Skocz do zawartości

tommy-cichy

  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tommy-cichy

  • Urodziny 22.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kluczbork

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Ja kupiłem Boschki bo tu gdzie mieszkam były o 10 zł tańsze na sztuce, także przy cenie jednej sztuki całkiem sporo. Pozdrawiam
  2. Śliczne dzięki. A tak swoją drogą kolego to czy rozkodowałeś to w Etce czy po prostu już wiesz że do tych roczników idą te świece?
  3. Witam kolegów. Czy ktoś mógłby mi dokładnie napisać które świece będą pasowały do mojego silnika. Passat produkcja grudzień 2003. Silnik AWX NR VIN: WVWZZZ3BZ4E120609 Dzisiaj wyciągnałem z silnika Bosche o numerze 0250202046, czyli wychodziło by na to że musze zamontować teraz o numerze: 0 250 202 023 Jednak według VINu wychodzi na to że musze zamontować te krótsze czy się mylę? Z góry dzięki za pomoc
  4. Ktoś może mi powiedzieć czy VAgiem KKL wyłącze kontrolkę nie zapiętych pasów w passacie 3C z 2007 roku? Czy też muszę mieć kabelek obsługującu CAN?
  5. Niestety jeszcze sobie z tym nie poradziłem gdyż jest za zimno na dworze. Co zauważyłem że czasem się zdarzy że przychodzę i jest wszystko ok a czasem jak już ruszę ten drążek poruszam parę razy w prawo w lewo to puszcza, a więc napewno gdzieś musi na cięgnach łapać woda. Troszkę się ociepli to się tym zajmę. A te domysły o dosypanych trocinach to mega mnie rozbawiły:) gdzie w takim aucie dosypywać trocin albo wlewać hipol, przecież te auto by nie przejechało 1 tysiąca i ze skrzyni zrobiła by się kaszanka:)
  6. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Mówicie o hipolu, ale dziwne z ką on by się tam wziął, auto do końca serwisowane, sprawdzał mi znajomy w serwisie. Skoro nie pozostaje mi nic innego jak zmiana tego oleju to powiedzcie jak to jest z tym olejem, bo słyszałem że jest to bardzo ryzykowne, że ponoć bardzo często po wymianie skrzynie się rozsypują i inne cuda się dzieją. Jak już jestem zmuszony go wymienić to jaki olej polecacie, tzn. jakiej marki i jakie ma mieć oznaczenia oraz ile litrów mam zakupić? Audi to Quattro a więc skrzynia napewno jest inna niż w zwykłym.
  7. Witam kolegów. Mam duży problem gdyż w mojej nowej furce Audi A4 silnik AVF Quattro, skrzynia 6 stopniowa manualna przy temperaturze raptem 4 stopnie poniżej zera zamarzają mi biegi. Przychodzę rano do auta a tu ani rusz drążka, totalnie zamarznięty. Muszę odpalić silnik i dopiero po paru minutach z ogromnym oporem ale mogę ruszyć drążek a wbijać biegi to aż strach że urwę gałkę tak ciężko chodzą. Po przejechaniu paru kilometrów wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną? Czyżby olej stracił swoje właściwości, dodam że rocznik to 2004? Pomóżcie bo tak się nie da dalej.
  8. [ATTACH=CONFIG]68144[/ATTACH] Możliwe że to któryś z tych pinów?
  9. Kolego wiem że się poprzedza cyfrą zero i tak też robiłem. Ale dlaczego pierwszym razem podał mi ten kod PIN a teraz już nie chce. Gdzieś wyczytałem że immo poza licznikiem koduję się na grupie 01, może ktoś potwierdzić tą informację?
  10. Panowie proszę was o pomoc-bardzo kryzysowa sytuacja.Znajduję się chwilowo za granicą i nie mam jak wrócić. Dziewczyna rozwaliła mi kluczyk i wypadł jej transponder. Na szczeście kiedyś zakupiłem transpondery dla kolegi i miałem je przy sobie w laptopie. Próbowałem odczytać kod PIN programem VAG Tacho 1.7, łączy mi się z Audi IMMO BOX, za pierwszym razem zczytał mi PIN i pokazał 0172 ale okazał się błedny. Teraz jak próbuję jeszcze raz odczytać zawsze wyskakuje informacja że nie można odczytać. Prosze was poradźcie mi jak zczytać ten PIN, może jakiś inny program? Albo podajcie mi chociaż na PW czy można wyłączyć zupełnie IMMO żeby chociaż dojechać do Polski. Z góry dziękuje i czekam na jakieś info. Dopisany: 22 Październik 2011, 20:14 Jak chce odczytać pin pisze dokładnie coś takiego: Message Lost Error! Error or Access denied! Vag tacho pokazuje mi takie informacje o immo, może się do czegoś przydadzą: 4A0953234 IMMO AUZ9Z0S6407514 D76 Go Ahead! 8D0919033C B5-KOMBIINSTRUMENT D03 Z tych nerwów zapomniałem dodać że Audi jest z 1995 roku. A może w książce serwisowej jest gdzieś zapisany ten kod?
  11. Witam, z racji iż jutro wyjeżdżam za granice szybko przeleciałem mojego passiora i wyskoczyło mi mase błędów w module komfortu.Prosiłbym o szybką diagnozę koledzy a w w rajchu się z tym pobawię.Dodam tylko że od 2 miesięcy często lubią się nie zamykać tylne drzwi za kierowcą.Z góry dzięki za pomoc. Tutaj kody błędów.: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 959 799 B Component: Zentral-SG Komfort V41 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 5 Faults Found: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 35-10 - - - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent
  12. Witam, jaka była by cena wahaczy do B5 kombi 1997 rok strona prawa górne obydwa przedni i tylny?jakiej firmy i jakie ceny? pozdrawiam
  13. Ta pozioma, nie ta która mocuje poduchę do ramy tylko ta co mocuje skrzynie do poduchy.
  14. No i po bólu, okazało sie że odkręciła mi się śruba od lewej poduszki trzymającej skrzynie biegów, była totalnie odkręcona palcami zrobiłem 2 obroty i wyleciała.No ale dokręciłem i znowu wszystko ładnie śmiga, nie drga.
  15. No i mnie dopadł ten sam problem.Jak zapalam i gaszę silnik to z lewej strony aż słyszę takie stuknięcie, tak mocno nim zatrzęsie.Na biegu jałowym też zaczęło drgać wnętrzem głownie odczuwalne na kierownicy.Czyżby któraś z poduszek dobiegała swojemu żywotowi Passat 210 tyś oryginał, do niedawna w środku nie było odczuwalne zupełnie żadne drganie chodził miodzio jak benzyniak. Jeszcze jedno pytanko: czy w AFN-ach było już koło dwumasowe bo coś mi świta że owe koło było montowane dopiero w tych PD mam racje czy sie myle?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności