Skocz do zawartości

Kuman

  • Liczba zawartości

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kuman

  • Urodziny 30.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Passat B4 bez klimy, intercooler Vel Satis 3.0 dci, chłodnica cieczy toledo 1 afn. Wchodzi idealnie między podłożnice a chłodnicę cieczy. Zero cięcia belki czy zderzaka. Wyjścia 60mm. Foto jeszcze bez orurowania: Z rurkami:
  2. No dokładnie, właśnie przed chwilą dostał tam bana (wiem, za późno).
  3. Zobacz na foto ile tam jest materiału do zabrania i sam sobie odpowiedz na to pytanie.
  4. Starczy teoretyzowania. Miałem gwint H&R do MK3 i B4, przód jest identyczny, tył natomiast ma inną średnicę tulejki dolnej. W MK3 jest to 10mm, w przypadku B4 jest to 12mm. Wysokość amortyzatorów byłą identyczna, miały te same oznaczenia. Żeby założyć amortyzator z MK3 do B4 wystarczyło rozwiercić tulejkę wiertłem 12mm aby przeszła śruba M12 przez otwór. Tulejki w obu przypadkach są takie same, różnią się tylko i wyłącznie średnicą otworu. Wtedy zostawiamy nadal oryginalną śrubę 12mm i nic nie ma prawa się dziać, nie uważam tego również za druciarstwo. Nie ma potrzeby stosowania śruby M10 jak w Golfie. Tyle w temacie. Amor MK3, rozwiert na 12mm, sprężyna MK3 bez małych pomocniczych, górne mocowanie B4.
  5. Nie da się nic zrobić. VR6 ma 6 garów, Twoje 2E ma 4 i tu jest problem.
  6. To nie dział "moje auto" tylko " zdjęcia pasków po lekkim tuningu".
  7. Kolego Ty czytasz posty w tym temacie ? Pisałem już wcześniej, że można jak najbardziej zmienić "bebechy" z innej skrzyni do obudowy z VR6 i będzie ok. Osobiście polecam wrzucić środek z TDI.
  8. Kuman

    Naciąganie opon w trapez

    O to się nie bój
  9. Kuman

    Naciąganie opon w trapez

    185/35/17 na 8.5J i 215/35/17 na 10J - zestaw w sam raz do B4 z R36 pod maską
  10. Ludzie ile można o tym samym pisać. Już któryś raz z kolei... Jest dokładny temat z opisem na forum !
  11. Normalnie uwielbiam posty teoretyków. Miałeś jedno i drugie, że piszesz ? Ja robiłem taką E34 170 konnym AFN w budzie B4... Dobra nie ważne, temat dotyczy skrzyń biegów !
  12. Oczywiście można to zrobić przerabiając skrzynię z 4motion na ośkę. Nie jest to jakieś mega skomplikowane, wystarczy tylko trochę pomyśleć. Poza tym kolego silniki 2.3 V5, 2.8 V6 (Golf 4 i pochodne, nie Passat B5 !), 3.2 R32, 3.6 R36 to konstrukcyjnie nic innego jak stary dobry VR. Nie są to żadne V-ki - VW nie wiadomo czemu zmienił nazwy tych silników w Europie. W stanach używają ciągle oznaczeń VR5 czy VR6. Dla chcącego nic trudnego, wystarczy poszukać trochę po forach są nawet gotowe fotoporady takich swapów skrzyń. Dla przykładu 6-ka do TDI (w przypadku VR6 wygląda to bardzo podobnie): http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=164162 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226989
  13. Nie ma ośki 6 biegowej pod VR6, bo takie wychodziło tylko w 4 motion. To samo tyczy się R32.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności