jaaano Zgłoś #321 Napisano 3 Września 2013 nie chce ładować kasy w tego. To nie ładuj . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #322 Napisano 12 Lutego 2014 Witam Panowie potrzebuje porady i podpowiedzi bo juz sami nie wiem ...... mam w planach zapodac FMIC do swojego AVB i sporo jest mozliwości ale trafiłem komplet z Audi a4 b5 do małych przeróbek FMIC jest od FMIC.PL 550x180x65 a rury sa srednicy 55mm wiec na wyjsciu z icka nie ma redukcji tylko wszystko jedna srednicą ok 55mm I teraz pytanie czy na moją turbinke hybryda ARL to nie za dużo???? czy FMIC wysoki na 140 mm nie byl by lepszy??? czy te rury nie za grube??? dodam iz komplet ten jezdził na GT 1749VA w silniku VP 110 Jak tak położyłem to w garażu to ten zestaw jest dość poterzny choc wiem ze sie zmieści i nie bedzie prawie widoczny ale te średnice i ten icek mnie troche nurtują czy nie bedzie za dużego laga??? czy reakcja na gaz bedzie natychmiastowa?? choc czytałem opinie ze jest w normie ale mam obawy Obecnie na dworze jest chłodniej wiec TDI chodzi swietnie ale jak przyjdzie lato to na seryjnym icku juz tak nie bedzie wiec dlatego chce FMIC tylko nie wiem czy nie przesadziłem z rozmiarami panowie prosze o opinie czy zostawiac i wrzycac na auto czy moze zamienic srednice albo icek na nniejszy mam mały mętlik...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #323 Napisano 12 Lutego 2014 Lag którego się obawiasz to głównie kwestia programu,wystrojenia ew. dygnięcia sztangi.Dobry tuner wszystko to robi kompleksowo i powinien zadbać o to żeby go nie było.Pojęcie to najczęściej dotyczy przypadku już wystrojonego auta do którego dokłada się fmic,trzeba na prawde przesadzić z pojemnością układu by nie dało się tego wystroić do wersji bezlagowej. Różnica 50-55mm raczej znikoma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #324 Napisano 12 Lutego 2014 O program się nie martwie.... to już Daron-a robota czyli co zakładać i się niczym wogóle nie martwic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #325 Napisano 12 Lutego 2014 Jak cos ja mam 140 zalozony w tamtym roku. Z checia zamienie sie na 180 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #326 Napisano 12 Lutego 2014 O program się nie martwie.... to już Daron-a robota czyli co zakładać i się niczym wogóle nie martwic??? A co Daron w kosmos poleciał ? łączność zerwana ? trzeba było od razu jego pytać skoro on to będzie stroił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #327 Napisano 12 Lutego 2014 Spoko janooo Darek juz mi radził i właśnie mam to co mam ;P ale chłop ma też inne sprawy <sesja> jak tylko forum i pomyślałem że podpowie jeszcze ktoś juz po doświadczeniach.... mnie tylko troche ta wielkosć całego zestawu dała do myślenia ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #328 Napisano 12 Lutego 2014 No, to po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #329 Napisano 12 Lutego 2014 ta wielkosć całego zestawu dała do myślenia ... Nie masz się czego obawiać, będzie przyjemnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #330 Napisano 13 Lutego 2014 mnie tylko troche ta wielkosć całego zestawu dała do myślenia ale co za mały?? to wsadzaj 550x400x55 tez wejdzie jako 3cia chłodnica... daj dodatkowo na wyjściu ogniwo peltiera.. i atakuj 1000KM... Ja mam szerokość RDZENIA 583x183x50 i nie ma żadnego,ale to żadnego laga... przy bv43... i nawet STANDARDOWYM SOFCIE NA 115KM...to są tak nie znaczne zmiany.. że łeb urywa... same kanały w IC przez które przechodzi powietrze, nie wiele się różnią długością od oryginału... A liczenie "pojemności" IC na podstawie wymiarów zewnętrznych ma się nijak do rzeczywistości..Chyba że umiesz policzyć sprawność powierzchni chłodzącej.. Powietrze przepływa przez wąskie kanaliki w IC... a one jeśli wziąłbyś ori GRUBAŚNEGO IC z VW i przyłożył do ic chinola co ma czasem kanały wysokości mooooże 1mm, na prawdę nie podlegają wielkim zmianom..Zmienia się powierzchnia chłodząca... I to diametralnie, bo w normalnym IC VW masz raptem 190X170 a w nowym będziesz miał 550x180.. no to jest różnica prawda? Jak masz wydajniejsze turbo to ono i tak dopompuje i tak... A jedyny efekt jaki będzie to ten, że lepiej wychłodzisz powietrze... koniec kazania.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #331 Napisano 13 Lutego 2014 Właśnie że nie mały tylko Duży jest ten zestaw na oko oczywiście i ta kanalizacja mi się gruba wydawała ale jeśli korzyści są same na +++ więc nic innego jak montaż i jazda próbna wczoraj spawacz dał mi znać że wszytsko ładnie sie ogarnie więc rezać i pasować aby wszystko wyszło prawie idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #332 Napisano 18 Lutego 2014 Witam sorki ze jeden pod drugim ale musze sie pochwalic jestem juz po montażu FMIC myślałem że bede to składał co najmniej 2 popołudnia ale udało sie za jedno Wiec tak co do moich rozmyślań to ja swój FMIC wys 180 podwiesiłem od góry tej belki wzmocnienia przodu a widziałem ze było pare montażu do dołu ale mi sie wydaje ze 180 bedze wtedy za nisko i blisko ziemi wiec nie problem by go zachacyc o kraweżnik i zreszta jak nałożyłem zderzak to jest po samym dole zderzaka wiec było by ciasno inaczej rury mam fi 55 troche grube ale wszystko było spawane wiec dopasowane tak jak trzeba najgorzej strona pasażera bo jest chlodnica paliwa ale spoko do przejścia jest temat co do haka do holowania to jest częsciowo zasłoniety wiec trzeba bedzie cos pomyśleć by w razie W hol był dostepny opaski mam GBS i łącznie poszło mi ich 7 szt czyli nie tak dużo bo reszta spawana na końcach rur jest napawane wiec nie powinno byc puchhhhhhh aaa i halogeny są na swoim miejscu bez kombinacji dosłownie lekkie ciecie było jednego plastika prób było mało bo wszystko jest dopiero co zrobione wiec dzisiaj bedzie juz ostateczna kosmetyka i proby na drodze ale wiekszych zmian nie zauwazyłem ale to bedzie dopiero czuć w Samer Time mam pytanie czy rury od kanalizy podwiazywaliscie jakos albo usztywniali????? u mnie sa tak zrobione ze o nic nie wadza i niczego nie dotykają ale mają troche luzów i nie wiem czy maja byc na sztywno czy moga miec pewne luzy swobodne???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #333 Napisano 4 Marca 2014 http://allegro.pl/intercooler-550x180x65-fmic-tuning-drift-ic-turbo-i3999218705.html Wejdzie mi taki do b5fl???? Jeżeli nie to jaki największy można tam upchac?? Albo jaki polecacie ze swojego doświadczenia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #334 Napisano 4 Marca 2014 (edytowane) http://allegro.pl/intercooler-550x180x65-fmic-tuning-drift-ic-turbo-i3999218705.html Wejdzie mi taki do b5fl???? Jeżeli nie to jaki największy można tam upchac?? Albo jaki polecacie ze swojego doświadczenia?? ..kolego ja mam właśnie taki i wchodzi bezproblemowo A tak to wygląda u mnie: Tak z boku wygląda.. A tak od przodu.. Edytowane 4 Marca 2014 przez pemek2610 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #335 Napisano 4 Marca 2014 (edytowane) Nie trzeba ciąć zderzaka?? A halogeny nie będą przeszkadzać przy montażu rurek? Bo on w rzeczywistości ma takie wymiary: Wymiary intercoolera: 700x180x65mm Wymiary rdzenia: 550x180x65mm Średnica zewnętrzna wejścia: 2,25" (cale) Na 100% on wejdzie bo trochę mi sie wydaje za duży???? Edytowane 4 Marca 2014 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #336 Napisano 4 Marca 2014 W zderzaku mam przycięte delikatnie kawałek kratki, bo troszkę wadziło, a nie chciało mi się 3 raz przespawywać mocowania IC, lecz od halogenów jest dość spora luka. Wszystko zależy od tego, jak blisko chłodnicy go dasz, jak wyprowadzisz rury. Jeśli dobrze ulepisz doloty-nie trzeba będzie wcale ciąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #337 Napisano 4 Marca 2014 Dzięki kolego za odpowiedź w takim razie kupuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #338 Napisano 5 Marca 2014 JA tez sie podepne bo ostatnio tez taki własnie wymir FMIC montowałem u siebie i niczym sie nieprzejmuj Piotrek bo jak rury bedziesz spawał na wymiar to napewno dopasujesz ze wszystko sie zmiesci i halogeny i krakti a ja mam rury fi 55 mm JA u siebie tylko podwiesiłem do wyzej niz Przemek bo wg mnie za nisko nie wolno bo o kraweznik mozna zachaczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #339 Napisano 5 Marca 2014 Dzięki dzięki icek już w drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek1113 Zgłoś #340 Napisano 16 Marca 2014 witam czy można zalożyć nowy fmic i połączyć go z ori ic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach