Rosa Zgłoś #281 Napisano 17 Marca 2013 (edytowane) No właśnie , to robi różnicę ... ja walczyłem z 3.0 , który jest około 20mm szerszy i ma inne plastiki po bokach teraz poważnie się zastanawiam nad tym :: KLIK ! wg zdjęć i info traksia powinno wejść zostawiając miejsce na hak i halogeny ... Edytowane 17 Marca 2013 przez Rosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #282 Napisano 17 Marca 2013 jezeli ic od a5 2.0 ma być na środku to nie widzę opcji zeby hak bylo dobrze użyć Mariobros podaj jakies fotki jak to masz u siebie ? u mnie to wyglada tak dlatego chcialem zrobic akcje z wkręcanym hakiem, i przylrecac go do belki, jak najbliżej podłużnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #283 Napisano 18 Marca 2013 (edytowane) który będzie lepszy icek 550x140x65 czy może 550x180x65 , jak z ich montażem ... ? Edytowane 18 Marca 2013 przez Rosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dem-car customs Zgłoś #284 Napisano 19 Marca 2013 550x140x65 starcza do 300Ps aczkolwiek potrafi się zagdzać... ale trzeba brać pod uwagę że jeśli włożysz większy Fmic to zwiększasz pojemność układu co daje dość odczuwalne skutki czyli turbodziura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #285 Napisano 19 Marca 2013 starcza do 300Ps aczkolwiek potrafi się zagdzać... ale trzeba brać pod uwagę że jeśli włożysz większy Fmic to zwiększasz pojemność układu co daje dość odczuwalne skutki czyli turbodziura w drodze jest 140 ... z tego co patrzyłem dużo osób montowało właśnie 180 na forum ale troszkę mija się z celem według mnie . Część fmica jest za belką z resztą mało kto wykorzystuje w 100% i tak możliwości tych fmiców w passkach przy codziennym użytkowaniu .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #286 Napisano 20 Marca 2013 Mariobros podaj jakies fotki jak to masz u siebie ? Szczęśliwie się złożyło bo autko było na montażu webasto więc poprosiłem majstra co by robił kilka fotek. Niestety nie mogłem być i osobiście je zrobić więc nie są zadowalające ,ale z grubsza widać co i jak. Autko testowane było na holowanie i w niczym ickowi linka nie przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #287 Napisano 20 Marca 2013 Mogłeś zainwestować w szersze opaski - mam nadzieję że masz na rurkach garbiki - inaczej będzie się to rozłączało. Ja na początku dałem takie same wąskie opaski - i przy zmainie na szerokie zauważyłem że pocieły mi one silikony. Oby się sprowowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #288 Napisano 21 Marca 2013 Nic się nie rozłącza i nic się nie przeciera. Ponad 15.000 km już zrobiłem po montażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #289 Napisano 22 Marca 2013 A ucho masz centralnie za wyjsciem z icka czy jakos nizej wyzej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #290 Napisano 23 Marca 2013 Nic się nie rozłącza i nic się nie przeciera. Ponad 15.000 km już zrobiłem po montażu. jakoś ciężko mi w to uwierzyć ale może masz jakieś super opaski bo ja nawet nie wyjechałem z garażu na takich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dem-car customs Zgłoś #291 Napisano 23 Marca 2013 w drodze jest 140 ... z tego co patrzyłem dużo osób montowało właśnie 180 na forum ale troszkę mija się z celem według mnie . Część fmica jest za belką z resztą mało kto wykorzystuje w 100% i tak możliwości tych fmiców w passkach przy codziennym użytkowaniu .. po co montować większy??? chyba po to by sobie zwiększyć turbo dziure... ---------- Dodano o 08:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:50 ---------- jakoś ciężko mi w to uwierzyć ale może masz jakieś super opaski bo ja nawet nie wyjechałem z garażu na takich ja też jak na to patrzę nie przemawia to do mnie... wogóle nie jestem zwolennikiem montażu takiego układu na praktycznie samych sylikonach po drugie na takich opaskach... ale skoro się sprawuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #292 Napisano 23 Marca 2013 A ucho masz centralnie za wyjsciem z icka czy jakos nizej wyzej ? Jak widać na fotkach ucho jest powyżej wyjścia z icka. jakoś ciężko mi w to uwierzyć ale może masz jakieś super opaski bo ja nawet nie wyjechałem z garażu na takich zapraszam do obejrzenia na żywo i na przejażdżkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #293 Napisano 23 Marca 2013 na takich opaskach... ale skoro się sprawuje... ja u siebie też na szybko zmontowałem na takich opaskach na szybko ... montowałem do 3 w nocy bo rano wyjazd na korektę programu jechałem 400km zrobione i 2-3h hamowania i opaski wytrzymały ufffff Dzisiaj i tak jadę po "odpowiednie" opaski i poprawiam icka bo i tak nie ustrzegłem się błędów ( po za opaskami) podczas szybkiego montażu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakru Zgłoś #294 Napisano 2 Kwietnia 2013 I umnie wjechał FMIC 550x140x65, nie jest tak kolorowo. Halo po dość długiej walce zostały na swoim miejscu. Dodatkowo turbo BRD. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #295 Napisano 2 Kwietnia 2013 w drodze jest 140 ic 550x140 w zupełności to ogarnie... szczególnie na standardowej dmuchawce... Oczywiście nie łudź się,że w korkach temperatura Ci nie skoczy o kilka stopni (No chyba że sobie zafundujesz np natrysk wody ) Jak będziesz montował ten FMIC pamietaj, aby nie narobić zbyt wiele "esówfloresów" przy prowadzeniu przewodów:) Bo im prościej tym lepiej(modne słowo wśród "tjuneróf" - lepszy FLOOOW Co do holowania, podoba mi sie patent z tym pasem parcianym Ale... pamiętajcie że można za wahacz! przetestowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #296 Napisano 3 Kwietnia 2013 który będzie lepszy icek 550x140x65 czy może 550x180x65 , jak z ich montażem ... ? Podepnę się pod pytanie bo i u siebie coś muszę zakupić. Dodam że obecnie jest tylko soft na ori gratach, ale docelowo ma być GTB17. Czy jest sens brać 180 czy 140 wystarczy...??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakru Zgłoś #297 Napisano 3 Kwietnia 2013 Ponoć ten 550x140 ma starczyc nawet do 300kucy. 140 podchodzi praktycznie bezproblemowo do b5fl i jest cały odsłonięty, nie wiem jak to jest ze 180 może niech wypowiedzą się CI co go posiadają ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #298 Napisano 3 Kwietnia 2013 Ponoć ten 550x140 ma starczyc nawet do 300kucy. 140 podchodzi praktycznie bezproblemowo do b5fl i jest cały odsłonięty, nie wiem jak to jest ze 180 może niech wypowiedzą się CI co go posiadają ;> A powiedz mi kolego jak u Ciebie z tym fmicem wygląda temp w dolocie przy ostrzejszej jeździe. Widze że masz BRD... jak to wystrojone jest, jaka moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakru Zgłoś #299 Napisano 3 Kwietnia 2013 A powiedz mi kolego jak u Ciebie z tym fmicem wygląda temp w dolocie przy ostrzejszej jeździe.Widze że masz BRD... jak to wystrojone jest, jaka moc. Teraz przy tych temp na zewnątrz nie sprawdzam nawet.. W poniedziałek jadę do witka na strojenie dopiero. Dół odczuwanie gorszy tzn brd deko później wstaje. Tak +/- 200obr/min wyżej niż seria avf. Ale czuć wyraźnie większe uderzenie w plecy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #300 Napisano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) Szczęśliwie się złożyło bo autko było na montażu webasto więc poprosiłem majstra co by robił kilka fotek. Niestety nie mogłem być i osobiście je zrobić więc nie są zadowalające ,ale z grubsza widać co i jak. Autko testowane było na holowanie i w niczym ickowi linka nie przeszkadza. [ATTACH=CONFIG]99240[/ATTACH] Z tego co widze masz zupelnie inaczej hak niz ja u siebie...ale dzis rozebralem zderzak popatrzylem co tam da sie zrobic i widze szanse na jakis dodatkowy uchwyt musze tylko dorwac kogos kto spawa i ma kanal i cos sie da zrobic. A hak przyspawany jest do belki ktora jest pod autem,ta ktora robi za dolot (czyli podpieta jest do niej turbina wezem S,a na koncu wyjscie do ic) Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez neoeinz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach