-
Liczba zawartości
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dem-car customs
- Urodziny 20.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Czerwonak
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
dem-car customs obserwuje zawartość → Filtr stozkowy 1.8T AWT
-
błedów nie będzie podłączasz go pod przepływkę możesz nawet do ori rury ale im sztywniej tym lepiej. pamiętaj o tym ze stożek powinien zasysać zimne powietrze a nie ciepłe z komory silnika co do firmy... ja kupił bym K&n lub filtr gabkowy albi pipercross albo ITG ale myslę ze cena Cię odstraszy... a tak swoją drogą to kompletny bez sens montować stożek w tym silniku...
-
przy serii nie odczuje się różnicy co co wkładek do ori filtra są one moim zdaniem rozsądne a ja lepiej asekuracyjnie czyścił bym go co wymiane oleju... co do stożka dobrze go mieć przy mocach 300+ chyba ze ktoś szuka dzwieku i zależy mu na syknieciu jak przy bllowie wtedy zakłada sztywny dolot i stożek i jest efekt:) - - - - - aktualizacja - - - - - a jeszcze zapomniałem najlepiej zaaplikować filtr gąbkowy a nie stożek z bibuły z norauto za 15 zł...
-
jeśli jest ktoś chętny na chipsa z wrocka zapraszam na Pw lub moją str firmową i proszę o kontakt
-
taki filtr jest dobrym rozwiązaniem. bardziej dotleni auto niż zwykły filtr nawet myśląc o sofcie dobrze jest trochę dłubnąć przy aucie bo jeśli tego nie zrobisz to i soft będzie przymulony i zamiast cieszyć fajnym softem będziesz miał lipe a lepiej podłubać naj pierw mechanicznie a później stroić niż jeździć co chwila na korektę programu.
-
[B5] FMIC montaż - fotostory
dem-car customs odpowiedział focusgr → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
po co montować większy??? chyba po to by sobie zwiększyć turbo dziure... ---------- Dodano o 08:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:50 ---------- ja też jak na to patrzę nie przemawia to do mnie... wogóle nie jestem zwolennikiem montażu takiego układu na praktycznie samych sylikonach po drugie na takich opaskach... ale skoro się sprawuje... -
[B5] FMIC montaż - fotostory
dem-car customs odpowiedział focusgr → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
starcza do 300Ps aczkolwiek potrafi się zagdzać... ale trzeba brać pod uwagę że jeśli włożysz większy Fmic to zwiększasz pojemność układu co daje dość odczuwalne skutki czyli turbodziura -
63mm hmm dobre na przelot 2,5"
-
taki sam zestaw z map sensorem mogę zrobić u siebie razem z montażem... 51 od 57 różni się pojemnością rur czyli układu przy 57 będzie delikatnie większy lag ale myśląc o turbo BRD spoko będzie dobrze i jeśli kupywało by się taki Fmic jak jest w tym linku zaoszczędzi się ponieważ zamiast redukcji sylikonowych kupuje się tańsze łączniki sylikonowe... jeśli ktoś ma pytania lub jest zainteresowany takimi modami zapraszam na PW lub http://www.demcar-customs.com/