Jump to content

adam0707

  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About adam0707

  • Birthday 07/07/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starogard Gdański

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    70175

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W 1z do zamontowania tempomatu potrzebna jest manetka razem z wiązka i dostęp do kompa żeby go aktywować, nic więcej. Zakładałem do siebie z licznikiem na linkę, działał. Teraz mam licznik MFA z impulsatorem w skrzyni biegów i też działa. Uwaga w B4 1.9tdi są często problemy z czujnikiem położenia pedału hamulca(miga kontrolka świec żarowych) wtedy tempomat nie będzie działał.
  2. 1.9 tdi 1Z szacowane ponad 500tyś,porządny olej i co 10 tkm wymieniany(od wymiany do wymiany ubywa mniej niż 0.5l),wszystko robione na bieżąco, no i przede wszystkim jeżdżony normalnie(nie piłowany na zimnym). Póki co silnik ma się bardzo dobrze i jeszcze kolejne tysiące będzie kręcić.
  3. Widzę że temat stary, ale problem ten sam. W Golfie mk III miałem światła postojowe a w Passacie nie mam. Czy ktoś wie co trzeba zrobić żeby je uaktywnić???Podmiana włącznika, czy jakiś bezpiecznik albo przekaźnik trzeba dołożyć?
  4. A na podniesionym aucie też jest tak duży luz? Może czopy są już lekko wyrobione i trzeba je wymienić
  5. U mnie niedawno wlałem Mobil Mobilube SHC 75W90 pełen syntetyk. Najważniejsza jest norma GL4 żeby wiekowe skrzynie biegów dalej działały bez zgrzytania. Po wymianie biegi chodzą płynnie i nie haczą nawet po przejechaniu 100 kilometrowej trasy.
  6. dla diesla to nie jest zbyt dobre, musi się nagrzać żeby można było mocniej depnąć. Sprawdz czy nie zbiera się za duża ilość oleju w rurach od Intercolera(co świadczy o kończącej się turbinie) który przy większym dodaniu gazu może się wypalać w silniku.
  7. Jednak się okazało że nie jest podłączone jak się należy( tak to jest jak się samemu nie podłączy) tylko brązowy kabel od grzania był w inny pin wpięty w którym się masa pojawiała po włączeniu grzania szyby. Teraz wpiąłem go w K11 i działa ok. Lustra tez grzeją wiele szybciej. Po ok 3-5 minut są tak ciepłe że ledwo można dotknąć. Pozdrawiam
  8. Będzie trochę czasu to sprawdzę. A czy istotne jest podłączenie mat(plus i minus) bo z tego co pamiętam obie wtyczki i piny w matach są jednakowe.
  9. Z tym że jak miałem przepalone maty to było ok. Jak założyłem nowe maty w lusterka to się p. mgłowe włączają(delikatnie żarzą)
  10. Witam. Mam mały problem . Podłączyłem lusterka jak się należy i działały oprócz grzania.(maty były spalone) Kupiłem nowe wkłady i grzeją ale w międzyczasie świeci się kontrolka świateł przeciwmgielnych tył i same światła p. mgielne słabo się świecą w trakcie grzania.Jak włączę p mgielne to działają normalnie. W czym jest problem???
  11. Ten czarny czy niebieski czujnik podmieniałeś?
  12. To jest za dużo roboty. Lepiej poszukaj całą wiązkę razem z modułem komfortu.Na sprzedaż jest dużo b3 na części i łatwo znaleźć komplet.
  13. Działa bez ABSu. Mam lekko uszkodzony pierścień z tyłu i raz ABS działa, a raz nie. A tempomat zawsze.
  14. Potwierdzam. U mnie po awarii siedzi szyber z mk3
  15. U mnie zakładałem ze sprzęgiełkiem(120zł) i pasowało bez problemu. Najlepiej poszukaj w sklepie który specjalizuje się w alternatorach, rozrusznikach itp.(w takim sklepie właśnie kupiłem) Podobno w B4 1.9 110km standardowo wychodziło takie i właśnie od 110km powinno pasować.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy