Skocz do zawartości

lukaszlbn

  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lukaszlbn

  • Urodziny 22.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ARG)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Założyłem nowe stylizowane ramki na tablicę "Volkswagen" czarno srebrne, i do tego światła do jazdy dziennej NSSC 810 z homologacją RL00 E4 Kolejny udany dzień.
  2. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Pewnie nie którzy pomyślą, iż oszalałem, ale... wstawiłem MFD ver. D, zamiast CDplayera i Gammy V. Okazyjnie złapałem ją za 350zł, spolszczona, z mapą, z anteną, z kodem, sprawna. Do tego dołożyłem dekoder DVBT i wyprowadziłem USB na jednym z plastików. Wygląda, i działa fajnie
  3. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Dziś założyłem tempomat wszystko ruszyło bez większych problemów za pierwszym razem. Model przedliftowy, licznik poliftowy, a kontrolka działa. Teoretycznie przedlifty nie miały kontrolki bądź było to bardzo rzadko. Jestem zadowolony . Następne w kolejce to MFD, potem skóra. Pozdro!
  4. Potężne spalanie 1.8 ARG Passat B5

    Oczywiście co by dopełnić obowiązku i zamknąć temat, informuję, winą była źle wystrojona instalacja, po strojeniu i zalaniu dobrego gazu, na 38 litrach zrobiłem trasę z miastem 380km i jeszcze po mieście dobiłem do 400km i jeszcze gazu mam, spalanie wynosi rzędu 12-13l na 100 po mieście i 9l na 100 po trasie. Pozdrawiam! Wątek do zamknięcia
  5. Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

    Czyli bez problemów, po prostu unikać wersji G i po sprawie. Dzięki, jak zawsze można liczyć
  6. Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

    Witam ponownie, mam małe pytanie. Od tamtego czasu co zmieniłem zegary na pełny fis, numery zegarów to 3B0 920 846, mam radio Gamma, komunikuje się z zegarami po 3 przewodach w celu wyświetlania RDSu itp. Mam chęć zamontować navi MFD wersja D, by uniknąć tunera TMC. Czytałem, że właśnie D chodzi z zegarami po 3 przewodach. Zegary są z 2002 roku. Czy to ruszy? Moim zdaniem powinno bez problemów, ale wolę spytać. Pozdrawiam
  7. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Oczywiście, że można kupić wszystko można kupić, tego Superba z lampką taką też jak wyżej, ale czasem można i podziałać samemu Pozdrawiam
  8. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Witam, natomiast ja dziś przerobiłem swoją lampkę na Ambiente, starając się maksymalnie odwzorować diodę z Audi czy ze Skody z tejże lampki, i nie chodzi mi tu o umiejscowienie tylko o budowę. Do rzeczy. Od środka wygląda to tak: Jest to jak widać jedna dioda, świecąca w miejsce gałki zmiany biegów i troszkę zaczepia ręczny. Z zewnątrz natomiast wygląda to tak ...jak widać nie wygląda to źle. W dzień na stole świeci to tak i tak Niedługo zdjęcia nocne, wczoraj były tylko przymiarki i nie wygląda to żle. Trzeba jeszcze poprowadzić przewód pod regulator oświetlenia, zasilane to będzie z tego miejsca całe podświetlenie w aucie. Można dodatkowo regulować pochylenie diody w małym zakresie co prawda, ale jednak, nie jest wklejona. Wykonano z kawałka tulejki plastikowej 6mm, dioda 5mm RGB, lecz wykorzystany odczep R gdyż takie miałem, super jasna. Rezystor 1.2kOhm. Z jednej strony podpięta dioda pod stałą masę w lampce z drugiej do przyszłego kabelka. To chyba tyle nie robiłem dwóch diodek gdyż jedna i tak wystarczająco świeci a to miejsce najbardziej mi odpowiadało ponieważ wypada ono po środku tej maskownicy zakładanej. Fakt jest taki, że można dołożyć w każdej chwili drugą diodę jakieś 2cm obok i wyjdzie jak fabryka z Audi totalnie, ale to nie Audi i nie o to w tym chodzi Pozdrawiam
  9. Potężne spalanie 1.8 ARG Passat B5

    U mnie jest sonda "jednowoltowa" czyli od 0 do 1V, fakt są takie jak mówisz, jednak to nie u mnie . A co do strojenia to fakt, można się przyłożyć i cuda zdziałać.
  10. Potężne spalanie 1.8 ARG Passat B5

    No i śpieszę donieść co po regulacjach: otóż, na samych regulacjach się nie skończyło.Na początku przenieśliśmy listwę w stronę dolotu, skróciliśmy wężyki. Wąż zasilający listwę został tak skrócony, że mam go prawie 50cm nadmiaru w bagażniku teraz co dalej, partacze monterzy gazu pierwotnie źle wpięli sondę lambdę dla sterownika LPG. Bo w BlueBox jest to kabel fioletowy, i pod taki sam kolor wpieli się pod wtyczkę ECU...a było tam 13V. Nie zdziwiło ich chyba brak odczytu na wskaźniku w oprogramowaniu do LPG. Następnie wymieniliśmy świece na nowe BKUR6ET-10 i do tego autoregulacja od nowa + strojenie w trasie. Efekt? Czasy spadły o 1ms i linie się pokrywają w mapie. zobaczymy na ile teraz wystarczy zbiornik. Pozdrawiam
  11. Potężne spalanie 1.8 ARG Passat B5

    Słusznie Panowie mówicie. Dziś męczyłem go po mieście na benzynie. Dusząc mocno nie przekroczyłem 12.5l/100, typowo 10.8-11l/100. Dziś jestem umówiony na przeróbkę gazu i strojenie, zobaczymy co z tego wyjdzie Pewnie będzie wszystko ok. Dzięki!
  12. Potężne spalanie 1.8 ARG Passat B5

    W sumie też mi coś się nie podoba w tym ich sposobie ale "zachwalali to" ale z drugiej strony kto by nie chwalił będąc właścicielem zakładu.... a instalacja BlueBox z wtryskiwaczami Hercules na listwie i o zgrozo 30cm wężyki do kolektora od wtryskiwaczy... nie no macie rację druciarstwo na maksa jak nic, trzeba to poprawić... odezwę się po przeróbce, z tego co poczytałem mają być krótkie wężyki jak się da a tu lecą przez całą pokrywę zaworów bo dali listwę od strony wydechu....
  13. Potężne spalanie 1.8 ARG Passat B5

    Właśnie odziwo nic się nie pokazuje, zero błędów na VAGu. Co do autoregulacji to nie, oni mają przygotowane mapy pod silniki dla różnych instalacji i takich silników. Po tysiącu drobna korekta. Jutro zajżę sam pod maskę a potem najwyżej do gazowników. Pozdrawiam i dzięki!
  14. Potężne spalanie 1.8 ARG Passat B5

    Wtryski gazu, że puszczają tak? Chyba nie, instalacja ma 6 miesięcy, nie dawno robiłem przegląd i wg panów instalatorów było wszystko dobrze. Przejadę się na benzynie więcej. Mam aktualnie 17 litrów w baku i Fis podaje zasięg 130km, co po przeliczeniu dla 100km wychodzi 13 litrów na 100. Czyli wychodzi feler gazu jakiś...
  15. Witam! Od jakiegoś czasu mniej więcej miesiąc, może półtora, mam problem ze spalaniem, zbyt potężnym uważam jak na ten motor, przypomnijmy 1.8 ARG z LPG. Spalanie wynosi po mieście (Lublin, trochę korków, trochę stania - przebudowy dróg) ok 19.2l/100km ! tak, to nie pomyłka. Ostatnio zalałem 23litry i zrobiłem tylko 120km na LPG. Podpinałem VCDSa i przepływka pracuje ładnie, na wolnych obrotach wartość w granicach 2.98-3.50 g/s, sonda lambda pracuje ładnie, na wolnych oscyluje w granicach 0.82 do 0,1V. Błędów brak. Klapy w kolektorze chodzą. Jedyne co to nie zmienione świece jeszcze. Na pełnym zbiorniku LPG (wchodzi mi 38litrów) robię ok. 210km co jest stanowczo za mało. Klimy nie używam. Co sprawdzić jeszcze? Co wymieniać? Pozdrawiam
×