Skocz do zawartości

SURViR

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SURViR

  • Urodziny 18.12.1998

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KOS

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. SURViR

    diesel Drgania AFN

    Jest przyczyna, na oryginałach jak cofałem to bez dodani gazu samochód wpadał w rezonans tak ogromny, że bałem się cofać. Odpalanie i gaszenie tez katastrofa. Stare poduszki w ogóle nie trzymały, obie nyly rozdzielone na 2 części i były kompletnie wylane - absolutna agonia, tak samochód do mnie niestety trafił. Na lemach jest znacznie lepiej, poprawa jest bardzo duża, da się jeździć, ale mogłoby być lepiej
  2. SURViR

    diesel Drgania AFN

    Dzięki za radę spróbuje tak zrobić! Jak już mi się uda to dam znać jaki efekt i ile ważyły moje Lemforder’y
  3. SURViR

    diesel Drgania AFN

    Tylko, że ciężko na necie znaleźć kogoś kto sprzedaje oryginały i na dodatek poda masę
  4. SURViR

    diesel Drgania AFN

    Okej, rozumiem, myślę, że wylane nie są bo kupiłem je niedawno nowe. Ale w wolnej chwili chętnie przeprowadzę eksperyment i podam wam masę, może przy okazji wymiany na oryginalne W takim razie postaram się dostać te AVON, pytanie czy gdzieś poza ASO mogę szukać czy lepiej nie? I czy ktoś orientuje się w cenach? Jesli chodzi o VERVĘ to tak na prawdę na baku różnica jest minimalna, a może nie zaszkodzi - zdania w tej kwestii są niestety podzielone, ktoś powinien zrobić jakiś rzetelny test obu paliw. Nie mówię o zatankowaniu i przejechaniu się na jednym i drugim paliwie tylko analizę może składu czy coś w tym stylu
  5. SURViR

    diesel Drgania AFN

    Z tego co mi było wiadomo to są poduszki które były na pierwszy montaż. W takim razie jakie polecasz?
  6. Cześć, jeżdżę B5 3B z silnikiem AFN, nie mogę pozbyć się drgań, co prawda udało mi się znacznie je ograniczyć, ale samochód nadal drży - nie wiem co jeszcze powinienem sprawdzić, więc prosiłbym o rady. Kilka rzeczy które było zrobione w temacie: 1. Wymiana obu poduszek pod silnikiem - Lemforder 2. Wymiana obu poduszek skrzyni - Lemforder 3. Wspawanie nowej plecionki wydechu 4. Wymiana filtra paliwa 5. Tankowane tylko paliwo Verva Drgania występują w zasadzie w całym zakresie obrotów, ale po lekkim dodaniu gazu są dużo słabsze i praktycznie nie wyczuwalne, chociaż w pewnych przedziałach słychać buczenie. Obroty na biegu jałowym w porządku. Z góry dzięki za pomysły.
  7. Cześć, mam pewien problem, mianowicie wczoraj można powiedzieć, ze przestał mi działać moduł komfortu w samochodzie. Nie było oświetlenia, regulacji lusterek, nie działały szyby, centralne zamki - według tego co poszukałem wstępnie w internecie to wiadomo musz sprawdzić przewody pod podłogą i sam moduł komfortu, sprawa raczej prosta. Problem pojawił się pod koniec wczorajszego dnia, auto po prostu zgasło, nie daje się odpalić. Rozrusznik kręci dobrze, a auto w ogóle nie łapie, chciałem zapytać czy moduł komfortu może mieć z tym coś wspólnego czy też nie, ze wstępnych ustaleń w nocy - znalazłem 2 spalone bezpieczniki (14 i 38), oba od modułu komfortu, wiec wydawało mi się, że silnik powinien bez mich pracować normalnie. Dodam, że przy próbie zmiany od razu są palone. Nie zdążyłem jeszcze sprawdzić przekaźników, nawet nie wiem które powinienem sprawdzić, może ktoś z was spotkał się z podobna sytuacja i jest w stanie mnie gdzieś nakierować? Z góry dzięki!
  8. Czujnika w klockach niestety nie mam ;/ Od spryskiwaczy też nigdy nie świeciła się kontrolka - może to jest trop. Czujnik poziomu płynu chłodzącego działa na 100% bo jak wymieniałem płyn to sprawdziłem czy zaświeci się kontrolka. Czujnik oleju - jego działania nie zauważyłem, nie mam też pojęcia jak sprawdzić. Sprawdzę podmieniając licznik. Zaraz polecę z VAG'iem i sprawdzę ten moduł komfortu - ale raczej nie wszystkie czujniki w drzwiach działają bo po otwarciu drzwi z tyłu nie zaświeca się światło. Nie mam fabrycznego alarmu - mam zewnętrzny centralny zamek z osobnym pilotem nie w kluczyku. Dzięki za podpowiedzi!
  9. Wypnij poduszkę i do samej poduszki powinna być wtyczka 2 pinowa - do niej wkładasz rezystor.
  10. Witam serdecznie. Odkąd jeżdżę moim Passatem po przekręceniu kluczyka słyszę pisk z licznika - myślałem, że problem leży w tym, że w komputerze są jakieś błędy, bo rzeczywiście były. Dziś pozbyłem się ostatniego błędu, ale pisk nadal jest słyszalny. Dołączam link do nagrania: Czy ktoś wie o co może chodzić? Dzięki
  11. Dzięki! Zobaczę może mi się uda tez coś podziałać w tym tygodniu to dam znać. Pozdro!
  12. Ale wymaga to jakiejś przeróbki instalacji czy tylko paneli?
  13. Rozumiem, No nic! Dzięki za chęci i wyjaśnienie! Pozdrawiam
  14. Dodkladnie - myślałem, że może da sie to pokombinować kupując np takie przyciski i dając do tyłu ;/
  15. Wolałbym Full FIS - zdecydowanie bardziej mi się podoba, więc jeżeli dodatkowo nie wymaga to wymiany sterownika silnika to dla mnie wypas - tylko jaki licznik kupić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności