Skocz do zawartości

m-haus

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O m-haus

  • Urodziny 18.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. m-haus

    Kontrolka klocków

    A u mnie kontrolka zapala się jak ma ochotę. Klocki są ok, lecz tarcze powoli do wymiany. Czy tarcze też mogą być przyczyną?
  2. Podpinam się pod temat. Autko wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 80km/h lub 3000obr/min i też nie zawsze. Poza tym z okolic turbo (tak mi się wydaje) dochodzą dźwięki w stylu grzechotania bądź głośnego upuszczania ciśnienia z zaworu upustowego. Dzieje się tak (tylko w czasie jazdy) w okolicach 2000 obr/min przy mocnym dodaniu i odjęciu gazu na biegach 3 i 4 jak również przy ich zmianie na wyższych biegach nie wiem nie było się gdzie rozpędzić. Przy spokojnej jeździe ta przypadłość nie występuje.
  3. Witam, potrzebuje interfejsu do mojego passata 1.9 TDI 130km AVF. Kabel ma służyć do użytku domowego (sprawdzanie - kasowanie błędów, logi statyczne - dynamiczne, itp.) Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/vag-kl-line-opto-kabel-obd2-kabel-piny-f-vat-i1374754470.html#gallery Chciałbym dowiedzieć się czy warto, czy może proponujecie coś innego??? Z góry dziękuję za odp.
  4. Też mam podobny problem. Powyżej 2000 obr/min przy mocnym dodaniu i odjęciu gazu na biegach 3 i 4 jak również przy ich zmianie na wyższych biegach nie wiem nie było się gdzie rozpędzić. Przy spokojnej jeździe ta przypadłość nie występuje. Dźwięk dochodzi jakby z okolic turbo, brzmi jakby dzwonienie połączone z upuszczaniem ciśnienia przez turbo. Dodam jeszcze, że dziś chciałem wyjechać za miasto przegonić trochę auto, a ono jakby straciło turbo, mało mocy ale jakoś jechało. Wróciłem do domu po 15 min od zgaszenia odpaliłem auto i turbinka działa bez zarzutu i tak już 20km bez problemu!!!
  5. Podepnę się pod temat. Też wydaje mi się, że mój wóz dużo pali. W mieście 10,5l staram się jeździć oszczędnie, choć przyznam że dość często robię dość krótkie odcinki. Natomiast na trasie przy 90km/h włączony tempomat i 6 bieg komputer pokazywał 4,5l. Aha autko trochę kopci przynajmniej tak mi się wydaje. Jutro wrzucę może jakiś filmik to ktoś kto się zna może się wypowie.
  6. Też miałem rozszczelnioną lampę przed sklejeniem rozciąłem trochę lampę na łączeniu, trzeba uważać bo szybko pęka, wziąłem dwie słomki skleiłem razem a na koniec przykleiłem taśmą klejącą wacik kosmetyczny i nasączyłem płynem do szyb. W ten sposób klosz spokojnie można umyć od środka.
  7. No tak dokładnie było. Choć u kolegi może być całkiem inna usterka, ale jak widać czasem dzieją się różne czary.
  8. To ja może powiem tak. Niedawno byłem posiadaczem mercedesa sprintera i pewnego dnia dojechałem do domu, parkuję auto przekręcam kluczyk a on nadal pali, zgasł dopiero po zgaszeniu świateł. Okazało się, że winna jest przepalona żarówka w tylnych światłach.
  9. Witam. Od niedawna jestem właścicielem passata. Mam pytanie odnośnie spalania, podczas jazdy miejskiej całkiem normalnej bez jakiegoś większego wariowania komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 11l. Jak jest u was? Czy tu nie jest coś za dużo?
  10. Na szyby najlepsza żyletka lub wkład nożyka do tapet.
  11. Nagrałem płytkę i niestety nie działa, wyświetla się komunikat proszę włożyć płytę kompatybilną???
  12. Po wyczyszczeniu lasera czyta u mnie nagrywane płytki cd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności