lancer83 Zgłoś #201 Napisano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Witam.Jeżeli na prędkiego chcesz sprawdzić stan turbo,to zdejmij rurę biegnącą z turbiny do filtra powietrza,i w otworze turbiny złap za koniec wirnika,i sprubój nim poruszyć w górę i wdół. Jeżeli jest wyczuwalny luz,to znaczy że długo jóż nie pojeździsz,i trzeba pomyśleć o regeneracji,lub wymianie na nową Taki luz (oby nie za duży,tzn. żeby śmigiełka nie tarły o obudowę) jest dopuszczalny. Więc nie wprowadzaj kogoś w błąd jak nie masz pojęcia. ---------- Dodano o 20:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:20 ---------- Witam.Jeżeli na prędkiego chcesz sprawdzić stan turbo,to zdejmij rurę biegnącą z turbiny do filtra powietrza,i w otworze turbiny złap za koniec wirnika,i sprubój nim poruszyć w górę i wdół. Jeżeli jest wyczuwalny luz,to znaczy że długo jóż nie pojeździsz,i trzeba pomyśleć o regeneracji,lub wymianie na nową Taki luz (oby nie za duży,tzn. żeby śmigiełka nie tarły o obudowę) jest dopuszczalny. Więc nie wprowadzaj kogoś w błąd jak nie masz pojęcia. Poza tym odpisałeś na posta z przed 5 lat nie wiem po co i w dodatku takie głupoty. Edytowane 11 Stycznia 2012 przez lancer83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #202 Napisano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Cytat Zamieszczone przez halski67 Zobacz postaJa wywalilem kat i zaczela gwizdac. Efekt dzwiekowy jakbym jechal 400 konnym tirem a tu tylko 110 Person 186 000 ? Ty powaznie piszesz bo mi troche glupio, u mnie na szafie ponad 280 a szacuje ponad pol miliona. Kolego,nie widzę żadnego powodu do zażenowania.Cuda naturalnie się zdarzają,choć osobiście nie widziałem 13-letniego silnika kontrukcji Diesla z podanym przez Kolegę powyżej przebiegiem,lecz skoro ma Mu to samopoczucie poprawiać... Oj Panowie...To widzę że większość z Was pomyka tylko furami z małym przebiegiem....(nowymi ,czy nowymi inaczej?). Mam mój ukochany VW Jetta 1,6Td (nie wiem z jakim przebiegiem-niby 350 + pewnie + 100) Turbina jest ori ,śwista, oleju nie bierze Mój pasztet 350 na blacie ,śwista od 220-bo z takim przebiegiem kupiłem ,oleju nie bierze (turbo ori!!!) Logi wzorowe. Nie mam zielonego pojęcia o co Wam chodzi.... Ps.Jak przestanie świstać to wtedy będzie powód do zmartwień..... Edytowane 11 Stycznia 2012 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #203 Napisano 12 Stycznia 2012 jóż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #204 Napisano 13 Stycznia 2012 Cytat Zamieszczone przez cisnienie1 Zobacz postajóż Ehh...Kiedy to było... To pamiętam.Dyktando w podstawówce na całą stronę i zonk! Dwa błędy w wyrazie na 3 litery...Masakra! Moja Pani nauczycielka miała "polew" na cały rok szkolny. To były czasy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #205 Napisano 16 Stycznia 2012 (edytowane) Ile ludzi tyle zdań i co najlepsze, każdy ma wedle swojego mniemania rację :kciuki Z racji, że dopiero co odebrałem auto od mechanika po wymianie turbo, jestem na bieżąco. Przed zmianą, nie dość że wychlał mi 3l oleju na 10tkm, turbina zazwyczaj gwizdała i z perspektywy czasu, stwierdzam, że wtedy kiedy gwizdała, pasztet kiepsko wkręcał się na obroty, a powyżej 3tys rpm to już nie było mowy. Teraz jest cisza i idzie prawie jak szatan ( ale nadal nie radzi sobie z Almerą 2,2 Di 110 KM ) Jaki z tego wniosek? Każdy wyciągnie wygodny dla siebie Edytowane 16 Stycznia 2012 przez herson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasemaj Zgłoś #206 Napisano 16 Stycznia 2012 Wg mnie to zależy od egzemplarzu. U mnie silniczek AHU 90 koni, bez żadnych modów, 250 tyś na zegarku, oleju nic nie bierze, ori turbo i nawet szmeru nie słychać. Pasek zrywny jest ( 90 kucy zrywny hehehe) i da się bujnąć do 160. U znajomego turbo świszcze, gwiżdże a jedzie normalnie - tak jak mój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bamber77 Zgłoś #207 Napisano 11 Lutego 2012 VWitajcie, Wczoraj wymienilem turbo, przewod smarujacy turbo i olej. Poprzednia turbina chodzila bardzo cicho. Obecna.. chodzi jakos dziwnie.. bardzo podobnie do tej z filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=cgIB3AX7Jws&feature=related Mozecie podpowiedziec o co kaman? przy wkladaniu "nowej" turbiny (uzywka ale bez luzow, sucha) zalany byl olej do turbiny. Logi wykonam jak kupie OBD albo jak znajde dzis kogos z Lodzi z forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #208 Napisano 11 Lutego 2012 mi tak turbina pracuje świeżo po zmianie oleju na nowy, po 2-3 dniach jeżdżenia przestaje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #209 Napisano 11 Lutego 2012 u mnie gwizda turbina i według mnie to normalny objaw:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bamber77 Zgłoś #210 Napisano 11 Lutego 2012 u mnie gwizda turbina i według mnie to normalny objaw:) No ok, ale ja sie pytam o konkretny gwizd = takie cos jak na filmiku.. zobacz prosze, czy masz podobnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1212kris Zgłoś #211 Napisano 11 Lutego 2012 VWitajcie,Wczoraj wymienilem turbo, przewod smarujacy turbo i olej. Poprzednia turbina chodzila bardzo cicho. Obecna.. chodzi jakos dziwnie.. bardzo podobnie do tej z filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=cgIB3AX7Jws&feature=related Mozecie podpowiedziec o co kaman? przy wkladaniu "nowej" turbiny (uzywka ale bez luzow, sucha) zalany byl olej do turbiny. Logi wykonam jak kupie OBD albo jak znajde dzis kogos z Lodzi z forum? Miałem kiedyś Audi z 90konnym silnikiem turbo gwizdało tak samo jak u Ciebie ,myślałem że jest padnięte dałem je do remontu i skasowali mnie 700zł i było tak samo ,normalny objaw w moim AVF jak jest zimny na wyższych obrotach jest też słyszalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jartechnology Zgłoś #212 Napisano 12 Lutego 2012 U mnie z kolei nie było turbiny słychać niemal wcale do nie dawna, choć wiem, że dobrze działała. Następnie natchnięty lekturą forum usunąłem katalizator z samochodu i odtąd turbo troszkę zaczęło świszczeć co jest przyjemne dla ucha...Najbardziej w przedziale 1500-2400, później jest już za głośno i niknie w orkiestrze diesla.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnidecki Zgłoś #213 Napisano 26 Lutego 2012 A u mnie od samego poczatku gwizdze turbo przy gazowaniu a czasami na wolnych obrotach turbo samo zaczyna gwizdzec coraz glosniej i glosniej ( prawie jak pogotowie na sygnale hehe) i przestaje dopiero jak dodam gazu i po jakims czasie znowu zaczyna a przy gazowaniu zawsze gwizdnie. :kwasnyTak gwizdze moja w AVF przy 150k mil . CO wy na to? Jest ok czy do remontu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #214 Napisano 26 Lutego 2012 A u mnie od samego poczatku gwizdze turbo przy gazowaniu Super...to znaczy że żyje.... czasami na wolnych obrotach turbo samo zaczyna gwizdzec coraz glosniej i glosniej ( prawie jak pogotowie na sygnale hehe) i przestaje dopiero jak dodam gazu i po jakims czasie znowu zaczyna Super...Twój EGR cały czas działa...I nie musisz czyścić. Jest ok czy do remontu Jeżeli masz na wydanie pieniądze to kup np. nowe felgi ,Car audio itd. Jeśli masz za dużo do wyślij O.Dyrektorowi.... CO wy na to? Nic...po prostu jeździj ,dbaj o samochód ,a jak zacznie dymić/żłopać olej (w co nie wierzę) i będzie słaby a logi mizerne to wtedy napisz. Nie szukaj "dziury w całym". Pozdrówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #215 Napisano 27 Lutego 2012 Tak gwizdze moja w AVF przy 150k mil . CO wy na to? Jest ok czy do remontu? U mnie gwiżdże identycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnidecki Zgłoś #216 Napisano 6 Marca 2012 Dzięki Panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamos_as Zgłoś #217 Napisano 10 Marca 2012 Jeżeli nie czujesz mocnego ciągu od 1700-1800 obrotów, to bym stawiał na regeneracje turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #218 Napisano 10 Marca 2012 Jeżeli nie czujesz mocnego ciągu od 1700-1800 obrotów, to bym stawiał na regeneracje turbiny. Człowieku..jesteś nowy.Nie siej zamętu.Jeżeli nie czujesz ciągu to napisz do bravo girl. Powodów może być mnóstwo.Od "sławetnych" podciśnień ,przez N75 do "zapieczonych łopatek" kończąc na zapchanym dolocie (ew. kacie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #219 Napisano 4 Kwietnia 2012 Witam koledzy."Trenuje" teraz VW Bora't 115 AJM turbine tak słychać ze ludzie się oglądają.Gwizd jest tylko pod obciążeniem od 1800 do ok 3000obr. po odjeciu gazu (jak nie ciągnie-cichnie) Nie dymi,ma ducha,oleju nie bierze :hmm tylko ten gwizd... słychac to BARDZO w kabinie.Po wypieciu węza od sztangi CISZA.może jakieś sugestie?? mój plan na jutro :mlask sprawdzić luz na ośce turbo podmienic zawór n75 "macanto-oględziny" dolotu może jakieś sugestie?? P.S.siatke wydechu wymieniłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #220 Napisano 5 Kwietnia 2012 a możę to nie turbo tylko vacum? Vacum jak zaczyna byc obciążana też zaczyna gwizdać. Ja to u siebie zauważyłem jak się EGR włącza albo długo się dusi na hamulec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach