nex Zgłoś #201 Napisano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) Nie zamawiaj takich gratów jak traksio. Owszem część się nada, ale od strony kierowcy to jego układ jest beznadziejny. Wystarczy tam dać kolanko za IC 45 stopni silikonowe + rurę 90 stopni 60cm + złączka silikonowa + kawałeczek rurki i na oryginalny wąż. Jak zrobisz jego metodą to będziesz się mordował z ominięciem halogenu i założeniem kratki. Z obu stron IC zacznij od kolanek silikonowych 45 stopni. Napisz do mnie na gg 1157169 to Ci dokładnie powiem co kupić bo kilka tyg wstecz zakładałem FMIC i wszystko złożyłem ideał bez żadnych podcinań. Najpierw zamówiłem to co traksio ale ta metoda jak się sprawdza od sgrony pasażera, tak od kierowcy kompletnie Ci to nie zagra. Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez nex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #202 Napisano 26 Sierpnia 2012 Po konsultacjach z kolegą nex, została jeszcze jedna kwesti ado wyjaśnienia czy zestaw FMIC do passat B5fl będzie podchodził tak samo do B5 przed liftem??? Czy są jakieś zmiany w tej kwestii pod maską? Może ktoś odpowiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #203 Napisano 27 Sierpnia 2012 ja uspawalem se z normalnej aluminiowanej stali i dalem w proszek,troche bylo ciecia spaawania,ale ogolnie jestem zadowolony,montaz demontaz bez problemowo,dodatkowo jest dospaawalem uszy na obu rurkach i sa przykrecone do pasa przedniego czkeam az odbiore z malowania proszkowego i na auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #204 Napisano 27 Sierpnia 2012 aluminiowanej stali moim zdaniem będzie rdzewieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #205 Napisano 27 Sierpnia 2012 prosze pamietac ze wczesniejsze modele mialy chlodniczke dodatkowa po lewej stronie i zadne rozwiazanie nei bedziue pasowac trzeba samemu dopasowywac kolanka i rurki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #206 Napisano 27 Sierpnia 2012 prosze pamietac ze wczesniejsze modele mialy chlodniczke dodatkowa po lewej stronie i zadne rozwiazanie nei bedziue pasowac trzeba samemu dopasowywac kolanka i rurki dokladnie do lipca 2002 chyba byla chlodniczka paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #207 Napisano 28 Sierpnia 2012 moim zdaniem będzie rdzewieć po malowaniu proszkowym tez? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #208 Napisano 28 Sierpnia 2012 po malowaniu proszkowym tez? od środka raczej nie pomalujesz i tam może rdzewieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #209 Napisano 28 Sierpnia 2012 od środka to raczej będzie tam tłusto więc nie powinno być problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #210 Napisano 3 Września 2012 Passat B4 bez klimy, intercooler Vel Satis 3.0 dci, chłodnica cieczy toledo 1 afn. Wchodzi idealnie między podłożnice a chłodnicę cieczy. Zero cięcia belki czy zderzaka. Wyjścia 60mm. Foto jeszcze bez orurowania: Z rurkami: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertyuiop696 Zgłoś #211 Napisano 8 Września 2012 Passat B4 bez klimy, intercooler Vel Satis 3.0 dci, chłodnica cieczy toledo 1 afn. Wchodzi idealnie między podłożnice a chłodnicę cieczy. Zero cięcia belki czy zderzaka. Wyjścia 60mm. Foto jeszcze bez orurowania: Z rurkami: no to ładny lag musi być na tym ic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #212 Napisano 12 Września 2012 prosze pamietac ze wczesniejsze modele mialy chlodniczke dodatkowa po lewej stronie i zadne rozwiazanie nei bedziue pasowac trzeba samemu dopasowywac kolanka i rurki Rozebrałem wczoraj przód w swoim autku, żeby przyjeć się dokładniej tej chłodnicy paliwa i sądzę ,że to ,że ona się tam znajduje raczej nic nie zmienia. Orurowanie i tak idzie pod nią tak jak to widać na fotkach z 75 postu w tym temacie, a nawet gdyby miało iść wyżej czyli przed nią to jest tam "sporo" miejsca 7 cm. Myśle więc że, orurowanie zastosowane w passacie po lifcie będzie pasować tak samo i w B5. Ktoś ma jeszcze jakieś uwagi zanim zamówie graty i przekonam się na własnej skórze? PS: jaka średnica końcówek do Turbo BRD jest mi potrzebna? bo turbo jeszcze nie odebrałem i nie mogę sam zmierzyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #213 Napisano 12 Września 2012 PS: jaka średnica końcówek do Turbo BRD jest mi potrzebna? bo turbo jeszcze nie odebrałem i nie mogę sam zmierzyć? na brd na wyjsciu na icka jest 41.5mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #214 Napisano 1 Grudnia 2012 mam pytanko, zamontowałem sobie fmic, wszystkie rury sa nowe, nie ma egr itp, caly dolot jest nowy, i mam problem, a mianowicie, strasznie mi świszczy turbo(tak ma być czy nie ? ), mam przelot, ale swiszczy bardziej niz przed montarzem fimc, ma moc, nie kopci, i moje pytanie brzmi czy to wina nieszczelnosci, jakiegoś wężyka, który mógł sie odpiąć ( choć sprawdzałem), i czy dobrze zrobiłem nasuwając na turbo silikon? złapałem to na złaczke, sprzedawca twierdzi ze ma tak być, ale ja pytam dla pewnosci, jakieś ew sugestie co sprawdzić, co dokupić, gdzie pomacać, wykryłem przedmuch na łaczeniu kolektora z egrem, ale juz zakupiłem sylikon, i to jest zrobione. Panowie pomocy, bo nic nie przychodzi mi juz do głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #215 Napisano 6 Grudnia 2012 (edytowane) A czy ktoś miał styczność z czymś takim? http://allegro.pl/fmic-intercooler-kit-audi-vw-1-9tdi-a4-b5-passat-i2778844659.html podobno produkt polski. No i plug & play ja kupiłem ic od tego goscia, gostek w porządku, produkt również, polecam dokupić u niego rure z map sensorem, oraz zaślepki do egr. Ja jestem bardzo zadowolony, u mnie w temacie o autku są zdjecia jak to u mnie wygląda. A mój post już nie aktualny, dałem sobie rade, trochę za lekko dokręciłem jedna obejme i byl mały przedmuch . Edytowane 6 Grudnia 2012 przez Maciek91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #216 Napisano 6 Grudnia 2012 wychodzi może i taniej, ale jakiś skromny ten fmic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #217 Napisano 6 Grudnia 2012 ja kupiłem ic od tego goscia, gostek w porządku, produkt również, polecam dokupić u niego rure z map sensorem, oraz zaślepki do egr. Ja jestem bardzo zadowolony, u mnie w temacie o autku są zdjecia jak to u mnie wygląda. A mój post już nie aktualny, dałem sobie rade, trochę za lekko dokręciłem jedna obejme i byl mały przedmuch . A jak odczucia z jazdy? Była okazja przetestować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #218 Napisano 6 Grudnia 2012 A jak odczucia z jazdy? Była okazja przetestować? była, naprawde zadowolony jestem, skromny nie skromny zawsze wiekszy mozna zainstalować, tzn wyzszy, ale mi nie potrzebny szykuje sie może do 200km nic wiecej, sprzedawca zapewnił ze spokojnie wystarczy do takiej mocy. Mi tam odpowiada, autko duzo fajniej jedzie z dołu i oczywscie nie ma z nim zadnych dziwnych rzeczy jak to bylo wczesniej ze słabł. Wydaje mi sie ze sprzedawca, z całą pewnością posiada wieksze fmic, wystarczy go tylko zapytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #219 Napisano 10 Grudnia 2012 A jak wam to wyszło, ze niby taniej? Wg. mnie cena kosmiczna! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyber Zgłoś #220 Napisano 14 Grudnia 2012 (edytowane) Witam. Czytam ten temat cały w poszukiwaniu FMIC'a do Passata B4 AFN z Klimą manualna. No i z tego co pisze Kuman to pasuje z Meganki 2 lub ze strony fmic.pl Intercooler 550x140x65mm (Potrzebuje IC taki do 150-180km i z tego co czytam to ten drugi starcza do 350km czy zbyt wielki IC nie będzie problemem?) Druga rzecz to nie wiem jakie orurowanie do tego dokupić nie mam gdzie i jak tego pomierzyć niestety. A po 2 jestem w tym temacie zielony calkowicie i nie chciałbym czegoś źle zrobić. Z części które mam to: - Turbina z AWX'a 130Ps - Kolektor Ssący AWX 130ps - Wtryski 216-stki Z auta chcę wyciągnąc tak ze 140-150km ( Bezpieczne dla dwumasa ) Edytowane 14 Grudnia 2012 przez Tyber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach