Gość JanusZZZ Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2009 Od 3 tyg. świeci się kontrolka zużycia klocków, odkręciłem dzisiaj Koło by to sprawdzić i widzę ze klocki maja się dobrze natomiast tarcze maja 17-18mm grubości, sprawdziłem płyn i jest w normie. Samochód hamuje bez problemu. Czym może być spowodowane zaświecenie się kontrolki/sygnalizowanie wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) Czym może być spowodowane zaświecenie się kontrolki/sygnalizowanie wymiany? Uszkodzonymi kablami do kontrolki klocków. Poczytaj tez tutaj. KLIK Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario535 Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) a tak na boku, minimalna grubość tarcz to 23 mm Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez mario535 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) natomiast tarcze maja 17-18mm grubości ZYCIE albo SMIERC...wybor nalezy do Ciebie !! ...graniczna grubosc 23mm, do 20 jeszcze bym zrozumial ALE 17-18mm !! to juz PRZEGIECIE !! Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_kdb Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2009 niektórzy uważają tylko fabryczne częsci ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ADAM45 Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2009 Hamulce do roboty jak tylko mignie kontrolka a jak czujnik jest starty i świeci ciągle to jeździ tylko samobójca.W tak starym aucie hamulce to pierwszoplanowa sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JanusZZZ Zgłoś #7 Napisano 1 Maja 2009 panowie zamowilem juz tarcze i klocki brembo. cenie sobie zycie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #8 Napisano 11 Sierpnia 2009 Odgrzewam trochę kotleta, ale włączyłem sobie dzisiaj kontrolke klocków zeby zobaczyc co sie stanie Nie wiem czy mam czujnik, ale czy jesli bym nie mial i bym ją właczył to powinna się świecić cały czas, czy tak jak reszta zgasnąć po jakimś czasie? Czy może czujnik jest i hamulce nadają się do wymiany, a poprzedni wlaciciel sobie to po prostu wyłączył? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #9 Napisano 11 Sierpnia 2009 ale czy jesli bym nie mial i bym ją właczył to powinna się świecić cały czas Tak Czy może czujnik jest i hamulce nadają się do wymiany, a poprzedni wlaciciel sobie to po prostu wyłączył? Też jest to możliwe,nie dowiesz się dopóki nie sprawdzisz,czy są czujniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #10 Napisano 12 Sierpnia 2009 Czy może czujnik jest i hamulce nadają się do wymiany, a poprzedni wlaciciel sobie to po prostu wyłączył? Odkręć koło będziesz wiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #11 Napisano 12 Sierpnia 2009 witam mi dokladnie w grudniu zaswiecila sie kontrolka hamowania,odkrecilem kolo spojrzalem na klocki i tarcze i wszystko jeszcze ok. podjechalem na warsztat odłaczyli mi kabelki od klockow i juz sie nie pali kontrolka i jezdze do dzis na tych klockach ale we wrzesniu bede wymienial juz. dodam tylko ze od zaswiecenia kontrolki przejechalem z 9 tys km pozdrawiam chłopaki... bez paniki!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #12 Napisano 12 Sierpnia 2009 ja też sporo jeździłem z kontrolką okazało się że rant na tarczy przetarł izolację kabelka i zamykał obwód a klocki jeszcze na 5tyś mi starczyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezar87 Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2011 Mam podobny problem z tym, ze wymieniłem zarówno klocki jak i tarcze i nadal mi się świeci kontrolka klocków. Nie zauważyłem by kable w pobliżu koła były przetarte. Co może być przyczyną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2011 Co może być przyczyną?? To że nie widać przetarcia wcale nie znaczy że kabel nie jest uszkodzony wewnątrz izolacji. Druga możliwa przyczyna to taka że klocek może być wadliwy i będzie świeciła kontrolka. Sprawdź czy jest przejście na kablu w klockach, jeśli jest musisz dobrać się do instalacji, jeśli nie ma, klocek do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezar87 Zgłoś #15 Napisano 18 Stycznia 2011 klocki powinny być sprawne, ponieważ wymieniłem je na inne i problem palącej się kontrolki nie zniknął. Zostaje przetarta instalacja. dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m-haus Zgłoś #16 Napisano 18 Stycznia 2011 A u mnie kontrolka zapala się jak ma ochotę. Klocki są ok, lecz tarcze powoli do wymiany. Czy tarcze też mogą być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #17 Napisano 18 Stycznia 2011 Na tarczach nie ma czujnika zużycia tylko na klockach. Kabelki te są tak jak by wtopione w okładzinę klocków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #18 Napisano 21 Stycznia 2011 To i ja sie dolacze do tematu Dzis wymienilem klocki i tarcze na nowe, bo byl smietnik straszny (nie wiem co poprzedni wlasciciel sobie myslal) i dalej potrafi mi sie zapalic kontrolka z tym, ze zapala sie tylko wtedy, gdy skrece kola na maxa w lewo (np podczas wyjazdu z garazu). Jak jade normalnie to jest ok. Powiedzcie czym to jest spowodowane? Dodam, ze kabelki czujnika maja luz i nie naciagaja sie tak by wyhaczac sie z wtyczki. Plyn hamulcowy jest prawie na maxa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #19 Napisano 21 Stycznia 2011 Możliwe że masz gdzieś przeszorowaną izolację na kablach od czujników. Jak skręcasz koła to dotykają masy i zapala się kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #20 Napisano 21 Stycznia 2011 Mialem ten problem u siebie, wada bylo ulamanie sie kabla wewn izolacji tuz przy wtyszce od polaczenia z klockiem. Poruszalem i zniknelo, jak sie zrobi cieplej to przelutuje pekniecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach