KLICHO Zgłoś #261 Napisano 6 Marca 2013 Wiem ale chodzi mi bo widzę że że Scenica pasują i A5 ale który jest wydajniejszy od z tych dwóch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #262 Napisano 7 Marca 2013 wydajniejszy ? a Co Ty w tym aucie takiego będziesz robił że zależy Ci na kilku stopniach Celsjusza różnicy - jeżeli taka jest ? Poza tym nawet gdybym nie interesował się tematem - chyba Audi A5 konstrukcyjnie jest bardziej dopracowany niż francuski Scenic, prawda ? Myślisz, że do Scenica montowali wydajniejsze coolery ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #263 Napisano 7 Marca 2013 Francuski to tylko........ a nie auta...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #264 Napisano 7 Marca 2013 (edytowane) No to chyba jednak zacznę poszukiwania od A5 tylko jakich rurek bd potrzebował i kolanek ? Tylko czy od A5 pasuje do B4 ? Edytowane 7 Marca 2013 przez KLICHO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #265 Napisano 7 Marca 2013 jakich rurek bd potrzebował i kolanek czytaj, czytaj, czytaj... masz 14 stron tego tematu o rurkach, złączkach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #266 Napisano 7 Marca 2013 Francuski to tylko........ a nie auta...... Ale sie nagadałeś ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #267 Napisano 8 Marca 2013 Chyba więcej o francuzach mówić nie trzeba. A co do IC to juz swoje powiedziałem. A chodziło mi o ser oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #268 Napisano 8 Marca 2013 ma ktoś może icka od A5 2.0 i udało mu się zachować halogeny jak i hak ?? czy nie da się tego tak poskładać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #269 Napisano 9 Marca 2013 halogeny chyba sie udalo komus zachowac...ale hak jak dla mnie nie ma opcji ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #270 Napisano 15 Marca 2013 a tak zupełnie z czystej ciekawości ... a co z PCV ? wiem wiem śmieszne ale tak się zastanawiałem czemu by tych rur nie zastosować do dolotu ... różnica w cenie może być ogromna : ) tylko jak to z praktycznością... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #271 Napisano 15 Marca 2013 tylko jak je łączyć, na klej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #272 Napisano 15 Marca 2013 chyba Audi A5 konstrukcyjnie jest bardziej dopracowany niż francuski Scenic, prawda ? Myślisz, że do Scenica montowali wydajniejsze coolery ? Ale doje..eś argument aż du.e ściska... Ic ze scenika jest cały aluminiowy, boki trzeba wyspoawac od nowa, od A5 jest bokami plastikowy, to już jest jego minus(sprężanie i rozprężanie plastiku oraz mniejsze oddawanie ciepła) IC ze zcenika jest niewiele cieńszy a jest dużo wyższy czym zapewnia większa powierzchnię chłodzenia... i można by tka w nieskończoność Ale podstawa jest imbecylizm wkładania FMIC - przy zastosowaniu standardowego układu dolotowego, oraz długich gumowych połączeń ,które najzwyczajniej falują(rozprężają się) wraz z ciśnieniem gazów.. btw kolego KLICHO zrobiłeś cokolwiek już przy samochodzie z tego o co pytałeś praktycznie w każdym wątku? czy tylko tak sobie pytasz???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #273 Napisano 16 Marca 2013 Przymierzam się już do modów i zbieram info dokładne do układanki Myślę że przed lipcem już zacznę montować części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #274 Napisano 16 Marca 2013 Rosa pystasz o pcv - miałem kiedyś clio z silnikiem volvo b18ft - 1.7 z turbo i dolot był właśanie z pcv - silnik wciskał w fotel, jednak co chwile coś się rozłączało - nie było jak zrobić stożka jak to np w alu lub kwasie. Co do ic z a5 i scenica - mam u siebie z a5 i wszystko super jest spasowane, plastikowe boczki to coś złego - skoro dali je do a5 to chyba nie jest o jakaś tragedia. Są też minusy np zaczep do holowania a raczej jego brak. Nie wiem który jest wydajnieszy, mam z a5 i zamontowałem go bez problemu, działa jak należy a wszystkie info co potrzeba do montażu jest w tym temacie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #275 Napisano 16 Marca 2013 ja dzisiaj przymierzałem od A5 ale 3.0 skubany gruby jest i ciężko wchodzi strasznie dużo rzeźby w plastikach ... niestety zależy mi na haku mniej na halogenach ale hak musi być więc rezygnuje z tego .. może jakby był od 2.0 to inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ieble Zgłoś #276 Napisano 17 Marca 2013 Rosa od 2.0 też jest lipa z hakiem i rzeźba w plastikach. Ten od 3.0 jest pojemniejszy od 2.0 i pisali że może być większy lag na nim ale nie wiem tego na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #277 Napisano 17 Marca 2013 ja dzisiaj przymierzałem od A5 ale 3.0 skubany gruby jest i ciężko wchodzi strasznie dużo rzeźby w plastikach ...niestety zależy mi na haku mniej na halogenach ale hak musi być więc rezygnuje z tego .. może jakby był od 2.0 to inaczej Rosa proponuję zamontować coś takiego do haka z przodu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #278 Napisano 17 Marca 2013 ja dzisiaj przymierzałem od A5 ale 3.0 skubany gruby jest i ciężko wchodzi strasznie dużo rzeźby w plastikach ...niestety zależy mi na haku mniej na halogenach ale hak musi być więc rezygnuje z tego .. może jakby był od 2.0 to inaczej No nie wiem jak mierzyłeś ,ale u mnie wszedł bez żadnej rzeźby ic od A5 z ori plastikowymi zakończeniami. Hak pozostał i halogeny (nie ori) też nie przeszkadzają. Jedynie ic nie jest w poziomie tylko pod lekkim skosem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #279 Napisano 17 Marca 2013 Rosa proponuję zamontować coś takiego do haka z przodu: jakby nie było tak mocnej rzeźby w zderzaku może i hak dałoby się uratować z tym od 3.0. Ma on troszkę inaczej wyprofilowane plastiki niż 2.0 tzn pod innym kontem idą wloty (tak mi się wydaje po fotkach bo nie miałem 2.0 w rękach). Żeby ten hak był dostępny musiałem troszkę przesunąć w drugą stronę icka i delikatnie na dół a co za tym idzie STRASZNIE DUŻO RZEŹBY w plastiku - > dla mnie za dużo. Rezygnuje z tego 3.0. Wydaję mi się, że od 2.0 przez to , że jest prawie 2cm cieńszy to może by się udało hak uratować. Co do tego pasa to miałem obawy , że przy 3.0 na prosto ładnie by szło ale przy skręcie w lewo pas ten nachodził by czy to na icka czy na mocowanie od icka i powodowałoby naprężenia co mogło by prowadzić znowu do jego uszkodzenia (icka). Całą sobotnie popołudnie kombinowałem i przycinałem zderzak do granic akceptowalnych dla mnie i niestety poddaje się z nim. Teraz chinole są w miarę kożystnej cenie i ten co ma traksio KLIK wydaje mi się najlepszym wyjściem. Szczególnie , że reszta zostaje halogeny jak i hak .... koszt 100-150 więcej a wszystko zostaje , bez większej rzeźby . ale u mnie wszedł bez żadnej rzeźby ic od A5 z ori plastikowymi zakończeniami od 2.0 czy od 3.0 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #280 Napisano 17 Marca 2013 od 2.0 czy od 3.0 ? od 2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach