Skocz do zawartości
focusgr

[B5] FMIC montaż - fotostory

Rekomendowane odpowiedzi

nie chce ładować kasy w tego.

 

To nie ładuj .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie potrzebuje porady i podpowiedzi bo juz sami nie wiem ......

mam w planach zapodac FMIC do swojego AVB i sporo jest mozliwości ale trafiłem komplet z Audi a4 b5 do małych przeróbek

FMIC jest od FMIC.PL 550x180x65 a rury sa srednicy 55mm wiec na wyjsciu z icka nie ma redukcji tylko wszystko jedna srednicą ok 55mm

 

I teraz pytanie czy na moją turbinke hybryda ARL to nie za dużo???? czy FMIC wysoki na 140 mm nie byl by lepszy??? czy te rury nie za grube??? dodam iz komplet ten jezdził na GT 1749VA w silniku VP 110

Jak tak położyłem to w garażu to ten zestaw jest dość poterzny choc wiem ze sie zmieści i nie bedzie prawie widoczny ale te średnice i ten icek mnie troche nurtują czy nie bedzie za dużego laga??? czy reakcja na gaz bedzie natychmiastowa?? choc czytałem opinie ze jest w normie ale mam obawy

Obecnie na dworze jest chłodniej wiec TDI chodzi swietnie ale jak przyjdzie lato to na seryjnym icku juz tak nie bedzie wiec dlatego chce FMIC tylko nie wiem czy nie przesadziłem z rozmiarami :/

panowie prosze o opinie czy zostawiac i wrzycac na auto czy moze zamienic srednice albo icek na nniejszy

mam mały mętlik......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lag którego się obawiasz to głównie kwestia programu,wystrojenia ew. dygnięcia sztangi.Dobry tuner wszystko to robi kompleksowo i powinien zadbać o to żeby go nie było.Pojęcie to najczęściej dotyczy przypadku już wystrojonego auta do którego dokłada się fmic,trzeba na prawde przesadzić z pojemnością układu by nie dało się tego wystroić do wersji bezlagowej.

Różnica 50-55mm raczej znikoma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O program się nie martwie.... to już Daron-a robota ;)

czyli co zakładać i się niczym wogóle nie martwic???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak cos ja mam 140 zalozony w tamtym roku. Z checia zamienie sie na 180 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O program się nie martwie.... to już Daron-a robota ;)

czyli co zakładać i się niczym wogóle nie martwic???

 

A co Daron w kosmos poleciał ? łączność zerwana ? trzeba było od razu jego pytać skoro on to będzie stroił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko janooo

Darek juz mi radził i właśnie mam to co mam ;P

ale chłop ma też inne sprawy <sesja> jak tylko forum i pomyślałem że podpowie jeszcze ktoś juz po doświadczeniach....

mnie tylko troche ta wielkosć całego zestawu dała do myślenia ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, to po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ta wielkosć całego zestawu dała do myślenia ...

 

Nie masz się czego obawiać, będzie przyjemnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mnie tylko troche ta wielkosć całego zestawu dała do myślenia

ale co za mały?? to wsadzaj 550x400x55 tez wejdzie jako 3cia chłodnica... daj dodatkowo na wyjściu ogniwo peltiera.. i atakuj 1000KM...

 

 

Ja mam szerokość RDZENIA 583x183x50 i nie ma żadnego,ale to żadnego laga... przy bv43... i nawet STANDARDOWYM SOFCIE NA 115KM...to są tak nie znaczne zmiany.. że łeb urywa... same kanały w IC przez które przechodzi powietrze, nie wiele się różnią długością od oryginału... A liczenie "pojemności" IC na podstawie wymiarów zewnętrznych ma się nijak do rzeczywistości..Chyba że umiesz policzyć sprawność powierzchni chłodzącej.. Powietrze przepływa przez wąskie kanaliki w IC... a one jeśli wziąłbyś ori GRUBAŚNEGO IC z VW i przyłożył do ic chinola co ma czasem kanały wysokości mooooże 1mm, na prawdę nie podlegają wielkim zmianom..Zmienia się powierzchnia chłodząca... I to diametralnie, bo w normalnym IC VW masz raptem 190X170 a w nowym będziesz miał 550x180.. no to jest różnica prawda? Jak masz wydajniejsze turbo to ono i tak dopompuje i tak... A jedyny efekt jaki będzie to ten, że lepiej wychłodzisz powietrze...

 

koniec kazania..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że nie mały tylko Duży jest ten zestaw na oko oczywiście i ta kanalizacja mi się gruba wydawała

ale jeśli korzyści są same na +++ więc nic innego jak montaż i jazda próbna :)

wczoraj spawacz dał mi znać że wszytsko ładnie sie ogarnie więc rezać i pasować aby wszystko wyszło prawie idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sorki ze jeden pod drugim ale musze sie pochwalic jestem juz po montażu FMIC :)

myślałem że bede to składał co najmniej 2 popołudnia ale udało sie za jedno

Wiec tak co do moich rozmyślań

to ja swój FMIC wys 180 podwiesiłem od góry tej belki wzmocnienia przodu a widziałem ze było pare montażu do dołu ale mi sie wydaje ze 180 bedze wtedy za nisko i blisko ziemi wiec nie problem by go zachacyc o kraweżnik i zreszta jak nałożyłem zderzak to jest po samym dole zderzaka wiec było by ciasno inaczej

rury mam fi 55 troche grube ale wszystko było spawane wiec dopasowane tak jak trzeba najgorzej strona pasażera bo jest chlodnica paliwa ale spoko do przejścia jest temat

co do haka do holowania to jest częsciowo zasłoniety wiec trzeba bedzie cos pomyśleć by w razie W hol był dostepny

opaski mam GBS i łącznie poszło mi ich 7 szt czyli nie tak dużo bo reszta spawana

na końcach rur jest napawane wiec nie powinno byc puchhhhhhh

aaa i halogeny są na swoim miejscu bez kombinacji dosłownie lekkie ciecie było jednego plastika :)

prób było mało bo wszystko jest dopiero co zrobione wiec dzisiaj bedzie juz ostateczna kosmetyka i proby na drodze ale wiekszych zmian nie zauwazyłem ale to bedzie dopiero czuć w Samer Time :)

mam pytanie czy rury od kanalizy podwiazywaliscie jakos albo usztywniali????? u mnie sa tak zrobione ze o nic nie wadza i niczego nie dotykają ale mają troche luzów i nie wiem czy maja byc na sztywno czy moga miec pewne luzy swobodne????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/intercooler-550x180x65-fmic-tuning-drift-ic-turbo-i3999218705.html

 

Wejdzie mi taki do b5fl???? Jeżeli nie to jaki największy można tam upchac??

Albo jaki polecacie ze swojego doświadczenia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://allegro.pl/intercooler-550x180x65-fmic-tuning-drift-ic-turbo-i3999218705.html

 

Wejdzie mi taki do b5fl???? Jeżeli nie to jaki największy można tam upchac??

Albo jaki polecacie ze swojego doświadczenia??

 

..kolego ja mam właśnie taki i wchodzi bezproblemowo :)

 

A tak to wygląda u mnie:

 

Tak z boku wygląda.. A tak od przodu..

Edytowane przez pemek2610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba ciąć zderzaka?? A halogeny nie będą przeszkadzać przy montażu rurek?

 

Bo on w rzeczywistości ma takie wymiary:

 

Wymiary intercoolera: 700x180x65mm

 

Wymiary rdzenia: 550x180x65mm

 

Średnica zewnętrzna wejścia: 2,25" (cale)

 

Na 100% on wejdzie bo trochę mi sie wydaje za duży????

Edytowane przez piotrg1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zderzaku mam przycięte delikatnie kawałek kratki, bo troszkę wadziło, a nie chciało mi się 3 raz przespawywać mocowania IC, lecz od halogenów jest dość spora luka. Wszystko zależy od tego, jak blisko chłodnicy go dasz, jak wyprowadzisz rury. Jeśli dobrze ulepisz doloty-nie trzeba będzie wcale ciąć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za odpowiedź w takim razie kupuje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA tez sie podepne bo ostatnio tez taki własnie wymir FMIC montowałem u siebie i niczym sie nieprzejmuj Piotrek bo jak rury bedziesz spawał na wymiar to napewno dopasujesz ze wszystko sie zmiesci i halogeny i krakti a ja mam rury fi 55 mm

JA u siebie tylko podwiesiłem do wyzej niz Przemek bo wg mnie za nisko nie wolno bo o kraweznik mozna zachaczyc :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzięki :D icek już w drodze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy można zalożyć nowy fmic i połączyć go z ori ic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności