M1A Zgłoś #821 Napisano 2 Grudnia 2010 Ja wymieniłem już drugi raz termostat Kolego a na jaki wymieniłeś termostat bo termostat termostatowi nie równy. bulgotanie ze strony centralki dochodzi czy jest ona nie odpowietrzona.stało się to po wymianie płynu. Może być układ zapowietrzony. Nie mam diesla ale te 60 st podczas jazdy 60k/h to trochę za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #822 Napisano 2 Grudnia 2010 60 st podczas jazdy 60k/h to trochę za mało. napewno za malo,umnie w miescie drogowcy nie daja rady i po miescie jezdze 40 max 50 jak sypie i po 6-7km mam 90 stopni termostat termostatowi nie równy. to prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomeck26 Zgłoś #823 Napisano 2 Grudnia 2010 Dziś temperatura minus 3 do 5 stpni i już jest temperatura 80.A termostat kosztował 40 zł. mechanik mi wstawił chyba Wahlera. ale do końca nie jestem przekonany może uklad zapowietrzony centralka mozna ją odpowietrzyć? nie mam już pomyslów przydałby się jakiś dobry mechanik który to rozwiąże.Moze dacie namiary na termostat który jest w100% sprawny jakiś link na allegro.pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #824 Napisano 2 Grudnia 2010 Moze dacie namiary na termostat który jest w100% sprawny ASO-ok 100zł i problem z głowy na parę lat. I co to jest centralka w układzie chłodzenia? A odpowietrzyć powinien się sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio83 Zgłoś #825 Napisano 2 Grudnia 2010 witam !!! kto wie gdzie jest umieszczony termostat i ile może kosztować do b5 bg3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #826 Napisano 2 Grudnia 2010 Kombi czy sedan ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio83 Zgłoś #827 Napisano 2 Grudnia 2010 sedan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #828 Napisano 2 Grudnia 2010 Dziś temperatura minus 3 do 5 stpni i już jest temperatura 80.A termostat kosztował 40 zł. mechanik mi wstawił chyba Wahlera. ale do końca nie jestem przekonany może uklad zapowietrzony centralka mozna ją odpowietrzyć? nie mam już pomyslów przydałby się jakiś dobry mechanik który to rozwiąże.Moze dacie namiary na termostat który jest w100% sprawny jakiś link na allegro.pozdrawiam. I po co te dywagacje. Sprawdziles czy termostat nie puszcza za wczesnie? Od tego sie zaczyna. 30 sekund roboty i juz jedna rzecz moze byc wyeliminowana. Kombi czy sedan ?A jaka to roznica? Silnika z tylu nie ma a przody te same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed28 Zgłoś #829 Napisano 2 Grudnia 2010 p witam Kolego ten wentylator kreci sie tak samo mocno gdy jest zimny i cieply Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #830 Napisano 2 Grudnia 2010 (edytowane) witam Kolego ten wentylator kreci sie tak samo mocno gdy jest zimny i cieply Czyli czujesz ped wiatru jaki daje? Mowimy ciagle o duzym wentylatorze po stronie kierowcy, ktory jest napedzany od silnika? Jesli tak, to wiskoza ci sie zaciela. Ja bym tak zostawil, bo az tak duzego znaczenia na ogrzewanie silnika nie bedzie mialo. Minimalnie dluzej ci sie bedzie nagrzewal, bo bedzie schladzal tez blok silnika czesciowo. Jesli termostat sprawny to w chlodnicy nic nie schlodzi. Gorzej gdyby lekko chodzil i nie nabieral predkosci (w zimie nie musi), wtedy wymiana obowiazkowa - bo w lecie grozi przegrzaniem silnika. Wiskoze wymienia sie tak samo jak rozrzad, czyli trzeba przod zrzucac. Zamiennik od ok 150zl. Mi robil to mechanik przy okazji wymiany rozrzadu. Opis jak to samemu zrobic jest na forum. ---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:37 ---------- gdzie jest umieszczony termostat i ile może kosztować do b5 bg3 Pod maska przy silniku. Cene w sklepie sie sprawdza. ALbo sie czyta forum dokladniej i glupich pytan sie nie zadaje. Edytowane 2 Grudnia 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed28 Zgłoś #831 Napisano 2 Grudnia 2010 ped Kolego dzieki puki co to jestem narazie spokojny ze nic sie nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas197304 Zgłoś #832 Napisano 2 Grudnia 2010 Witam mam pytanie czy to normalne ze autko passat 1,9 tdi AVF ma temperature 90 stopni płyn w zbiorniczku jest zimny a ogrzewanie działa normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #833 Napisano 2 Grudnia 2010 Wiskoze wymienia sie tak samo jak rozrzad, czyli trzeba przod zrzucac Nie trzeba http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=587039&postcount=113 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #834 Napisano 2 Grudnia 2010 Nie trzeba http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=587039&postcount=113 To dla tych wprawnych i wygimnastykowanych Ale chyba przod juz trzeba przy wymianie lozyska od wiskozy . Przynajmniej tak pamietam z lektury na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomeck26 Zgłoś #835 Napisano 2 Grudnia 2010 30 sekund roboty może i tak ale nie wiem jak podpowiedz jak mam to zrobić zeby sprawdzic termostat.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #836 Napisano 2 Grudnia 2010 Propo obrotów wiatraka. Mój tak się kręci to normalne zjawisko? [ame]http://www.youtube.com/watch?v=R9gVhNwFWpw[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #837 Napisano 2 Grudnia 2010 Propo obrotów wiatraka. Mój tak się kręci to normalne zjawisko? Postaw go w cieplym miejscu, niech rozgrzany pochodzi kilkanascie minut i wtedy sprawdz.30 sekund roboty może i tak ale nie wiem jak podpowiedz jak mam to zrobić zeby sprawdzic termostat.Pozdro.Kolego przeczytaj caly temat i jemu pokrewne. Informacje w nich sa pisane po to zeby z nich korzystac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deebo Zgłoś #838 Napisano 3 Grudnia 2010 Witam mam pytanie otóż pare dni temu zakupiłem B5 Fl ze 100 konnym silnikiem diesla. Zauważyłem wczoraj (podpowiem tylko ,ze jest zima i mróz -9) ze podczas jazdy tempetarura trzyma sie 90 stopni ... jak tylko stoje w korku lub na postoju przy włączonym ogrzewaniu laska we wskaźniku spada do około połowy 50 stopni kiedy wyłącze ogrzewanie zaczynba sie podnosic w strone 90 ale powoli kiedy tylko znow rusze i zaczne jechac temperatura znowu dochodzi do 90 i tak sie podczas jazdy trzyma ... ogrzewanie chyba jest aczkolwiek zauwazyłem ze chyba w nogi mi nie wieje po nastawieniu ... nioby ogrzewanie jest ale ta strzałka od temperatury mnie niepokoi co to panowie mooze byc ?podczas jazdy 90 stopni a w postoju przy włączonym ogrzewaniu oczywiscie spada do okolo 50 (połowy miedzy 1 kreska a 90 ) ?? Prosze o wsparcie bede z góry wdzieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #839 Napisano 3 Grudnia 2010 nie sprawdze tego w ten sposob. Nie mam cieplego miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #840 Napisano 3 Grudnia 2010 deebo, zrób to co w tym wątku ciągle się przeplata. Zmień termostat. U mnie czy jadę, czy stoję - a na pewno grzeję - wskazówka ani drgnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach