Skocz do zawartości

Maciek91

  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Maciek91

  • Urodziny 13.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    NDM

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  • Link do tematu o samochodzie
    103634

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Maciek91

    Prosba o analize logow

    akurat to wykluczam, wydaje mi sie ze regeneracja została skopana, turbo nie pompuje wiecej niz 1.5, ale wolałem sie upewnic tutaj zanim wydam kase, no i to wstawanie tez tragedia, podcisnienia sa, bo sprawdzalem vacuometrem(czy jak to sie tam nazywa) a gruszka była zakladana nowa do tej regeneracji wiec tego nie sprawdzałem
  2. Maciek91

    Prosba o analize logow

    Wiem ze gruszki od turbo nie da sie juz skrócić bo jest na maksa skręcona a gr 03 zrobię jutro no i zapomniałem jeszcze o 011 na postoju dobra cytat compsportu "Poprawne dzialanie przeplywomierza mozna sprawdzic na kanale 8 porownujac wartosc na polu 4tym z polem 3cim. jezeli wartosc 4 jest wieksza lub rowna 3 to znaczy ze przeplywomierz nie ogranicza osiagow samochodu." u mnie z tego co sprawdzilem jest ok
  3. Maciek91

    Prosba o analize logow

    statyczne http://vaglog.pl/log_265813.html 007 http://vaglog.pl/log_265809.html 023 http://vaglog.pl/log_265810.html 018 http://vaglog.pl/log_265811.html 013 http://vaglog.pl/log_265812.html 001 DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_265814.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265815.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_265816.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_265817.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_265818.html egr nie robilem bo nie mam, jesli ktorys przegapilem albo zle zrobilem prosze tylko powiedzcie to zaraz zrobie, a teraz do meritum co moze byc brakiem mocy u mnie ? hamownia pokazala tylko 172konie i 340nm a auto ma fmic wydech przelotowy turbo awx/arl (wydaje mi sie ze to przyczyna) na standardowej turbinie 2 lata temu z tymi samymi gratami tylko na ori turbinei bylo 176/370
  4. Maciek91

    Prosba o analize logow

    Co jeszcze potrzeba to zrobię jutro?
  5. Maciek91

    Prosba o analize logow

    Wydaje mi sie to nie przeplywka, moc zgubił po wymianie turbiny, tzn po przerobieniu jej
  6. Maciek91

    Prosba o analize logow

    ja wkleje swoje awx fmic i po zmianie turbo na awx/arl mniej mocy http://vaglog.pl/log_265682.html powie mi ktos czy to na 100% turbo ?
  7. Panie na przysłowiowe oko wystarczy skrzynia wejdzie
  8. to juz jak kto woli, średnica koła nie bedzie zachowana, powiem tak, odpowiadajac na pytanie, jesli założysz na 17 profil 55 napewno bedzie wygodniej, ale auto moim zdaniem bedzie wygladało jak kupa
  9. dało by ale raczej nie wiele, 16 cali felga ma profil opony 55 wiec ten chyba akurat odpada(bo średnica koła bedzie za duza), 50 jeszcze dało by sie znieść, ale chyba w poszukiwaniu komfortu lepiej kupic 16. Przynajmniej takie jest moje zdanie
  10. kup oryginalne phoenixy w 17 calach, 7 cali szerokie et 37 opony 225/45 i bedzie malina
  11. Witam jakie sa ceny przegubów zewnetrznych do mojego passata? auto jak w opisie. (prosiłbym o ceny wszystkich dostepnych jesli to mozliwe) Pozdrawiam
  12. jaka cena za zestaw wahaczy do autka z opisu, szukam wahaczy lema caly komplet śruby itp ? i wazne zeby były oryginalne
  13. jest na forum opisany wątek, różnią się miedzy soba odrobine, trzeba mocowania przerobic
  14. Witam, moje radio padło, szukam kolejnego, jednak takiego które bedzie fajnie grało z helixami b62c, stare radio to jakis tani badziew od Sony. Teraz budżet wynosi 700+/-. Proszę o jakieś porady. Ps nie chce wzmacniacza.
  15. Kumam, no dobra, cos tam będziemy modzic. A jeszcze zapytam, co musze zdejmować do demontażu deski, fotele, tunel środkowy ? To ze kierownice schowki i inne takie pierdoły to wiem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności