Skocz do zawartości
focusgr

[B5] FMIC montaż - fotostory

Rekomendowane odpowiedzi

belka i tak do podłużnic jest przykręcana, mysle ze by sie nic nie wygielo, a musze cos wymyslec bp roznie w zyciu bywa.

 

---------- Dodano o 20:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:05 ----------

 

jak ja mam tam wsadzic pas lub cokolwiek innego ??

 

pas.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna zapytac ile kosztuje montaz fmic w pasku b5 z afn liczac koszt czesci i robocizny?

dzieki za odp i wybaczcie jak w zlym dziale pytam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie też mam IC z A5 i załozyłem ten TowStrap czyli pas do holowania, lekka korekta zawieszenia IC i udało się zamontować na ori uchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serek foty !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie foty...choc i tak ja z ic nic nie zrbie miejsca brak, i niestety FL rozni sie pod zderzakiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasadnicze pytanie czy można zrobić większe FMIC jeśli ma się seryje jeszcze turbo ? chodzi mi o passka B4 1z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że można ale z naciskiem na

jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jeszcze ale już wiosna więc zacznie się dziać :D Czyli FMIC od Scienica 2.0DCI bd dobry ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 czy 1.9 obojętnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

km_1981 koszty:

IC z A5 2.0tdi - jest idealny i jak chłopacy piszą pasuje jak by tam miał być fabrycznie -cena 150-300zł różne są przedziały - nawet po 80zl był.

4xkonano 90 -51mm, 2 redukcje 51<60mm, przy turbo awx redukcja 38<51, rurka alu 51mm ok 70cm, obejmy takie lepsze = szersze = u mnie wyszło wszystko 500zł - montaż samodzielnie.

 

I teraz tak rurkę tniesz na kawałki - i robisz kołnierz - ja wykorzystałem hak w busie :) Rurka na hak i młotkiem przez deseczkę - idealnie to wychodzi. Jeden z klaksonów trzeba dać wyżej, ic montujesz na obejmy do rur. Ja musiałem zrezygnować z fartuchów na chłodnicach, czujnik temp. zew też dajesz w inne miejsce. Proste to jest i na pewno samemu dasz rade. Ja najpierw zmontowałem to na zwykłe opaski, a rury były bez kołnierza - po 20m strzał i powrót do domu. Wszystko sie rozłączało. Polecam na allegro użytkownika FMIC_PL lub all4boost - to jeden sklep i wszystko tam można kupić all4boosr np kolanko 90st 51mm ma po 32zł. Jutro wstawię fotki jak to teraz u mnie wygląda.

DSCF8513.jpg

DSCF8512.jpg

DSCF8515.jpg

DSCF8516.jpg

DSCF8520.jpg

DSCF8527.jpg

DSCF8529.jpg

DSCF8531.jpg

DSCF8532.jpg

DSCF8534.jpg

Edytowane przez ieble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serdecznie dziekuje "ieble" za kompleksowa pomoc, wiem juz wszystko, tylko jeszcze zapytam czy konieczna jest zmiana turbawki na awx czy moze byc seryjna z afn?

 

czy taki interek mi podejdzie - http://wakacje.allegro.pl/intercooler-550x140x65mm-turbo-dolot-promocja-i3074911791.html ?

 

i czy konieczna jest modyfikacja programu po wszystkim?

sorki za tyle pytań ale wole od razu wsio wiedziec zeby zaplanowac budżet

Edytowane przez km_1981

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kris po co ci taki? Jak chcesz to kupuj ale zobacz na to http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-07-a5-q5-2-0tdi-tfsi-i3068315032.html

Raz że cena mniejsza, 2 masz podane na tacy co trzeba by go zamontować - na forum bardzo polecany IC.

 

Turbo absolutnie nie musisz wymieniać - ja akurat zmieniłem ....

IC chłodzi powietrze w dolocie szczegulnie w upalne dni jest to odczuwalne, programu nie robisz - no chyba że chcesz zwiększyc moc. IC to początek modyfikacji - jest niezbędny jeśli będziesz celował w większe moce a co za tym idzie zmieniał turbo, wtryski, tłokorozielacz w pompie itd.

 

Pytaj o wszystko.....

Edytowane przez ieble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ucho do holowania gdzie ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież VW sie nie psują - mam hak by ciągać innych :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam co bd potrzebował oprócz FMIC z Scienica ? Bo już mam taki na oku chyba że z A5 bd wydajniejszy co jeszcze bd musiał się zapatrzeć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz od A5 - masz na forum dużo info jak go montować - sam go mam to chętnie pomoge, doradze.

Edytowane przez ieble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chciałem wiedzieć który jest wydajniejszy :) Ale chyba troszkę inaczej bd u mnie bo masz B5 a ja B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klicho - mój błąd pisałem na szybko z pracy i nie doczytałem - a nie wiem jak to w b4 jest. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie spoko nic się przecież nie stało :) tylko zastanawiam który FMIC bd wydajniejszy wlaśnie z A5 czy Scienic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KLICHO nie kombinuj,masz sprawdzony fmic do około 200KM i czego ty jeszcze chcesz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności