Jump to content
MłodyWilk22

Matowe reflektory...

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    Witam

    Po bliższym przyjrzeniu się mojemu autku zauważyłem, ze przednie reflektory są delikatnie matowe i lekko chropowate. Uszkodzenia jak sie domyślam powstaływ wyniku uderzeń kamyczków(masce też sie nie raz oberwało :) ).

    Teraz pytanie??

    Jak przywrócić im wcześniejszy blask??

    Słyszałem o metodzie - papier wodny 2000, później pasta polerska i ponoć jest lustro :)

    Próbował to ktoś kiedyś na feflektorach w swoim pasku??

    Będę wdzięczny za wszelkei dobre rady :)

    Pozdrawiam:)

     

    Piotr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2001

    osobiście nie próbowałem ale mój lakiernik robił to z moimi lampami przednimi i tylnymi i jest wypas. nie wiem czy dokładnie ta technika ale efekty są.

    pozdro.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest hha

    Też uważam, że najrozsądniej oddać to w ręce lakiernika i niech to wykona fachowo. Nie pchaj się w rozklejanie reflektorów.

     

    HHA

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
    Rok prod: 1998

    Wystarczy papier wodny 2500 (ciężko dostać), potem pasta polerska i gotowe.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 2000

    Witam.

    Podepnę się pod temat,posiadam plastykową obudowę reflektorów w b5 i na nich właśnie powstał brud..... ale w środku.Ktoś mi doradził żeby usunąć te naloty pastą Tempo ale wtedy musiałbym wyjąć środek(jak to zrobić) można ktoś zna jakiś sposób na te naleciałości?Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2009
    Witam

    Po bliższym przyjrzeniu się mojemu autku zauważyłem, ze przednie reflektory są delikatnie matowe i lekko chropowate. Uszkodzenia jak sie domyślam powstaływ wyniku uderzeń kamyczków(masce też sie nie raz oberwało ).

    Teraz pytanie??

    Jak przywrócić im wcześniejszy blask??

    Słyszałem o metodzie - papier wodny 2000, później pasta polerska i ponoć jest lustro

    Próbował to ktoś kiedyś na feflektorach w swoim pasku??

    Będę wdzięczny za wszelkei dobre rady

    Pozdrawiam

     

    Piotr

     

    Przy mocno zajechanych szkłąch , a takie miałem , pasta nie da efektu , ja u siebie zamiast pasty lampy wymalowałem klarem i jest ok. Pasta nic nie dała mimo polerowania lamp papierkiem 2500.

    Jak chcesz oceń to w moim temacie

    http://forum.vw-passat.pl/threads/82667-Rodzinne-kombi-NOKIANA-nisko-jeszcze-nizej-18-quot-PHAETON-quot-STICKER-BOMB/page15

     

    efekt jak dla mnie jest super

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1999

    wczoraj odnawiałem reflektory w swoim passacie tą metodą tylko użyłem trzech rodzajów papieru wodnego a mianowicie najpierw 1000 dla zniwelowania większych rys potem 1500 a później 2000 wszystko pod bieżącą wodą na sam koniec pasta polerska reflektory wyglądają jak nówki trochę pracy a efekt niesamowity

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
    Rok prod: 2006

    papier wodny 2000 a potem pasta G3 i najlepiej maszynowa polerka :) i sa jak nowe moja zona myslala ze kupiłem nowe reflektory :)

    hehe pozdr.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 2000

    Tomcio-dzięki.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    sluchajcie kupilem papier 2000 to na początek śmigać papierem i polewać wodą a pozniej śmignąc pastą polerską i polerowac szmatną ? czy najpierw nalozyc paste i tym papierem śmigać?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 FSI 150KM
    Rok prod: 2005

    Woda+papier 2000 do wycięcia rys i zmatowienia lekkiego reflektora, potem pastą. Najlepiej polerką i farecla wychodzi jak dla mnie do tego mililitry wody na reflektor podczas polerowania pastą. Żeby efekt się utrzymał ktoś pisał o woskowaniu reflektora.

     

    Jak wżery są głębokie to polecam papier 1500 potem na 2000.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    a polerowanie pastą może być za pomocą szmatki ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 FSI 150KM
    Rok prod: 2005

    Może być, ale musisz się liczyć z tym że efekt nie koniecznie będzie trzymał się rok:)

     

    btw. jak masz głębokie wżery to wątpię że szmatka+ew. pasta tempo Ci to wyprowadzą ładnie.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    za ten czas kupi się sprzęcik jakiś :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    piszczuS1991 dzięki za info, jutro biore sie do roboty, i wrzuce tu foty przed i po. Mam nadzieje ze efekt bedzie dobry. bo wkur... mnie zmatowiała lampa..

     

    Piszczus ale na początek, zwilżyć lampe wodą i śmignąć papierem.Poźniej przemyć wodą i dalej papiere. a na koniec przemyć wodą i nałożyc paste i czochrac az do porzdanego efektu :D??

    Edited by athlon306

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 FSI 150KM
    Rok prod: 2005

    athlon Weź w wiaderko wody nalej, i cały papier zmocz. Mokrym papierem przeleć po mokrej lampie. Nie rób nic na sucho. Po wydarciu papierem umyj lampe, rozprowadź pastę i gdy wyschnie wytrzyj. Ja zawsze polerowałem maszyną i fareclą i przy polerowaniu polewałem wodą. A czy przy metodzie ściereczka+pasta woda jest przydatna to Ci nie powiem. W każdym razie papierem na mokro!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    własnie takiej odpowiedzi oczekiwałem, w takim razie do jutra. Sam ocenisz jak efekt jest

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: 2003

    może jeszcze się zapytam czy woda ciepła czy zimna hehe , żartuje oczywiście :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 FSI 150KM
    Rok prod: 2005

    To ja Ci odpowiem że zawsze używam ciepłej bo przyjemniej się robi:) Szczególnie przy niskich temperaturach:)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy