mnichu Zgłoś #101 Napisano 9 Marca 2014 ja gdyby czas mi się cofną Jeszcze musiałbyś słupek wymienić Ale ja bym zrobił podobnie... z tym że baza do modów obowiazkowo 4x4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #102 Napisano 28 Czerwca 2014 Właśnie dołączył do wysłużonego AVB kolejny pasek tym razem AVF z 2005 r. I co Wam powiem to Wam powiem, ale jak kupiłem AVB to te 101 KM od razu się za mało wydawało, poszły mody i teraz hmmmm, cienko ten AVF wypada przy starszym bracie. Niby 130KM, ale wyraźnie brakuje jadu. Dobrze, że przynajmniej jest skrzynka 240mm to można będzie od 170KM włożyć dwumas i sprzęgło, ale jak się ogarnę finansowo ( rozrząd, alufelgi, nowe opony i lato i zima, jakieś pzu ) to podjadę do Compotów bo pierwszy pasek do dziś śmiga jak należy, więc chłopaki dobry virusik mu zapodali to i może tego paska "polepszą" Przy okazji mam pytanie a mianowicie przy lampie wewnętrznej tej przy lusterku jest wyświetlacz i tam podczas zabawy przełącznikiem światła wyświetlał się napis AIRBAG OFF. Przy analizie VCDS'em żadnych błędów nie było ? Mam się martwić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #103 Napisano 29 Czerwca 2014 Jeszcze musiałbyś słupek wymienić to się jeszcze okaże dokładnie za dwa tygodnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #104 Napisano 3 Lipca 2014 bodino jest tak jak piszesz. Przy odpalaniu samochodu kontrolka świeci kilka sekund ( oczywiście jak w schowku jest na "on") a następnie gaśnie. Larum zrobiłem bez potrzeby. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
axlotic Zgłoś #105 Napisano 15 Lipca 2014 Panowie, a jakie macie ciśnienie doładowania po wirusie ? Fabrycznie w AVF jest ok 1,36 bara, a ile teraz jest u Was ? Zastanawiam się nad delikatnym wirusem dla mojego AVF u jakiegoś tunera. Turbo mam świeżo po regeneracji. Obecnie jest 137 PS i 318Nm. Chciałbym podnieść samo ciśnienie doładowania o ok 100mbar na 1,46 bara. Wzrostu dawki paliwa nie przewiduję, bo przy mocnym depnięciu trochę przykopci. Jaki przyrost PS i Nm może dać 0,1 bara więcej na turbinie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #106 Napisano 15 Lipca 2014 Jaki przyrost PS i Nm może dać 0,1 bara więcej na turbinie ? Samym doładowaniem niczego nie osiągniesz, na prawdę nie odczujesz żadnego przyrostu. Moc nie bierze się z powietrza lecz z paliwa. Inna sprawa to taka kiedy silnik jest zalewany paliwem (co w przypadku serii oczywiście nie ma miejsca) i wtedy faktycznie wzrost masy powietrza spowoduje zwiększenie mocy. Jeżeli auto dymi na serii to coś jest nie sprawne. Zrób logi statyczne i dynamiczne, a dopiero potem myśl o zwiększaniu mocy. Co do sprężarki GT1749VA (bo taką masz obecnie) to 1.45b w zakresie 1900-3500, a potem 1.42b/4000obr są to wartości na prawdę bezpieczne co codziennej jazdy. Oczywiście należy wystroić auto tak by jak to możliwe nie miało żądnych przeładowań. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CZAD Zgłoś #107 Napisano 20 Sierpnia 2014 Witam , ja dopiero zaczynam zabawe w mody i do konca nie ogarniam pewnych rzeczy stad mam kilka pytan .mam passata 1.9 98 rok 110Km mam wymienione wtryski na 230 zaslepionego egra i odme . Planuje osiagnac jakos 180 Km . Co potrzebuje jeszcze wymienic by osiagnac ten cel po programie? Turbine ? Jaka by pasowala zeby ogarnela bez bulu to? pompe paliwa na 11mm czy moja 10mm da rade? Zalozyc wiekszy intercoler? Czy fabryczny da rade? Z góry bardzo dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #108 Napisano 20 Sierpnia 2014 Turbo ARL,BRD,CACHA,pompa 11-ka lub hybryda z tłoczkiem 11mm,wtryski masz,fmic, 2,5" wydech na tłumiku przelotowym lub bez,Map 51c,chłodnica oleju ASZ,wałek SDI, jednomas na G60,lepsze hamulce,profi program i wór kasy na to. To taki uniwersalny setup na ponad 200KM ale 180 też z tego wyjdzie.Odetkaj odme bo jeśli żyjesz w innym świecie gdzie AFN to nadal zdrowy silnik to ci gratuluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CZAD Zgłoś #109 Napisano 27 Września 2014 Aurat moj AFN wydaje mi sie ze jest zdeowy . Byl przed zakupem podlanczany pod komputer zero bledow korekcja na 4 tlokach 0. Zrobione juz jest w nim : katalizator wydlubany odma jest wyprowadzona pod silnik ,EGR zaslepiony wtryski zmienione na 230 glowiczka do pompy 11 do hybrydy zamowiona sprzeglo z AWX zamowione zastanawiam sie nad turbina ktora wybrac czy z AWX czy BRD slyszalem ze zBRD to zalezy jak sie trafi jedne wstaja dosc szybko a niektore czego by sie nie zrobilo do wstaje pozno zalezy na jakie BRD sie trafi . Icka zegary i chlodnice oleju z termostatem mam z wczesniejszwgo peojektu obecnie szukam jarzm z audi a6c5 2.5 guatrro zeby przerobic tarcze z 288 bo ponoc takie mam na 312 no chyba ze polecacie cos lepszego w przyzwoitej cenie i co by weszlo bez problemu pod felge 16 stalowke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #110 Napisano 27 Września 2014 wydaje mi sie To stwierdzenie to klucz do dalszych poczynań z autem. Z tymi gratami co już masz to turbo AWX odpada. I jeszcze jedno -jeśli nie będziesz pisał po polsku to ja odpadam z dyskusji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CZAD Zgłoś #111 Napisano 27 Września 2014 (edytowane) Awx do ilu koni i jakiego momentu obrotowego wystarczy? Mnie interesuje jakieś 180 KM Edytowane 27 Września 2014 przez CZAD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #112 Napisano 27 Września 2014 Miec Tdi i patrzec na moc....Bezcenne. Kolego dobrej krzywej MOMENTU sie szuka. Moc to drugi plan. Poczytaj troche o chiptuningu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CZAD Zgłoś #113 Napisano 28 Września 2014 Nie wiem ile można z turbiny awx momentu przy 180KM wyciągnąć wiec głupot nie będę pisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #114 Napisano 28 Września 2014 wiec głupot nie będę pisał I od tego trzeba było zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #115 Napisano 8 Listopada 2014 Panowie - spotkałem się z opinią, że wczesne avf miały wtryski PD150. Można sprawdzić jakie są na pokładzie? Vagiem albo czymś innym czy trzeba sprawdzić numery na wtryskach? PZDR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #116 Napisano 10 Listopada 2014 wczesne avf miały wtryski PD150 Nie wiem jakie to wtryski "pd150" ale AVF-y miały seryjne wtryski które ogarniały moc 250ps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #117 Napisano 11 Listopada 2014 Można sprawdzić jakie są na pokładzie? Vagiem albo czymś innym czy trzeba sprawdzić numery na wtryskach? Podaj numer sterownika, powiem Ci jakie masz wtryski. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xmen45 Zgłoś #118 Napisano 15 Listopada 2014 Witam jestem tutaj nowy Posiadam Passata FL z silnikiem 1.9 101 KM chciałbym mu nieco podnieść moc tak z 130 by się zdało nie wiem czy to wykonalne i tu moje pytanie czy już wcześniej miał ktoś taki przypadek i jak to wpłyneło na spalanie i silnik Słyszałem że zmapować ten silnik do 130 ale czy są jeszcze jakieś inne metody ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #119 Napisano 15 Listopada 2014 wystarczy przeczytać z 2-3 tematy w tym dziale a nie po raz n-ty zadawać to samo pytanie .... czytałeś ten temat i 2-3 tematy poniżej ? TAM JEST WSZYSTKO O PODNOSZENIU MOCY w PD !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #120 Napisano 28 Października 2018 (edytowane) Dnia 11.11.2014 o 20:19, Daron napisał: Podaj numer sterownika, powiem Ci jakie masz wtryski. Sory za wykopaliska 038 906 019 DS Edytowane 28 Października 2018 przez KrystianPoland Dopiska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach