-
Liczba zawartości
127 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O adam0707
- Urodziny 07.07.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Starogard Gdański
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
Link do tematu o samochodzie
70175
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W 1z do zamontowania tempomatu potrzebna jest manetka razem z wiązka i dostęp do kompa żeby go aktywować, nic więcej. Zakładałem do siebie z licznikiem na linkę, działał. Teraz mam licznik MFA z impulsatorem w skrzyni biegów i też działa. Uwaga w B4 1.9tdi są często problemy z czujnikiem położenia pedału hamulca(miga kontrolka świec żarowych) wtedy tempomat nie będzie działał.
-
Ile można przejechać B4 bez remontu silnika ?
adam0707 odpowiedział temat → Ogólne tematy i dyskusje
1.9 tdi 1Z szacowane ponad 500tyś,porządny olej i co 10 tkm wymieniany(od wymiany do wymiany ubywa mniej niż 0.5l),wszystko robione na bieżąco, no i przede wszystkim jeżdżony normalnie(nie piłowany na zimnym). Póki co silnik ma się bardzo dobrze i jeszcze kolejne tysiące będzie kręcić. -
Widzę że temat stary, ale problem ten sam. W Golfie mk III miałem światła postojowe a w Passacie nie mam. Czy ktoś wie co trzeba zrobić żeby je uaktywnić???Podmiana włącznika, czy jakiś bezpiecznik albo przekaźnik trzeba dołożyć?
-
A na podniesionym aucie też jest tak duży luz? Może czopy są już lekko wyrobione i trzeba je wymienić
-
U mnie niedawno wlałem Mobil Mobilube SHC 75W90 pełen syntetyk. Najważniejsza jest norma GL4 żeby wiekowe skrzynie biegów dalej działały bez zgrzytania. Po wymianie biegi chodzą płynnie i nie haczą nawet po przejechaniu 100 kilometrowej trasy.
-
dla diesla to nie jest zbyt dobre, musi się nagrzać żeby można było mocniej depnąć. Sprawdz czy nie zbiera się za duża ilość oleju w rurach od Intercolera(co świadczy o kończącej się turbinie) który przy większym dodaniu gazu może się wypalać w silniku.
-
Jednak się okazało że nie jest podłączone jak się należy( tak to jest jak się samemu nie podłączy) tylko brązowy kabel od grzania był w inny pin wpięty w którym się masa pojawiała po włączeniu grzania szyby. Teraz wpiąłem go w K11 i działa ok. Lustra tez grzeją wiele szybciej. Po ok 3-5 minut są tak ciepłe że ledwo można dotknąć. Pozdrawiam
-
Będzie trochę czasu to sprawdzę. A czy istotne jest podłączenie mat(plus i minus) bo z tego co pamiętam obie wtyczki i piny w matach są jednakowe.
-
Z tym że jak miałem przepalone maty to było ok. Jak założyłem nowe maty w lusterka to się p. mgłowe włączają(delikatnie żarzą)
-
Witam. Mam mały problem . Podłączyłem lusterka jak się należy i działały oprócz grzania.(maty były spalone) Kupiłem nowe wkłady i grzeją ale w międzyczasie świeci się kontrolka świateł przeciwmgielnych tył i same światła p. mgielne słabo się świecą w trakcie grzania.Jak włączę p mgielne to działają normalnie. W czym jest problem???
-
Ten czarny czy niebieski czujnik podmieniałeś?
-
To jest za dużo roboty. Lepiej poszukaj całą wiązkę razem z modułem komfortu.Na sprzedaż jest dużo b3 na części i łatwo znaleźć komplet.
-
Działa bez ABSu. Mam lekko uszkodzony pierścień z tyłu i raz ABS działa, a raz nie. A tempomat zawsze.
-
Potwierdzam. U mnie po awarii siedzi szyber z mk3
-
Napinacz paska alternatora w 1.9 TDI 1Z
adam0707 odpowiedział devilu → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie zakładałem ze sprzęgiełkiem(120zł) i pasowało bez problemu. Najlepiej poszukaj w sklepie który specjalizuje się w alternatorach, rozrusznikach itp.(w takim sklepie właśnie kupiłem) Podobno w B4 1.9 110km standardowo wychodziło takie i właśnie od 110km powinno pasować.