riccardoa Zgłoś #3701 Napisano 6 Lipca 2017 Witam czy instrukcja z pierwszego postu podejdzie do golfa 4 oczywiście przy użyciu liczników z golfa ? Jeśli obydwa liczniki będą VDO,to jak najbardziej.Gorzej jak oryginalnie siedzi motometer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ahl16 Zgłoś #3702 Napisano 6 Lipca 2017 W aucie chyba ktoś podejmował próbę "korekty" licznika i po podłączeniu vcds pokazywał błąd. Jako jedyne auto w komisie nie miał przebiegu 170-220 tylko ponad 300kkm. Wygląda jakby ktoś chciał cofnąć i mu to nie wyszło. Z tymi licznikami mogą być aż takie problemy? Czy można jej jakoś odróżnić jak są zamontowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszlbn Zgłoś #3703 Napisano 19 Lipca 2017 Witam ponownie, mam małe pytanie. Od tamtego czasu co zmieniłem zegary na pełny fis, numery zegarów to 3B0 920 846, mam radio Gamma, komunikuje się z zegarami po 3 przewodach w celu wyświetlania RDSu itp. Mam chęć zamontować navi MFD wersja D, by uniknąć tunera TMC. Czytałem, że właśnie D chodzi z zegarami po 3 przewodach. Zegary są z 2002 roku. Czy to ruszy? Moim zdaniem powinno bez problemów, ale wolę spytać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3704 Napisano 19 Lipca 2017 Każda jedna komunikuje się tak samo. Oprócz tej co tuner potrzebuje. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszlbn Zgłoś #3705 Napisano 19 Lipca 2017 Czyli bez problemów, po prostu unikać wersji G i po sprawie. Dzięki, jak zawsze można liczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3706 Napisano 3 Sierpnia 2017 Witam Wie ktoś może w których bajtach w liczniku 849 jest zapisany kod do fabrycznego radia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aligator30 Zgłoś #3707 Napisano 3 Sierpnia 2017 w licznikach z końcówką 9 pin radia zapisany jest w 1AB , 1AD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3708 Napisano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Czyli zajmuje 3 komórki, bo z końcówką 7 jest w 39.8,39.9 jak zaznaczyłem na lewym zrzucie i potrzebuję go przenieść do nowego epromu z końcówką 9. Niestety nie trybi w żadnym z tych adresów. Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SURViR Zgłoś #3709 Napisano 11 Sierpnia 2017 Witam, mam pytanko czy jak mam paska 3B 99' (nie wiem czy CAN czy nie, ktoś może powiedzieć jak to sprawdzić?) - mogę kupić dowolny licznik np Full FIS od 3BG? Czy muszę szukać jakiegoś konkretnego? Dzięki, pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3710 Napisano 11 Sierpnia 2017 W przypadku diesla to jak masz wyskalowany licznik do 220km/h to nie ma can, a jak do 260km/h to jest. Jak by się okazało e masz can to sam licznik będzie działał, tylko brak info o otwartych drzwiach, brzęczyka zapalonych świateł i poduszek powietrznych i temperatury zewnętrznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SURViR Zgłoś #3711 Napisano 11 Sierpnia 2017 Okej, dzięki - czyli wiem już, że licznik mam bez CAN (do 222km/h) i teraz pytanie czy mogę w ogóle włożyć licznik z FULL FIS? czy 1/2 FIS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3712 Napisano 11 Sierpnia 2017 Jak chcesz tylko licznik to zostaje tylko FF bez can. Ale jak byś jeszcze wymienił sterownik silnika na wersję z canem to zadziała też 1/2 fis z przedlifta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SURViR Zgłoś #3713 Napisano 11 Sierpnia 2017 Wolałbym Full FIS - zdecydowanie bardziej mi się podoba, więc jeżeli dodatkowo nie wymaga to wymiany sterownika silnika to dla mnie wypas - tylko jaki licznik kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #3714 Napisano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam Zmieniłem licznik z końcówką 329A na 349A na full fisa. Pomógł by mi ktoś ogarnąć wsady? https://megawrzuta.pl/download/e6dbd525d206a10e3263d53ca2fdd2f6.html Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez karol6376 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3715 Napisano 14 Sierpnia 2017 Chyba 829 i 849 [emoji6] podeślij wsady Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #3716 Napisano 14 Sierpnia 2017 No machnąłem się w 829 i 849 wsady są w linku wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3717 Napisano 14 Sierpnia 2017 Spróbuj. zrobiony.rar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #3718 Napisano 14 Sierpnia 2017 Spróbuj.[ATTACH=CONFIG]154594[/ATTACH]. Drogi przyjacielu jest git malina Działa jak natura chciała! Masz u mnie dobrego browca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #3719 Napisano 15 Sierpnia 2017 Ten z aukcji nie podejdzie, jest z CANem któego Ty nie masz. Szukaj licznika 3Bx 919 xxx Spotkałem się już z informacją, że liczniki 919 są bez CAN, a 920 z CAN. Jednak posiadam 3B0 920 822 A (Bosch) i nijak przez CAN nie idzie się z nim skomunikować. W zasadzie to Commander 1,4 się z nim nie łączy w żaden sposób, a jedynie udało się za pomocą VAG EEprom Programmer 1,19g po kablu KKL za parę złotych. Jak to jest z tym licznikiem? Auto to B5 (przedlift) 2000 rok, 1,9 TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3720 Napisano 15 Sierpnia 2017 Generanie commander powinien się z nim łączyć, tylko podczas połączenia musisz wybrać k-line. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Edit Doczytałem że Bosch. Generalnie jest problem z łącznością z boschem i czytaniem z nich eepromu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach