Skocz do zawartości

dzikus66

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dzikus66

  • Urodziny 16.10.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lisewo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    1999
  1. dzikus66

    Cięzko odpala B5 110

    pompa max do silnika i ustawiasz Niestety nie pomogło
  2. dzikus66

    Cięzko odpala B5 110

    ok spróbuję, dzięki
  3. dzikus66

    Cięzko odpala B5 110

    Próbowałem lecz wtedy kąt skacze między 48-255 i bardzo nie równo pracuje silnik tak jakby na dwa gary i strasznie dymi
  4. dzikus66

    Cięzko odpala B5 110

    No właśnie i nie mogę ustawić inaczej bo przy ustawieniu 48-51tak jak powinno być silnik pracuje tak jakby nie palił na jeden albo dwa gary dymi i czuć w spalinach nie spaloną ropę już sam nie wiem co robić, zaczynam podejrzewać że pompa wtryskowa skończyła swój żywot. Może ktoś miał podobnie.:sciana
  5. Witam mam problem z odpalaniem passata 110km ciężko odpala czy na zimnym czy na ciepłym, rozrząd sprawdzony i jest wszystko w porządku, próbowałem ustawić pompę wtryskową i nic nie pomaga wklejam linki do logów proszę o analizę i jakieś podpowiedz http://vaglog.pl/log_268422.html http://vaglog.pl/log_268423.html
  6. Zgadzam się z Tobą że należałoby zrobić wszystkie pompki ale i tu właśnie jest to ale, po prostu brak funduszy na wszystkie i tak myślałem że na razie zrobię ten czwarty (liczymy od rozrządu?) i zobaczę co się będzie działo dalej. Jeśli chodzi o ten specyfik to już go zastosowałem dwa razy, dolewałem do paliwa, a teraz do każdego tankowania dodaję to LIQUI MOLY 2663 5160 Speed Zusatz Diesel i silnik pali od kopa chodzi równo moc jest tylko ten jeden wtrysk mnie wkurza, ni sam teraz nie wiem co robić naprawiać czy czekać:ocochodzi
  7. Czyli który wtryskiwacz jest do roboty jeden, ten czwarty czy wszystkie i czy wymaga to natychmiastowej naprawy czy jeszcze pociągną te pompki :ocochodzi
  8. Witam proszę o przeanalizowanie logów, bo chciałbym się dowiedzieć coś o stanie pompowtrysków w moim samochodzie. Silnik pracuje równo nie rzuca nim czy coś w tym rodzaju, Podaję linka do logów z góry bardzo dziękuję .http://vaglog.pl/log_224768.html
  9. Witam Wszystkich forumowiczów, mam takie pytanie dotyczące przepływki a mianowicie po podłączeniu vaga silnik(01) MS(08) kanał 003 pokazuje wartość 380 którą chce ecu a wartość zmierzona jest 460, ale po przegazowaniu jest już 375 do 385 i tak pozostaje, czy już mam się martwić czy nie
  10. Skrzynia EEN podejdzie na pewno mam taką założoną fabrycznie z silnikiem AFN. Jest tak napisane na wlepie w bagarzniku
  11. Ja w listopadzie ubiegłego roku zrobiłem trasę do zakopanego 1200km w dwie strony, trasa autostrada, przez Łódź jechałem prawie godzinę korki jak nie wiem co no i oczywiście zakopianka spalanie na poziomie 5,5l/100
  12. Dzięki za odpowiedź, nawet gdyby wytrzymał tylko rok to i tak mam jeszcze na dwa takie zamiast ori no i tak bardzo nie boli jak wydanie 150 zł od razu
  13. Co powiecie o tym http://allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-passat-b5-lupo-polo-t5-oryg-i4047012474.html tu 55zł a w ASO 150zł
  14. Czy mógłby ktoś z forumowiczów polecić jakiś dobry sprawdzony zamiennik tego czujnika, czy tylko ori?
  15. Dzisiaj zrobiłem ten test i tak górny wąż ciepły tak na oko coś ze 45-50 stopni, może mniej, dolny ten który idzie do termostatu zimny, na blacie 90 stopni chyba termostat mogę wykluczyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności