MłodyWilk22 Zgłoś #1 Napisano 3 Maja 2009 Panowie!!! Czy jesli na VAG-u(jeśli dobrze pamietam w bolku 13-stym) widac, ze dawki na poszczególne wtryski różnią się to można to skorygowac za pomocą jakiś tam ,,map wtrysków":638: Jesli tak to czy VAG-iem mozna coś takiego zrobic:638: Czy też trezba miec od tego jakiś specjalny przyrząd:638: Pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2009 skcesz skorygowac to wymien wtryski na nowe...niestety nie wiadomo czy dawki do konca sie wyrownaja, bo pompa i cylinderki tez juz pierwszej swierzosci nie sa... a tak na marginesie te korekcje ustawiaja sie optymalnie zeby silnik rowno pracowal...rozbiegane wartosci swiadcza o nierownomiernosci zuzycia poszczegolnych elemontow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #3 Napisano 7 Września 2009 Przy okazji - fajnie by było gdyby powstał wątek z wynikami korekcji dawek i informacją o przebiegu auta. Można by było sprawdzić zależność między zużyciem wtrysków a przebiegiem auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #4 Napisano 9 Września 2009 Nie wiem czy to by było tak za bardzo miarodajne. Widziałem silniki z 350 tys przebiegiem z korekcjami po +-0.08 na cylinder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #5 Napisano 11 Września 2009 Nie wiem czy to by było tak za bardzo miarodajne. Widziałem silniki z 350 tys przebiegiem z korekcjami po +-0.08 na cylinder Jak zobacze to uwierze:rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 11 Września 2009 A2 przebieg 400tys a korekcje +0,5 -0,5 przebieg ma tu male znaczenie. Moja byla a3 miala korekcje na jednym cylindrze +2 przy przebiegu 190tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #7 Napisano 12 Września 2009 Do midqard Też nie mogłem Ja u siebie przy 260 tys mam korekcje piękne Jak na razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #8 Napisano 19 Września 2009 Czy jest jakaś zależność między 013 i 023? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #9 Napisano 15 Listopada 2009 A2 przebieg 400tys a korekcje +0,5 -0,5 przebieg ma tu male znaczenie.Moja byla a3 miala korekcje na jednym cylindrze +2 przy przebiegu 190tys i czym to bylo spowodowane ? bo jestem n etapie kupowania auta i korekcje dawek sa nastepujace -1.49 / 0.24 / 1.27 / -0.30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernest_1978 Zgłoś #10 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) czy słaba bateria w laptopie ma wpływ na odczyty vag coma bo zanim podłączyłem zewnętrzne zasilanie pokazywało mi nawet -3 a później czy takie korekcje są dopuszczalne ,pasior ma w końcu 435 tys na blacie Edytowane 28 Grudnia 2009 przez ernest_1978 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #11 Napisano 29 Grudnia 2009 Jakie korekcje nie powinny budzić obaw? Tak +- 1 jest jeszcze ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #12 Napisano 30 Grudnia 2009 jest jeszcze ok? To już tak lekko pod górkę, skoro górną granicę masz +2.8, -2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzygit Zgłoś #13 Napisano 30 Grudnia 2009 Miałem 1Z z nie wiadomo jakim przebiegiem i korekcje były w granicach 0,4 0,5 mg.Teraz mam AFN z przebiegiem 350tyśkm korekcje 0.1, 0.2, 0.3, 0.2 czyli nie jest źle.Po zakupie i wymianie filtra paliwa wlewałem środek do czyszczenia wtryskiwaczy STP.Niestety nie sprawdziłem czy korekcje się zmieniły po zastosowaniu(nie miałem danych przed wlaniem STP). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #14 Napisano 30 Grudnia 2009 To akurat nie moje auto, ale tak na przyszlosc pytam, zebym wiedzial ile to juz nie jest dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #15 Napisano 20 Stycznia 2010 Panowie a ja jestem w ty zielony.Jeśli dobrze rozumuje to im niżej zera tym lepiej(wtryski są w lepszej kondycji), im bliżej 2 tym wtryski są bardziej zajechane(leją itp.), dobrze rozumuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiekbb80 Zgłoś #16 Napisano 21 Stycznia 2010 (edytowane) dobrze rozumuje? Jak najbardziej Z małym ale im niżej zera tym lepiej(wtryski są w lepszej kondycji) im bliżej 2 tym wtryski są bardziej zajechane Wskazania mówią nie tylko o stanie wtrysków ale i o kondycji silnika. Edytowane 21 Stycznia 2010 przez misiekbb80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #17 Napisano 21 Stycznia 2010 Racja,racja,dzięki za odpowiedź kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #18 Napisano 22 Stycznia 2010 wartosc bezwzgledna powinna byc jak najblizsza 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #19 Napisano 23 Stycznia 2010 U mnie jest -0.55 -1.37 -0.94mg/R passat b4 silnik 1Z. Czy lepiej jest jak korekcje są ujemne? Dawka na wolnych obrotach jest 3.6mg/R czy to też ma jakiś wpływ na te wartości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #20 Napisano 13 Marca 2010 Te wartosci sa w odniesieniu do 4. cylindra, wiec jak masz 3 minusy, to 3 sa mocniejsze niz czwarty, jesli mnie pamiec nie myli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach