-
Liczba zawartości
189 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Kuman
- Urodziny 30.09.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Głogów
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
-
Rok produkcji
2009
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Passat B4 bez klimy, intercooler Vel Satis 3.0 dci, chłodnica cieczy toledo 1 afn. Wchodzi idealnie między podłożnice a chłodnicę cieczy. Zero cięcia belki czy zderzaka. Wyjścia 60mm. Foto jeszcze bez orurowania: Z rurkami:
-
Domniemana kradzież konta Matysa cd...
Kuman odpowiedział bimbol → na temat → Komunikaty, propozycje
No dokładnie, właśnie przed chwilą dostał tam bana (wiem, za późno). -
zawieszenie tylne golf III a passat B3
Kuman odpowiedział Ma3y → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Zobacz na foto ile tam jest materiału do zabrania i sam sobie odpowiedz na to pytanie. -
zawieszenie tylne golf III a passat B3
Kuman odpowiedział Ma3y → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Starczy teoretyzowania. Miałem gwint H&R do MK3 i B4, przód jest identyczny, tył natomiast ma inną średnicę tulejki dolnej. W MK3 jest to 10mm, w przypadku B4 jest to 12mm. Wysokość amortyzatorów byłą identyczna, miały te same oznaczenia. Żeby założyć amortyzator z MK3 do B4 wystarczyło rozwiercić tulejkę wiertłem 12mm aby przeszła śruba M12 przez otwór. Tulejki w obu przypadkach są takie same, różnią się tylko i wyłącznie średnicą otworu. Wtedy zostawiamy nadal oryginalną śrubę 12mm i nic nie ma prawa się dziać, nie uważam tego również za druciarstwo. Nie ma potrzeby stosowania śruby M10 jak w Golfie. Tyle w temacie. Amor MK3, rozwiert na 12mm, sprężyna MK3 bez małych pomocniczych, górne mocowanie B4. -
Nie da się nic zrobić. VR6 ma 6 garów, Twoje 2E ma 4 i tu jest problem.
-
-
To nie dział "moje auto" tylko " zdjęcia pasków po lekkim tuningu".
-
Kolego Ty czytasz posty w tym temacie ? Pisałem już wcześniej, że można jak najbardziej zmienić "bebechy" z innej skrzyni do obudowy z VR6 i będzie ok. Osobiście polecam wrzucić środek z TDI.
-
Poprzedni sezon:
-
O to się nie bój
-
185/35/17 na 8.5J i 215/35/17 na 10J - zestaw w sam raz do B4 z R36 pod maską
-
Zmiana skrzyni z automatu na manual z V5
Kuman odpowiedział michal195 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ludzie ile można o tym samym pisać. Już któryś raz z kolei... Jest dokładny temat z opisem na forum ! -
Normalnie uwielbiam posty teoretyków. Miałeś jedno i drugie, że piszesz ? Ja robiłem taką E34 170 konnym AFN w budzie B4... Dobra nie ważne, temat dotyczy skrzyń biegów !
-
Oczywiście można to zrobić przerabiając skrzynię z 4motion na ośkę. Nie jest to jakieś mega skomplikowane, wystarczy tylko trochę pomyśleć. Poza tym kolego silniki 2.3 V5, 2.8 V6 (Golf 4 i pochodne, nie Passat B5 !), 3.2 R32, 3.6 R36 to konstrukcyjnie nic innego jak stary dobry VR. Nie są to żadne V-ki - VW nie wiadomo czemu zmienił nazwy tych silników w Europie. W stanach używają ciągle oznaczeń VR5 czy VR6. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy poszukać trochę po forach są nawet gotowe fotoporady takich swapów skrzyń. Dla przykładu 6-ka do TDI (w przypadku VR6 wygląda to bardzo podobnie): http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=164162 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226989
-
Nie ma ośki 6 biegowej pod VR6, bo takie wychodziło tylko w 4 motion. To samo tyczy się R32.