Skocz do zawartości

adamek1113

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adamek1113

  • Urodziny 27.06.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam. Panowie mam problem z moim passatem b5 1.9 afn. Mam problem z paleniem tzn auto po jeździe po ok godzinie nie chce zapalić. Gdy psikne plakiem to pali odrazu jak by nigdy nic siadam i jade. Po całej nocy nie ma problemu z paleniem (chociaż nie zawsze, ale napewno jest lepiej niż po tej godzinie czy dwóch). Co może być przyczyną? Byłem już z nim u pompiarza który ok. 4miesiecy temu robił mi pompe i wtryski. Pompiarz ogólnie u nas polecany przez wszystkich. Stało teraz u niego auto mówi że z pompa wszystko ok mowił że zapowietrzal się przy podstawie filtra paliwa oraz w różnych innych miejscach (auto było po małym wypadku). Zrobił to wszystko uszczelinił, sprawdzil całe zasilanie paliwa wymienił jakiś dławik oraz świece żarowe. Twierdził że auto jest już sprawne. Po powrocie do domu problem nie zniknął autem przyjechalem postało 2 godziny i znów bez plaka nie pali.. Panowie może miał ktoś podobny problem, może być coś z elektryką? Mam z nim małe problemy przy module komfortu (zalany) ale czy przy problemie z elektryką palil by od razu na plaka?
  2. Pany mam pewien problem. Jakiś czas temu w moim passacie b5 afn z turbo od awx założyłem fmic. Wlot wylot IC to 51mm. Z takich też rur kwasowych czyli 51mm zrobiłem dolot i wylot z ic. Dolot nie jest zrobiony w pełni z kwasu ponieważ od turbo idzie ori rura potem wchodzi w dolot z kwasu następnie z ic wychodzi kwas i potem znowu ori węże. Teraz chciał bym dokończyć caly dolot i tu moje pytanie. Niewiem czy te ori węże zamienić na kwas o takiej samej średnicy jak poprzedni czyli 51mm czy może zrobić z większej średnicy? Tylko czy to ma rację bytu ponieważ byla by duża rura potem schodziła się w 51mm a potem znowu wychodziła na większą i czy to wgl coś da. Czy lepiej zrobić z takiej rury jak do tej pory czy może wszystko wymienić na większą średnice (oprócz ic.) Mój pomysł z tymi większymi rurami wziął się z tego że zobaczyłem jak wygląda dolot w awx. Rury sa dużo większe. I jeszcze jedno pytanie. czy oprócz kolektora ssącego z awx można przeżucić tą plastikową rurę w której znajduje się mam sensor z awx? Doradźcie coś ponieważ nieiwem co robić.
  3. programu nie mam poniważ jak narazie brakuje funduszy. Mam zamiar zrobić to w najbliższym czasie
  4. Witam moje auto to passat b5 1.9 tdi AFN 110km 1998r. W aucie został założony fmic oraz turbo z AWX. Katalizator wycięty, egr zaslepiony, zrobiony przelot. STATYCZNE: http://vaglog.pl/log_211353.html http://vaglog.pl/log_211354.html http://vaglog.pl/log_211355.html http://vaglog.pl/log_211356.html http://vaglog.pl/log_211357.html http://vaglog.pl/log_211358.html http://vaglog.pl/log_211359.html http://vaglog.pl/log_211360.html http://vaglog.pl/log_211361.html DYNAMICZNE: http://vaglog.pl/log_211362.html http://vaglog.pl/log_211363.html http://vaglog.pl/log_211364.html http://vaglog.pl/log_211365.html http://vaglog.pl/log_211366.html http://vaglog.pl/log_211367.html Niestety basic nie zrobiłem bo mój program mi na to nie pozwala. Z góry dziękuję.
  5. witam czy można zalożyć nowy fmic i połączyć go z ori ic?
  6. witam posiadam vw passat b5 110km AFN i planuje zwiekszyc moc celuje cos ok. 170km. co powinienem zrobic? chcialem zaczac od wymiany turbo i kolektora dolotowego tylko na jakie? od awx? oczywiście wkiekszy fmic, soft ale czy cos jeszcze? nie mam pojęcia co zrobić bo wszedzie kazdy pisze inaczej.. chcial bym poprostu pełną liste czynności które musze wykonać aby trafić w te 170 180 kucy naczytalem sie już wiele i miesza mi sie w glowie bo nie mam pojecia juz od czego zacząć a na czym skonczyć wiec prosze o pomoc z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności