Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Kodowanie możesz. Ale żeby ogarnąc immo i inne rzeczy vcds nie zabangla. Vag comannder lub vag tacho najlepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i kodów też nie zczytam z nowego i starego licznika VCDSem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakich kodów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Ale pin ci niewiele da, bo w przypadku fl najlepiej to ogarnac kopiowaniem odpowiednich miejsc wsadu starego do nowego licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A która wersje wtyczki kupić 3,01 czy nowszą chodzi mi o  

VAG-TACHO.

Zeby można było zczytac klucze i zaprogramować zegary. 

Edytowane przez grzegorz.d3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zwykły kabel pod vag com 311 lub vcds lite itd to możesz spróbować programem Vag eeprom programmer 1.19g. Mój vag commander nie poradził sobie z odczytaniem licznika boscha, a tym programem i zwykłym kkl poszedł bosch i vdo. Posiadając pin nowego i starego licznika da się bez problemu wszystko zakodować tylko w przypadku możliwości zgrania wsadów dużo szybciej jest przekopiować odpowiednie informacje z jednego wsadu do drugiego

Edytowane przez CULTUS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam VCDS pełną wersje ,ale to i tak nim nie zczytam pinuw z licznika .

Bo gdybym miał pin starego licznika i nowego to reszte bym zrobił VCDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że posiadając nawet piny starego i nowego musisz jeszcze mieć nowe pestki do kluczyków, bo w immo3 pestki sa jednorazowego zapisu i nie pójdzie ci to drugi raz. Dlatego najszybciej jest to zrobić metodą kopiowania odpowiednich pół wsadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem nowych pestek a zakodowałem nowy licznik ze starymi pestkami z immo 3 co prawda w golfie 4 ale to nie ma raczej znaczenia. Tam był licznik Boscha i nie dało się przez kopiowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie - albo jak wyłączyć immo - immo2 szafa z niebieskim podswietleniem wsadzić do paska 97 który mial z zielonym podswietleniem 3b0 919 861 b - niebieskie podswietlenie -  3b0 919 860 - więcej nie mam oznaczenia naklejki poszły w diabły. Licznik MM4 - potrzebuje wsad z niego, pin i co przekopiować do nowego licznika (immo 2 ten z niebieskim podswietleniem. wsad z nowego wyciagnalem ale z tego MM4 za diabła nie chce. potrzebuje sposobu by wsad wyciagnac i ktore miejsca przekopiować. Proszę o pomoc bo mi padł licznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.11.2017 o 21:55, Sanki16 napisał:

Panowie, pytanie - albo jak wyłączyć immo - immo2 szafa z niebieskim podswietleniem wsadzić do paska 97 który mial z zielonym podswietleniem 3b0 919 861 b - niebieskie podswietlenie -  3b0 919 860 - więcej nie mam oznaczenia naklejki poszły w diabły. Licznik MM4 - potrzebuje wsad z niego, pin i co przekopiować do nowego licznika (immo 2 ten z niebieskim podswietleniem. wsad z nowego wyciagnalem ale z tego MM4 za diabła nie chce. potrzebuje sposobu by wsad wyciagnac i ktore miejsca przekopiować. Proszę o pomoc bo mi padł licznik.

Jest sens kopiować coś? Ustaw przebieg taki jaki miałeś, pin z nowego sobie zczytaj, bo po co zmieniać. Do kluczyka nowa pastylka i ma działać. Oczywiście po ponownej adaptacji. Ogólnie to nie jest temat na Twoje pytanie, bo tutaj dyskutujemy o montażu licznika z FISem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2017 o 18:17, jerzalke napisał:

Jest sens kopiować coś? Ustaw przebieg taki jaki miałeś, pin z nowego sobie zczytaj, bo po co zmieniać. Do kluczyka nowa pastylka i ma działać. Oczywiście po ponownej adaptacji. Ogólnie to nie jest temat na Twoje pytanie, bo tutaj dyskutujemy o montażu licznika z FISem.

Ach no tak, aczkolwiek pytałem o przekopiowanie we wsadzie eepromu w 3b - z immo1 na immo2 . niestety po wielu próbach - adaptacja licznika do auta przebiegła pomyślnie lecz kluczyki nie dają się zakodować do nowego licznika z immo2, ale tak jak napisałeś, nowe transpondery i ma działać. Dzięki za radę i przepraszam za kłopot :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, Sanki16 napisał:

Ach no tak, aczkolwiek pytałem o przekopiowanie we wsadzie eepromu w 3b - z immo1 na immo2 . niestety po wielu próbach - adaptacja licznika do auta przebiegła pomyślnie lecz kluczyki nie dają się zakodować do nowego licznika z immo2, ale tak jak napisałeś, nowe transpondery i ma działać. Dzięki za radę i przepraszam za kłopot :)

 

W ramach powtórki - ostatnio @marek29 przypomniał mi:

Pastylki Immo1 i immo3 programujemy raz do konkretnych zegarów. Immo2 można kilka razy. Immo3 różnią się tym, że przypisują się przez licznik do ecu. Immo1 tylko licznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, jerzalke napisał:

W ramach powtórki - ostatnio @marek29 przypomniał mi:

Pastylki Immo1 i immo3 programujemy raz do konkretnych zegarów. Immo2 można kilka razy. Immo3 różnią się tym, że przypisują się przez licznik do ecu. Immo1 tylko licznik.

jakże tej informacji mi brakowało. bo bzdury nieraz wypisują po innych tematach, że z immo1 można programować wielokrotnie. Czyli transpondery pod immo2 i jazda z adaptacją kluczyków. Dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 21.10.2017 o 07:28, jihad napisał:

No właśnie nie ma nic. Fabryczne radio mam, ale bez wiązki i to w sumie nieistotne.

Wypstrykałem płyn do szyb do końca i nic, żadnego komunikatu. Czujnik jest, na starym 1/2 FIS zapalała się kontrolka.

Dnia 21.10.2017 o 10:43, tauka napisał:

A dobre kodowanie wprowadziłeś?

 

Borykam się z tym samym problemem. Robiłem metodą VAG-Tacho

Wszystko działa tylko właśnie nie komunikaty o spryskach. Gdzie w kodowaniu mogłem zrobić błąd? 

Ewentualnie co sprawdzić VAG Comem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Krush napisał:

Gdzie w kodowaniu mogłem zrobić błąd? 

Przy kodowaniu opcji. Tego nie robi się vagtacho, tylko vcds. Trzeba ustawić w liczniku opcję wyposażenia, obecności/braku czujnika oleju oraz prędkości a także region. Jeżeli nie masz powiadomienia o spryskach to wchodząc w 17-instruments ->softcoding musisz do pierwszych dwóch cyfr dodać 4 i wpisać wynik. Dajesz ok i powinno się pojawić powiadomienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tauka napisał:

Przy kodowaniu opcji. Tego nie robi się vagtacho, tylko vcds. Trzeba ustawić w liczniku opcję wyposażenia, obecności/braku czujnika oleju oraz prędkości a także region. Jeżeli nie masz powiadomienia o spryskach to wchodząc w 17-instruments ->softcoding musisz do pierwszych dwóch cyfr dodać 4 i wpisać wynik. Dajesz ok i powinno się pojawić powiadomienie.

Vagiem nie pójdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pójdzie. Przecież to to samo :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności