Tomaj Zgłoś #2361 Napisano 26 Stycznia 2014 Tak bedzie pasował licznik ma niebieskie podświetlanie, immo 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #2362 Napisano 27 Stycznia 2014 Z tymi drzwiami na 847 to dosyć ciekawe, sugerował bym sprawdzić jak je widzi sam moduł komfortu w blokach pomiarowych jeżeli jest taka możliwość. Może to właśnie w nim jest coś namieszane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #2363 Napisano 27 Stycznia 2014 Dziękuje za odpowiedź kolego Tomaj. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #2364 Napisano 29 Stycznia 2014 A co jeśli nie mam PINu do nowego licznika ? da rade to jakos obejsc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #2365 Napisano 29 Stycznia 2014 commanderem odczytasz pin, albo zczytujac wsad licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2366 Napisano 29 Stycznia 2014 jeśli przekładasz liczniki i używasz do tego programu Vag Eeprom programmer v1.9, to nie potrzebujesz pinu dodam, że aby ów program bezproblemowo działał, potrzeba tylko najprostszego kabla KKL za dosłownie 20 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #2367 Napisano 29 Stycznia 2014 A to dzieki wielkie akurat taki kabel mam Jeszcze raz wielkie dzieki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo10 Zgłoś #2368 Napisano 29 Stycznia 2014 Witam Panowie. Posiadam passata b5 z 99 roku. Miał on licznik bez fis, ale zauważyłem że manetka od wycieraczek posiada przyciski do sterowania fisem, kabelki są też poprowadzone z manetki do kostki licznika. Kupiłem licznik z pół fisem ale jest problem ponieważ jest z CAN a wcześniejszy licznik był bez can i stąd moje pytanie czy da się go podłączyć by wszystko grało? Dodam jeszcze że w nowym liczniku po podłączeniu nie działa obrotomierz świeci kontrolka od klocków hamulcowych oraz wywala błąd oleju. Manetka przełącza funkcje fis bez problemu. Proszę o jakieś rady, pomysły bo jestem w kropce. Pozdrawiam ---------- Dodano o 21:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:08 ---------- Przeszukałem porządnie forum i znalazłem pare podobnych pytań i myślę że znalazłem odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #2369 Napisano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Z tymi drzwiami na 847 to dosyć ciekawe, sugerował bym sprawdzić jak je widzi sam moduł komfortu w blokach pomiarowych jeżeli jest taka możliwość. Może to właśnie w nim jest coś namieszane. Właśnie w blokach pokazuje normalnie, pierwsze okno drzwi kierowcy, drugie pasażer, trzecie tył kierowca czwarte pasażer tył. Co najlepsze na małym fisie pokazuje prawidłowo. Dzisiaj zmieniłam licznik na inny 847 również EU i to samo. Podmiana modułu komfortu na anglika żadnej zmiany. Już brak pomysłów. Jedynie ciągniecie przewodów pod deska i zamiana krańcówek, ale nie podoba mi się takie rozwiązanie Może ktoś jednak wie które komórki odpowiadają w liczniku za to. Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Czasem pojawia sie błąd can single wire operation. Czy to ma coś wspólnego? Tylko ciągle zagadka z małym fisem i dużym. Czyżby inaczej szły sygnały z drzwi dla pół i dużego FIS? Edytowane 30 Stycznia 2014 przez Madzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2370 Napisano 31 Stycznia 2014 (edytowane) Właśnie w blokach pokazuje normalnie, pierwsze okno drzwi kierowcy, drugie pasażer, trzecie tył kierowca czwarte pasażer tył.Co najlepsze na małym fisie pokazuje prawidłowo. Dzisiaj zmieniłam licznik na inny 847 również EU i to samo. Podmiana modułu komfortu na anglika żadnej zmiany. Już brak pomysłów. Jedynie ciągniecie przewodów pod deska i zamiana krańcówek, ale nie podoba mi się takie rozwiązanie Może ktoś jednak wie które komórki odpowiadają w liczniku za to. Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Czasem pojawia sie błąd can single wire operation. Czy to ma coś wspólnego? Tylko ciągle zagadka z małym fisem i dużym. Czyżby inaczej szły sygnały z drzwi dla pół i dużego FIS? Podejrzewam, że ma to związek z moim problemem. Przerobiony anglik. W drzwiach przełożone sterowniki. Na małym fisie pokazywał tylko ikonkę otwartych drzwi, a jak ruszyłem z otwartymi, to pokazywał że otwarte np. drzwi kierowcy (co było zgodne z prawdą). Po wymianie na pełen fis, po otwarciu drzwi kierowcy pokazuje, że są otwarte drzwi pasażera i na odwrót. Parę tematów wyżej jeden z kolegów odpowiedział mi na takie pytanie informując, że zmian należy dokonać w module komfortu. Jest to nawet logiczne, ponieważ moduł komfortu komunikuje się ze sterownikami drzwi poprzez CAN. Również z licznikiem komunikacja idzie przez CAN. Dowiedziałem się, że: zmieniamy wartości w komforcie aby z angola stał się europejczykiem:04358 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04359 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04360 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 Edytuję post bo dzisiaj miałem możliwość sprawdzenia komfortu z angola i miał wartość 16 - co ciekawe stary miał wartość 255. Wprowadzenie wartości 64 już poprawiło pracę ale skoro w starym 255 to i tu tak dałem. W tym czasie wyszło ze komfort jest w wersji sedan a wkładany był do golfa wersja Hb. Gdyby u was głupiał zamek klapy to należy sprawdzić komórki 04352 wartość 33 - variant, 8-hb 04353 wartość 33 - variant, 8-hb 04354 wartość 33 - variant, 8-hb Więc w liczniku nie ma co szukać przyczyny złego wskazywania drzwi. U siebie jeszcze tego nie poprawiłem, ponieważ nie mam kabla KKL na RS232. Zobacz posty od numeru 2340 w tym poście. Tam zacząłem drążyć ten temat. Edytowane 31 Stycznia 2014 przez cypber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2371 Napisano 31 Stycznia 2014 Zmiana wartości w komforcie na pewno pomoże. Miałem anglika i sprawdzałem na własnym przykładzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #2372 Napisano 1 Lutego 2014 nie mogę znaleźć programu do zmiany tego modulu. Ma ktoś jakiś opis dokładny jak po kolei to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2373 Napisano 1 Lutego 2014 (edytowane) W dziale diagnostyka vag , warsztat w temacie moduł komfortu - diagnostyka vag chyba 3 post. Piszę z telefonu dlatego brak linka. Już wróciłem i oto link: http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-MODUL-KOMFORTU-Diagnostyka-VAG?p=54921&viewfull=1#post54921 Edytowane 1 Lutego 2014 przez cypber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #2374 Napisano 2 Lutego 2014 Panowie takie pytanko mam, chce wymienić zegary u ojca w passacie rok prod. 1996 (zielone podświetlenie) na takie same tyle że sprawne. I czy wystarczy to że kupie taki sam licznik i go podmienie? Czy muszę później podpinać auto pod kompa i coś zmieniać?? Oczywiście chce znaleźć zegary o takim samym oznaczeniu numerach itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2375 Napisano 2 Lutego 2014 trzeba będzie zakodować kluczyki, immo, itd. najłatwiejszy sposób to zgrać wsad ze starego licznika, przekopiować odpowiednie komórki ze starego do nowego i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #2376 Napisano 3 Lutego 2014 (edytowane) Madzia mam pytanie w podpisie masz 2000r autka po założeniu licznika ..847 (fis) z tego co wyczytałem pokazuje Ci ( na pełnym fisie) otwarte drzwi kierowcy pasażera i tylne . Jaki masz moduł komfortu ?? Edytowane 4 Lutego 2014 przez mcaris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #2377 Napisano 4 Lutego 2014 nie zmieniłam auta w profilu:) teraz jest 2001. A co do licznika już pokazuje normalnie trzeba było przekodowac modul pod dosem Bo rzeczywiście był anglik żalozony. Dziękuję wszystkim którzy pomogli w rozwiązaniu problemu. Oprócz drzwi na fis jeszcze zmieniłam komórki tylnej klapy aby odskakiwala z pilota. Jedyne co to po przekodowaniu klapa odskakiwala od razu a drzwi dalej na odwrót. Trzeba było odłączyć aku na chwilę i już wszystko było ok tylko dalej mnie zastanawia dlaczego mały fis pokazuje normalnie a duży odwrotnie? Ma ktoś pojęcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #2378 Napisano 5 Lutego 2014 Chłopaki, pytanko, przeczytałem ok 30 stron to i tak mało no ale zawsze coś w poprzednim aucie miałem trochę łatwiej z zabawą z licznikiem, tutaj z tego co czytam nie będzie tak kolorowo. Obecnie mam zwykły licznik, zakupiłem z 1/2 Fis o nr - 3b0 920 822 z B5 1.8T 150KM wer. europejska z tego co doczytałem to nie będzie problemów i powinien pasować, pytanie natomiast inne, rozumiem że nie ma takiej możliwości aby wyjąć stary licznik i włożyć nowy i żeby wszystko działało ? tak czy siak potrzebuje albo zakupić albo mieć kogoś z VAGiem ? czy to sczytywanie danych ma miejsce tylko podczas zmiany licznika ? czy przed każdym odpięciem swojego i ponownym wpięciem tego samego, pytam w kontekście chęci np sprawdzenia jaki mam licznik o jakim nr, można go wypiąć i wpiąć bez żadnych konsekwencji? czyt. utraty jakiś danych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2379 Napisano 5 Lutego 2014 Można wypiąć i wpiąć ponownie nic sie nie stanie. A sprawdzenie nr zrobisz wagiem bez wypinania szafy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2380 Napisano 9 Lutego 2014 (edytowane) witam! zgrałem wsad ze swojego licznika 3B0920822 BOO (z immo 2) programem Vagepromprogrammer 1.19.Lecz mam problem bo mój plik kończy sie na pozycji $255. (edytowany winhex).do nowego licznika mam jeszcze skopiować obszar $258-$273. Co mam z tym zrobić. Ten ostatni wycinek jest koloru fioletowego na pierwszej stronie w tym temacie.Co on zawiera czy bez niego licznik wystartuje.Nowy licznik to 3B0920847 A VDO z immo 3 . Edytowane 9 Lutego 2014 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach