Skocz do zawartości
storn

Jak podniesc moc w moim pasku 1.9TDI AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Skrzynie tiptronic w passatach zniosa sporo. 170KM to dla nich pestka...sam takiego mialem, robilem w wielu egz i jeszcze nie slyszalem o awarii spowodowanej wysoka moca.

Co innego moment obrotowy...przyjelo sie ze ok 360-370NM znosi bezbolesnie.

Jak tuner **** to dowali paliwa z dolu a to oznacza lekko 400Nm przekroczone i wtedy automat ma prawo strajkowac....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niestety, tiptronic to kupa żelastwa, jak coś sie zdupi to i bez softa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. skrzynie mam manualna. sprzęgło jakoś daje rade. montaż podtlenku??? panowie ja tego nie robiłem sam. wiem tylko Ze miałem fajna czerwona lampkę tak jak na filmach:) i dodatkowo pod pedałem gazu przycisk. czyli wciskam guzik i potem wystarczy wcisnąć pedał do końca i odlatuje :) tak poważnie to robił mi to wszystko znajomy który tym tylko się zajmuje. ja nie do końca na tym wszystkim się znam. ale pytajcie jak czegoś nie będę wiedział to będę go pytał. a i koniecznie w takim przypadku trzeba mieć czujnik temperatury spalin bo można usmażyć silnik.

 

---------- Post added at 09:24 ---------- Previous post was at 09:22 ----------

 

jeszcze jedno jak uda mi się znaleźć to zamieszczę wykresy z hamowni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek

zrób foty instalacji

to może dowiesz się więcej od kolegi jaka jest zasadza działania, czy jest to czymś sterowane oprócz przyciska :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc, jestem nowy wiec wątków nie moge zakładać. Mam AVF (+tiptronic) z wirusem po zhamowaniu wyszło 168KM i niski moment ok 330.

 

Nie wiem skąd taki moment bo turbo działa ok, AGR i intercooler oraz przepływka zmierzone VAG i wszystko wychodzi cacy.

 

Auto mialo bardzo niski moment przy pierwszym hamowaniu bo wyszlo jedynie 260 i 128KM, moze to przez automat?

 

Pytanie bo chciałem troche pokombinować sa dwie opcje:

 

1) wydech (m.in wywalenie kata) - zdecydowanie łatwy zabieg

2) FMIC nie wiem jak duży to ma sens to w końcu automat a nie wyścigówka, a temperatura na VAGu byla ok 50st (na dworze przy pomiarach 8st) i katowaniu auta przez 30 min.

 

Pozdrawiam

Michal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z podtlenkiem to ja bym nie polecał jeśli komuś zależy na samochodzie. Silnik dostaje mocno po dupie przy takim dopalaniu. Jak już to lepiej wysupłac kasę na jakieś mocniejsze mody, zmienić turbo, interkuler, mocniej podkręcić, ew. zmienić skrzynię.

 

Ja dziś wybieram się na chipowanie mojego AVF, dam znać jak poszło i postaram się o jakąś foto relację.

 

Roger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wystarczy chips, turbo, duzy IC, ?

jakie moce chcesz atakowac z tym podtlenkiem? <wow>

ROGER a na jaka skrzynie Ty chcesz zmieniac co ? <myśli>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już to lepiej wysupłac kasę na jakieś mocniejsze mody, zmienić turbo, interkuler, mocniej podkręcić, ew. zmienić skrzynię.

a co jeśli to będzie za mało :D zostaje wtrysk :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokazcie mi jedno zdjecie zamontowanego tego "podtlenku"

tomek8484 sorry ale nie wierzę że coś takiego masz, a bajkopisasrzy tutaj nie brak...

jarucki Ty w to wierzysz ? <wow>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wystarczy chips, turbo, duzy IC, ?

jakie moce chcesz atakowac z tym podtlenkiem? <wow>

ROGER a na jaka skrzynie Ty chcesz zmieniac co ? <myśli>

 

 

Moment, gdzie ja pisałem, ze instaluje podtlenek? Wątek toczy się od paru postów o właśnie takim rozwiązaniu ale ja tego nie polecam jak ktoś lubi swoje auto. Czytać ze zrozumieniem Panowie :)

Jadę na zwykłego chipa i zobaczę co będzie. Może kiedyś zaatakuje nowe turbo i zmienię culera ale nie teraz. Mój znajomy modował A4 i z silnika AVF 1.9 131 koni wycisnął ponad 200 kucyków, około 220. To jest sporo. W miedzy czasie zmienił dwumas bo padł i wymienił sprzęgło na jeszcze mocniejsze. Z rzeczy, które mnie dosłownie zaskoczyły to UWAGA przerobił w nim napęd zwykły na Quadro... Koszt około 4500zł. Przyznam szczerze, że gdyby się dało do mojego paska takie 4motion wsadzić mocno bym teraz się zastanawiał i obliczał budżet domowy ;-)

 

Roger

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4motion wsadzić mocno bym teraz się zastanawiał i obliczał budżet domowy

ale P&P się nie da tak jak w Audi :P trzeba rzeźbić i to zdrowo!!

 

jarucki Ty w to wierzysz ? <wow>

więrzę ! posiedź na forach US a przekonasz się sam!!

instalacja do diesla to nie to samo co NOS do benzyny!!! działą to też nieco inaczej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś chipowałem swojego pasia i juz jestem po zabiegu na żywym organiźmie.

Z ciekawostek fabrycznie było 146 koników zamiast nominalnych 131 :zeco

Po kreceniu wyszło 170 Koni i 393 Nm :-) :zeco

 

Zapraszam do relacji foto z chipowania:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=851992#post851992

 

Roger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z rzeczy, które mnie dosłownie zaskoczyły to UWAGA przerobił w nim napęd zwykły na Quadro... Koszt około 4500zł.

w A4 jest to możliwe ze względu na ułożenie podłogi

 

edit

ale tylko w budzie B6

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w A4 jest to możliwe ze względu na ułożenie podłogi

 

z kontekstu odpowiedzi wnioskuje, że w pasku niestety nie jest to zbytnio możliwe ?

Z jednej strony dobrze bo nie popłynę finansowo z drugiej szkoda ;-)

 

Roger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam i podpina się pod temat.

Mam Paszteta, z AVF i tiptronic-iem, ma przejechane 187 tys. km.

Szukam speca z okolic Kalisza, aby zawirusować go w bezpiecznych dla skrzyni granicach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukam speca z okolic Kalisza

Nie orientuje sie co do samych Kielc, ale ja bym sie wybral do Compsportow [Krakow lub Łódź] lub do Dynosoftu [Tychy] zalezy gdzie pasuje Tobie jechac ...oby dwie te znaja sie na tym co robia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W okolicach Pleszewa polecam GOODHOPE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W okolicach Pleszewa polecam GOODHOPE
muszę pojechać do Dobrej Nadziei.

Mam nadzieję, że korzystałeś z ich usług :)

Edytowane przez shrekolo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smialo jedz. Goodhope to fachowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak korzystałem już kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności