maniek 1
-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maniek 1
- Urodziny 27.02.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
gw
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
maniek 1 obserwuje zawartość → Aktualizacja oprogramowania MIB2 High, Odblokowanie Android Auto/Carplay
-
Aktualizacja oprogramowania MIB2 High, Odblokowanie Android Auto/Carplay
maniek 1 odpowiedział golden87 → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam Wszystkich, mam radyjko MIB II DELPHI było odblokowywane u pewnego gościa. Wszystko śmiga, radio łączy się z telefonami tylko Mirror Link jest zablokowany bo ponoć Volkswagen zakazał?. Ale mam inny problem, stacje radiowe odbierają i nawigacja wczytuje dane normalnie, po 30 minutach radio się resetuje jakby startuje od nowa, stacje normalnie odbierają ale nawigacja jak się uruchamia to jest komunikat: (Dane nawigacji w systemie Infotainment są nieważne. Sprawdz dane) i na nowo trzeba wszystko wpisywać. I tak co 30 minut. jak podłączyłem OBD wyskoczył mi błąd B201A00 statyczny. Z błędem sobie poradziłem ale z tym restartem radia nie. Może ktoś z Was miał taką sytuację albo wie jak to naprawić. Pozdrawiam Mariusz -
Jericho z całym szacunkiem, ale ja nie napisałem że to teraz taką porą (zimową) osiągam 85 C po 1,5km, ja napisałem tylko jak zachowuje się mój wskażnik temperatury. A tak w nawiasie samochód stoi w garażu +22 C )
-
Witam ja mam takie pytanie, jak się zachowują wasze wskażniki temp? Mój jak odpalę samochód po 2km ma już jakieś 85 stopni, jak go zgaszę nawet na minutę to po odpaleniu startuje znowu od 30 stopni tak jakby od początku. W poprzednim samochodzie było tak że wskakiwala temperatura od 80 stopni. Nie jest to jakimś problemem ale jak go odpalę nawet po dluższej jeżdzie to chodzi jakby na ssaniu 975 obr/min a po kilku minutach spada na 920obr./min A jak jest u Was ?
-
Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF
maniek 1 odpowiedział monry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Daniel no to naprawdę niedrogo, dobrze mieć w pamięci takie wyjście. Ja mam nadzieje że mój remoncik wystarczy mi na tyle co będę jeżdzil paskiem. -
Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF
maniek 1 odpowiedział monry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A jaka cena skrzyni? -
Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF
maniek 1 odpowiedział monry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam ponownie, jak pisałem wcześniej zlożylem tą skrzynię no i muszę powiedzieć że tak cicho to ja jeszcze w passacie nie miałem. Jak na razie jest cicho nie wiem jak na dłuższą metę ale to się zobaczy, biegi nie zgrzytają wszystko wchodzi oki jedyny problem to wsteczny ma maleńkie przyblokowanie jak się go wrzuca.Pozdrawiam Mariusz. -
Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF
maniek 1 odpowiedział monry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
U mnie były takie objawy, że jak rozpędzałem auto to jeszcze ok ale 3 4 5 to było takie buczenie i jak na biegu zdjąłem nogę z gazu to takie głośniej buczało. A na luzie z góry to takie chrobotanie. ---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 14:00 ---------- A odnośnie wymiarów łożyska w gościu mierzył w sklepie to jest to samo łożysko firmy FAG ja sam nie mierzyłem na wałek wlazlo do obudowy skrzyni tak samo czyli jest oki. bynajmniej jak narazie a zobaczę jak złożę całą skrzynie jakie zmiany to zrobiło. -
Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF
maniek 1 odpowiedział monry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja właśnie wymieniłem takie łożysko tylko jeszcze nie wiem jaki efekt bo sktzynia na dole bo nie mam uszczelki łączącą skrzynie biegów i dekielka tego z tyłu. Ale mogę wam powiedzieć koszty tego dużego łożyska 390zł firma FAG a w servisie 777zł dekielek 35zł uszczelka 20zł pierścień na walek sprzęgla 20zł. Mam nadzieje że będzie cisza w aucie pozdrawiam mariusz. ---------- Post added at 09:09 ---------- Previous post was at 09:07 ---------- Karol ja wszystko młotkiem miedzianym wybijalem i łyżkami do ściągania opon na wagę.Pozdrawiam mariusz. -
Rozwiązanie problemu z 6-biegową skrzynią dla silnika 130KM AVF
maniek 1 odpowiedział monry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, no i mnie dobił tym opisem, masakra ja mam takie same obiawy. Cena nokaut 2000zł. Ale dzięki za rozjaśnienie kosztów hehehehe.Pozdrawiam wszystkich Mariusz. -
Witam, ja poradziłem sobie z tym inaczej. Jak się urwała ta rurka do turbinki obciołem ją na jakieś 10cm i pojechałem do hydrauliki siłowej tam facet dorobil mi za max 40zł węzyk z kolankiem i bez problemu teraz śmiga.
-
Do 70snake, no dzięki bardzo za odpowidż i podpowiedż gdzie można naprawić skrzynie. Ja zobaczę jeszcze czy jak wymienie olej to czy coś się zmieni.
-
Witam 70snake, mam pytanie i co w servisie powiedzieli? Co to za awaria, ja mam takie same objawy i jestem bardzo zainteresowany tym co powiedzialy mądre głowy w servisie. Pozdrawiam i czekam na odpowiedż
-
Hałas ponad 80km/h na IV, V i VI biegu na zimnym silniku
maniek 1 odpowiedział mgeny → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Tak mówisz, że to dwu masa ? Mi się wydaje że raczej nie, bardziej stawiałbym na jakieś łożysko. ---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:46 ---------- Ciekawe mielke z całym szacunkiem ale obyś nie mial racji bo to nie mały koszt taka dwu masa, ja stawiam na jakieś łożysko ale nie jestem pewny. Jak ktoś ma jakieś inne pomysly albo potwierdzające podpowiedż mielke to zapraszam do podpowiedzi ) -
Hałas ponad 80km/h na IV, V i VI biegu na zimnym silniku
maniek 1 odpowiedział mgeny → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam wszystkich, ja tak samo chciałbym o coś zapytać. Otóż jak jadę swoim paskiem to jak ciągnie na biegach to nic ale jak wlączę na luz albo ściągnę nogę z gazu na biegu to tak hałasuje jak by coś buczalo. Chcę wymienić olej w skrzyni ale nie wiem czy czasem nie muszę szukać innej albo nowej. Z góry dziękuję i pozdrawiam. -
Witam wszystkich, u mnie brak mocy przy 120km/h i kulaniu się tak przez prawie pól roku skończyło się na wymianie wężyków które idą do n75 i czyszceniem turbiny 27,06,2009 przy czyszceniu sprawdzilem turbinę jak się kręciła i zauważylem że jak delikatnie kręcilem palcem to miala w pewnym miejscu lekkie przytarcie ( po prostu przystawala) pomyślalem sobie że chyba mnie czeka niezły wydatek ale zlożyłem. A ha jak rozkręcalem rurkę doprowadzającą olej do turbinki pękla mi przy turbinie (teraz dla wszystkich taka uwaga może się przyda na przyszlość rurka w aso koszt 168zł i kto juz ją wykręcal to wie że tam jest trudny dostęp aby ją wykręcić ja założylem wężyk ciśnieniowy gumowy dorobiony przez zaklad hydraulika silowa koszt 15zl ) Było extra pasek zbieral się pięknie jazda nim sama przyjemność. Ale było by za pięknie jak wspomnialem wcześniej turbina miala maly felerek i 13,07,2009 turbinka stanęła na dobre objaw wiadomo jaki nie będę opisal. Koszt wiadomo jaki 1900zl za nową turbinkę i autko od 16,07,2009 śmiga jak ta lala zobaczymy jak długo :638: