c. Takie odchylania typu 7-10c mieszczą się w normie? Na termostacie masz napisana temp otwarcia. W 1.9TDI PD wynosi ona 87C, czyli ponizej tej temp duzy obieg powinien byc zamkniety. Z tego wynika, ze prawidlowa temp silnika powinna oscylowac kolo tej wartosci w gore. Mi VAG pokazywal ok 82-83C, termostat wymienilem i jest 89-92. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #757 Napisano 27 Listopada 2010 Mysle, ze takie odchylenia to nie tragedia, ale... U mnie jest od 92-96, czasami 91-100. Co do ceny wymiany, to bym szukal kogos innego. Placilem najpierw 60zl, potem 40zl, a potem gratis (aso wraz z pompa wody: gwarancja rozrzadu). Aby wymienic termostat wystarczy odkrecic srubke alternatora i tyle. Roboty na 15 minut. Wymiana w aso kosztuje jakies 150zl, wiec nie wiem skad 400zl :// Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #758 Napisano 27 Listopada 2010 Aby wymienic termostat wystarczy odkrecic srubke alternatora i tyle. Roboty na 15 minut. Kolego zobacz o jaki silnik było pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #759 Napisano 27 Listopada 2010 wiec nie wiem skad 400zl :// Kolego dlatego 400zł. bo to 2.5TDI jak miałem w poprzednim Audi ten motorek też wymieniałem termostat, trzeba niestety rozrząd rozpinać nie jest to takie łatwe jak w 1.9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #760 Napisano 27 Listopada 2010 Tak wlasnie ;P jak zadzwonilem do aso to termostat podobna cena tj.88zl ale za robocizne rzucili 750zl wiec juz wolalem wydac te 400zl. Przy okazji po zdjeciu calosci wyszlo, ze jedna z rolek po ktorej jezdza paski wieloklinowe huczy i jest do wymiany ;P i juz w tym aucie nic nie inwestuje. Przez 9 miesiecy wpieprzylem 11,500zl ;/ kwota zupelnie autentyczna, moze dlatego tyle wyszlo bo mialem dwie wizyty drogie w Aso. Teraz do maja-czerwca nic nie inwestuje a pozniej na sprzedaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach