Orson Zgłoś #981 Napisano 12 Września 2014 ja tam na przegladzie zawsze wciskam i trzymam i nic specjalnego sie nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mry_b6 Zgłoś #982 Napisano 12 Września 2014 Panowie, czy poza serwisem ze Szczecina, możecie polecić miejsce gdzie tanio i dobrze zregeneruję silniczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #983 Napisano 12 Września 2014 Panowie, czy poza serwisem ze Szczecina, możecie polecić miejsce gdzie tanio i dobrze zregeneruję silniczki? na allegro jeszcze widzialem oferty za 200-250 zł sztuka, ale tak czy siak wysylka, wiec zapraszam na pw:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mry_b6 Zgłoś #984 Napisano 12 Września 2014 W Szczecinie aktualnie niecałe 300 zł za komplet (już z przesyłką)... Zrobisz taniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #985 Napisano 12 Września 2014 W Szczecinie aktualnie niecałe 300 zł za komplet (już z przesyłką)... Zrobisz taniej? hmm:d no to jak za komplet to zle?? a na jaki nr dzowniles?? z mojego podpisu?? bo w Szczecine w tego co wiem nikt inny tego nie robi same łożyska kosztują prawie 100 zł za 2 silniczki, więc mnie te ceny nie dziwią wcale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mry_b6 Zgłoś #986 Napisano 12 Września 2014 Nie mówię że źle, ale szukam czy gdzieś nie jest lepiej:) Dzwoniłem do Auto Serwis Zdroje, nie pod numer z Twojego z podpisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #987 Napisano 12 Września 2014 ale szukam czy gdzieś nie jest lepiej Nie masz się kolego co zastawiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #988 Napisano 12 Września 2014 hehe czyli dzowniles pod numer z mojego podpisu 607-928-173 zawsze mozesz skorzystac z allegro 500 zl za 2 sztuki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mry_b6 Zgłoś #989 Napisano 12 Września 2014 hehe czyli dzowniles pod numer z mojego podpisu 607-928-173zawsze mozesz skorzystac z allegro 500 zl za 2 sztuki:) Jasne, spojrzałem na ten drugi numer, na czerwono. W takim razie nie zastanawiam się, tylko w poniedziałek wysyłam obydwa. Pytanie: czy jak wymontuje obydwa silniczki i skasuje błąd, to będę mógł normalnie jeździć? Chodzi mi o sygnał dźwiękowy, czy on nie aktywuje się po chwili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #990 Napisano 12 Września 2014 to będę mógł normalnie jeździć? Będziesz mógł ale gong będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #991 Napisano 12 Września 2014 wykodować też gong Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #992 Napisano 12 Września 2014 Chyba że Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #993 Napisano 12 Września 2014 Chyba że Znam jednego kolegę co wylutował brzęczyk z zegarów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mry_b6 Zgłoś #994 Napisano 14 Września 2014 Będziesz mógł ale gong będzie Jest i na gong rada. W miejsce silniczków można podłączyć żarówki H1 lub H7 i kilka razy zaciągnąć i zwolnić ręczny. Jak zniknie czerwona kontrolka układu hamulcowego odłączyć żarówki i nie dotykać przycisku. przejechałem już 200 km i jak na razie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #995 Napisano 15 Września 2014 Aby wyłączyć gong wyciągasz bezpiecznik nr 2 ze skrzynki bezpieczników po prawej stronie auta. To jest drugi bezpiecznik w pierwszym rzędzie od góry od strony silnika stojąc przodem do skrzynki bezpieczników. Skrzynka bezpieczników jest tak samo jak lewa umieszczona z prawej strony kokpitu, trzeba zdjąć zaślepkę do strony drzwi. W związku z tym, że bezpiecznik ten obsługuje kilka innych obwodów na desce rozdzielczej pojawia się choinka kontrolek. Przestają działać (od lewej na kokpicie): Miga przycisk elektrycznego hamulca postojowego (ręcznego). Miganie nie zawsze występuje, czasami świeci albo nic nie świeci. Wspomaganie kierownicy, ale bez obaw spokojnie można jechać, kierownica chodzi lekko i nie ma problemów z jazdą. Kontrolka ciśnienia w kołach. Czasami zaświeca się kontrolka silnika, tzw. check engine. Nie działa tempomat – na środkowym panelu widać wykrzyknik i ikonkę Nie działa wskaźnik poziomu paliwa – wskazówka poziomu paliwa ciągle się rusza, pływa od minimum do maksimum. Wato zatankować auto, bo inaczej co chwila będzie dźwięk i komunikat o konieczności zatankowania. Świeci kontrolka błędu oświetlenia, ale światła działają poprawnie. Zdarza się, że ta kontrolka nie zawsze się zaświeci. Świeci się czerwona kontrolka awarii hamulca. Kontrolka ABS. Układ ABS-u nie działa. Kontrolka ESP – układ kontroli trakcji nie działa. Nie działa prędkościomierz i licznik drogomierza. Ja z wyjętym bezpiecznikiem przejechałem 160 kilometrów bez żadnych problemów. Jazda jest całkowicie bezpieczna, nie licząc niedziałających ABS i ESP. Więcej: http://www.opelastrag.seonetshop.pl/passat-b6-awaria-hamulca-elektrycznego-postojowego-recznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek12345 Zgłoś #996 Napisano 18 Września 2014 U mnie chyba też jest uszkodzony sterownik Wymieniłem włącznik ręcznego i nadal jest błąd jakiegoś panelu sterowania, więc myślałem ze to włacznik A awaria powstała tak że przy próbie właczenia hamulca ręcznego hamulec sie nie właczył tylko wywaliło zółtą kontrolke- przekreślone P Potrzebuje wiedzieć jak dokopać się do tego sterownika i czy jak kupie używany to też da sie go przekodować bo czytam ze takie coś trzeba zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #997 Napisano 18 Września 2014 Nie domyślaj się tylko spróbuj zrobić test z poziomu VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #998 Napisano 18 Września 2014 Misiek12345, jedna rada. Bo mialem podobnie, po wymianie przycisku dalej zero reakcji. Bledu vcdsem nie udalo sie usunac. To odlaczylem kleme na 3-4 min i poszlo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #999 Napisano 18 Września 2014 Misiek12345, jedna rada. Bo mialem podobnie, po wymianie przycisku dalej zero reakcji. Bledu vcdsem nie udalo sie usunac. To odlaczylem kleme na 3-4 min i poszlo. Po naprawie silniczka , w dalszym ciagu moze byc problem ze sterownikiem.najczesciej z koncowka b.czasem pomaga pare zabiegow z ustawieniami a czasem soft Być może.... nie zaprzeczę i nie potwierdzę ale zaznaczę jeden fakt.Po naprawie nie da się od razu usunąć błędów ze sterownika ponieważ on współpracuje z innymi sterownikami. Po poskładaniu wszystkiego należy przejechać kilkaset metrów aby sterowniki mogły posprawdzać parametry. Wtedy pozwolą usunąć stare błędy. Było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #1000 Napisano 25 Października 2014 Proszę o interpretacje wyniku diagnozy usterek; Adres 53: Etykiety Hamulec postojowy: 3C0-907-801-53.clb Control Module Part Number: 3C0 907 801 G HW: 3C0 907 801 G Komponent i / lub wersja: EPB VD8HC005 013 0005 Kodowanie Oprogramowanie: 0000011 Kodeks pracy Sklep: WSC 01234 001 796063 VCID: 2649E84191FC2C9 2 Usterki znaleziono: 02432 - Napięcie zasilające dla hamulca silnika lewa Parking (V282) 012 - usterka elektryczna w Circuit - MIL ON Freeze: Stan Usterka: 11111100 Fault Priority: 1 Częstotliwość Błąd: 3 Resetowanie licznika: 127 Przebieg: 230.168 km Czas Wskazania: 0 Data: 25.10.2014 Czas: 09:57:19 Freeze: Napięcie: 12,63 V Ilość: 86 02430 - Left parking Silnik Hamulec (V282) Odporność na Ruchu 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze: Stan Usterka: 00110011 Fault Priority: 3 Częstość błędu: 1 Resetowanie licznika: 167 Przebieg: 230.168 km Czas Wskazania: 0 Data: 25.10.2014 Czas: 09:57:19 Freeze: Napięcie: 12,63 V Ilość: 88 Czy może to wskazywać na awarię przycisku hamulca postojowego?Co sprawdzić ,na co zwrócić uwagę?Inne sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach