Gość Jacek1l Zgłoś #41 Napisano 26 Kwietnia 2009 Witam Proszę o pomoc: bezpieczniki dobre rozebrałem pokrętło (przełącznik) zmiany prędkości obrotów i tam wszystko jest dobre, stykałem śrubokrętem i też 1 i 2 nie działa. Nie znam się za bardzo na elektryce samochodowej i w sumie nie wiem gdzie mam zaglądnąć, żeby nie "kopać" tam gdzie nie potrzeba. Pozdrawiam Jacek1l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #42 Napisano 26 Kwietnia 2009 Witam Najprawdopodobnie czujnik termiczny na dmuchawie Ci sie skonczyl. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #43 Napisano 26 Kwietnia 2009 do tego jest rezystor - znajduje sie w obudowie nagrzewnicy, dostepny bodaj po wyjeciu schowka. jak cos mam taki - odezwij sie na prv Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek1l Zgłoś #44 Napisano 26 Kwietnia 2009 Dzięki za sugestie. Sprawdzę i dam znać w tygodniu lub po majowym weekendzie. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek1l Zgłoś #45 Napisano 7 Maja 2009 (edytowane) Witam Jeszcze nie udało mi się sprawdzić tego rezystora (jakoś zawsze mało czasu), ale zauważyłem że podczas jazdy przy uruchomieniu wentylatora na pozycji 3 i pozostawieniu na tej pozycji przez jakiś czas, to przy przełączeniu na 2 bieg działa - ciekawe Jak w końcu uda mi się tam zerknąć to napiszę Pozdrawiam No i w końcu się za to zabrałem i faktycznie chyba rezystor, jest ciemniejszy w jednym miejscu i strasznie się grzeje. Pozdrawiam Edytowane 11 Maja 2009 przez Jacek1l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #46 Napisano 19 Grudnia 2009 (edytowane) Odswierze z lekką modyfikacją tematu:) mianowicie u mnie jest taka opcja ze: panel sterowania mam taki jak na tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item853091400_panel_sterujacy_ogrzewaniem_golf_iii_passat_b3_b4.html. i teraz po włączeniu begu pierwszego pokrętło jest w pozycji tuz za 0 lecz przed 1. żeby włączyć bieg 2 przekręcam ciut dalej i wtedy znajduje się tuz zaraz za 1. przesuwając pokrętło przez oznaczenie biegu 2 az do 3 nic sie nie dzieje lecz pod koniec 3 zaczyna urywać głowę no i na pozycje 4 biegu nie da się przesunąć pokrętła. dodam ze w pozycji 0 sie wszytko wyłącza i tylko wracajac na te pozycje czuc ze pokretlo "przesakkuje po czymś" aa bo bym zapomniał jak chodzi na tym najmocniejszym biegu to po około 15-20 min zaczyna byc dobrze cieple pokrętło i okolica zancznikow 1-2-3-4 kolejnym problemem jest brak nadmuchu na nogi - u wszystkich brakowalo na szyby- tzn cos tam wieje na te łapki ale bardzo bardzo słabo. jakies propozycje? Edytowane 19 Grudnia 2009 przez Taperson Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #47 Napisano 19 Grudnia 2009 Zdemontuj pokrętło ciągnąc je do siebie(zatrzask) i Twoim oczom ukarze się widok kilku blaszek po których wędruje blaszka z pokrętłem, ,wyczyść ładnie wszystko podoginaj jak się nie stykają , a co do nadmuchu na nogi to pewnie masz pourywane zatrzaski linek za panelem pokręteł--wałkowane ostatnio że aż mdli--- zdemontuj panel to się okaże czy tak nie jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #48 Napisano 22 Grudnia 2009 no dobra rozebrałem tak jak pisaliście ale żywcem nie wiem co przygiąć zeby ten 4 bieg działał - w dodatku wygląda na to ze pokrętło staje dęba ale nie przez blaszki. no i dalej nie wiem jak zrobić żeby sie to tak nie grzało (ta dluga największa blaszka),w poprzednim pasku ojca to sie wogule opaliło wszytko właśnie przez to grzanie. poniżej kilka fotek kolejnych pozycji 0-1-2-3 oraz fotka ze strzałką - mnie sie wydaje ze właśnie tam powinna dotrzeć blaszka z pokrętła. lecz tak jak wspomniałem ono staje deba- nie widze aby blokowała je któraś z blaszek. Hellpp:) p.s. no i jak ja mam to wyczyścić? czy t blaszki sie jakos rozbiera czy jak?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #49 Napisano 22 Grudnia 2009 Coś mi sie zdaje że ta blaszka przy pokrętle to powinna płasko przylegać do blaszek biegów a u Ciebie jest ona jakoś tak "fantazyjnie' wygięta, widzę że masz to dziwne pokrętło z tym dłuuuuugim pierwszym biegiem , u mnie jest krótka jedynka i jakoś ewidentnie widać każdy bieg, wyprostuj blaszkę aby płasko przylegała i powinno być okey. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #50 Napisano 22 Grudnia 2009 jakto z długim pierwszym biegiem? oco ci z tym chodzi?? a dwa jak mam sie dostać do tej blaszki? to sie jeszcze jakoś rozbiera? niechce nic na sile tam zrobić bo zima jest i boje sie na własną rękę ingerować nie mając pewności ze coś sie da rozebrac albo nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rkotynia Zgłoś #51 Napisano 5 Czerwca 2010 Też mi nie działało na pierwszym ale winny był przełącznk, wyciągnąłem to była kosmetyczna sprawa bez żadnego lutowania i teraz dziala na każdym biegu Też mi nie działało na pierwszym ale winny był przełącznk, wyciągnąłem to była kosmetyczna sprawa bez żadnego lutowania i teraz dziala na każdym biegu Witam Kosmetyczna sprawa.... Prosze o pomoc bo nie wiem jak najprościej dojść do tego. Działa mi dmuchawa tylko na 4, chciałem więc podgiąć blaszki. Dzisiaj zdjąłem panel czołowy, odkręciłem 4 śruby i nie mogłem wyjąć pokrętła od dmuchawy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam RK. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #52 Napisano 31 Sierpnia 2010 U mnie dokładnie to samo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Facet Zgłoś #53 Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam Może trochę off topic. Teraz jestem użytkownikiem B3, ale siadł mi jakiś czas temu nawiew w Escorcie. Nie działał 3 bieg, 4 za głośny itp. Elektryk założył mi nowy silnik do nawiewu i coś tam pogrzebał. Na nowym silniku cisza, dużo większa moc i przyjemniejszy szum. Całość mnie kosztowała 50 zł, ale jeszcze coś tam robił przy stykach świateł, wiec może nawet taniej. Opisane wyżej sposoby są cenne (właśnie chcę sprawdzić w swoim B3 brak 1 i 2 biegu), ale dla zdesperowanych polecam rozwiązanie u elektryka Nie był to jakiś specjalny elektryk od fordów... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek001 Zgłoś #54 Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam Pomozcie blagam, mam problem z moją B3 poniewaz nie mam nawiewu na zadnym biegu, mianowicie blaszka na wlaczniku jest wyczyszczona styka sie z blaszka przelacznika (podginalem) przetwornica (niewiem) slyszalem ze jak jest walnieta to dziala nadmuch na 4 biegu a tu nic !! a zima sie zbliza a u nas coraz zimniej w miescie, co lepsza wyciagam dmuchawe daje ja na krotko i dziala pod akumulatorem a w aucie nic ... co poradzicie ??blagam o wypowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwwy Zgłoś #55 Napisano 31 Sierpnia 2010 witam mam ten sam problem i mam pytanie czy da rade kupić w ASO tą blaszke i jaki jest numer z oryginału Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek001 Zgłoś #56 Napisano 31 Sierpnia 2010 Blaszka w aso bedzie cholernie droga, mianowicie poszukaj po allegro calego panelu od nadmuchu sprawnego taniej wyjdzie jak w aso sama blaszka (raczej) o ile siedzi Ci blaszka, mi elektryk powiedzial ze na przetwornicy moga byc wzery na stykach i na krotko nadmuch zadziala a poprzez przetwornice nie ;] ale moze VW-maniacy poradza cos na to ---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:23 ---------- Czy wogole spotkal sie ktos z takim zaklopotaniem dmuchawy z jakim ja sie spotkalem ... a wszystko stalo sie po tym jak rozbieralem tapicere cala by zmienic nagrzewnice ... od tamtej pory nadmuch dzialal czasami i nagle padl ... dodam ze od spodu gdy zdjalem zaslepke to wyciekl plyn chlodniczy ktory dostawal sie do nadmuchu ... bedzie to przyczyna ze w aucie nadmuch nie dziala a na krotko dziala ?? POMOCY !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwwy Zgłoś #57 Napisano 31 Sierpnia 2010 Raz juz zmieniałem tą blaszke przełożyłem z Seata Toledo i były wszystkie biegi tylko z czasem się straciły, pozostał mi 2-3 bieg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #58 Napisano 31 Sierpnia 2010 Blaszka tylko w komplecie z całym panelem koszt ok. 400 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwwy Zgłoś #59 Napisano 31 Sierpnia 2010 dzięki bede musiał z używki szukać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrp31 Zgłoś #60 Napisano 31 Sierpnia 2010 jeśli kogoś interesuje to posiadam takie coś ale sprubuj sobie najpierw podgiąć tą malutką blaszkę co jest w pokrętle. on od temperatury często się odkształca i nie łączy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach