Skocz do zawartości

nikusss

  • Liczba zawartości

    602
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nikusss

  • Urodziny 08.04.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Nikodem
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. u mnie niezaleznie od temp. byl spokoj. kwestia odpowiednich poduszek i stanu silnika... jesli chodzi rowno to co sie ma buda telepac... jak silnik na wolnych lata po komorze jak żyd po pustym sklepie to i nowe poduszki nie pomoga edit: wolne obroty na poziomie 800obr nie robily wrazenia
  2. temperature na zadanym poziomie to prawie 20 lat temu juz utrzymywal climatronic fabryczny wiec zadna rewelacja
  3. ja mam na zbyciu komplet z b3 jakby ktos chcial - polokragly byl fabrycznie wiec pasuje jest podszybie i kompletna obudowa z zapinkami
  4. u mnie juz nie bedzie foto - wlasnie je zdjalem z tylu jedna jest klejona do krawedzi blotnika w wglebieniu przy drzwiach, druga dluga - pion miedzy drzwiami i dol drzwi w calosci jest - do dolu tylnych drzwi na spinki i tasme, w pionie na tasme... na przednich drzwiach tylko na dole na tasme i 4 spinki
  5. po masie nierownej mozna wnioskowac ze cos tam juz bylo robione to co zaznaczyles wystarczy odwiercic pod uszczelka, wyciac to co zgnite, wspawac, lekko podszpachlowac i pomalowac... srednio sprytny blacharz da sobie rade ps. jak zaczekasz troche (z 2 tygodnie) to moge ci z dawcy ktorego mam wyciac te kawalki ladne i zdrowe za jakies nieduze pieniadze i wyslac
  6. 18mm z tego co pamietam. wystarcza kawalek weza olejoodpornego prostego, zawor odmy mozna przekrecic w deklu
  7. u znajomego lezy taka skrzynia z 1.6... na linke...
  8. wziac szeroki i tepy przecinak, mlotek, opukac dookola i odkreci sie
  9. jakby ktos chcial to mam taki komplecik na zbyciu
  10. wyjac tloki. zrobic w odpowiednich miejscach podfrezowania kupic dysze natryskow wziac w dlon wiertarke i powiercic dziury, dysza ma srednice bodaj 8mm (przydatne dlugie wiertla), ja wiercilem otwor odrobine dluzszy niz dysza wiertlem 8mm a przelot do kanalu olejowego 5mm, obok tego wiercisz po dziurce 5mm i gwintujesz na m6 - natrysk sie przykreca... niby zadna filozofia ale troche upierdliwe... nawiasem wypada zeby blok mial przefrezowana na rowno powierzchnie gdzie ma byc zamocowana dysza - mialem blok ktory nie byl tam wogole obrobiony i w tym by sie nie oplacilo grzebac... ten ktory przerabialem wymagal na szczescie tylko powiercenia dziurek
  11. moze nowy korek nie jest sprawny? wbrew pozorom nowe nie zawsze dobre, sproboj podmienic z kims na inny
  12. glowica motomaniaka nie jest przykladem bezposredniego wtrysku...
  13. tylko to nie ma nic wspolnego z bezposrednim wtryskiem
  14. wyjmij walek rozrzadu, na zamknietych zaworach wyczysc kanaly, wydmuchaj kompresorem i tyle...
  15. u mnie przelecialo kilku producentow wezy i zawsze je zdejmowalo, po wymianie wtryskiwaczy problem ustąpil. czary?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności