betagoo Zgłoś #961 Napisano 3 Września 2014 Faktycznie, napisali przycisku. Przycisku, zacisku, przecisku, wycisku, docisku - w sumie daje 1000zł. Zsumowali sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalmatysiak Zgłoś #962 Napisano 4 Września 2014 Hej. Wymieniłem dzis sterownik ręcznego i po wymianie zaczeły mi migac kontrolki świec,abs,esp i napis silnik uszkodzony jedz do mechanika. O co chodzi musze go teraz kompem jakos przeprogramowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #963 Napisano 5 Września 2014 Hej. Wymieniłem dzis sterownik ręcznego i po wymianie zaczeły mi migac kontrolki świec,abs,esp i napis silnik uszkodzony jedz do mechanika. O co chodzi musze go teraz kompem jakos przeprogramowac Musisz przepisać kodowanie ze starego do nowego sterownika i zrobić adaptację. Opcje dostępne w VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon1030 Zgłoś #964 Napisano 6 Września 2014 Dopadlo i mnie... ale zanim znajde przyczyne (co pewnie nie bedzie takie proste) chcialbym sie dowiedziec czy mozna jakos ten sygnal dzwiekowy wylaczyc w srodku ;/ Jezdzic moge bo reczny odpuscil ale komp dalej mysli ze zaciagniety i pika... Wyciagalem bezpieczniki tak jak ktos wczesniej pisal 2,30,31 i nic. 17 - nie pika ale nie mam tempomatu, abs, esp i wskaznik paliwa wariuje do polowy i do zera... A co do samego problemu: Jednego dnia pod praca zaciagnalem reczny. Jak juz chcialem jechac to wyskoczyl blad. Co prawda reczny odpuscil i jechac moge. Ale jak np drugi raz probowalem zaciagnac to zaciaga tylko lewe kolo...prawe nic... ogladalem ta obudowe silniczka i wyglada ok... wtyczka cos mi nie pasuje, tak jakby tego zatrzasku nie ma i tak tylko wpiéta jest... moze przy wymianie hamulcow cos uszkodzili (to jeszcze poprzedni wlasciciel) Proby z odlaczaniem akumulatora i odpalaniem z wcisnietym przyciskiem mam za soba. Przycisk wymieniony i nic... Jutro podlaczymy pod laptopa i sie zobaczy. Myslicie ze jak sie skasuje ten blad to komp dostanie info ze reczny nie jest zaciagniety i juz powinno byc ok? Jesli dalej nic to co dalej robic? Sprawdzic czy napiecie dochodzi do tej wtyczki przy silniczku? Tez mam jakis sterownik pod podlokietnikiem? (nie mam funkcji auto-hold) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #965 Napisano 7 Września 2014 Wszystko tu już było opisane. A wymiana części bez wcześniejszej diagnostyki to dla mnie strata kasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #966 Napisano 9 Września 2014 czy mozecie mi powiedziec jak powinno sie dokonywac badania hamulcow (chodzi o elektryczny oczywiscie) podczas badania okresowego. Otoz Pan diagnosta kazal mi najechac najpierw przednia osia na rolki i nacisnac hamulec i wszystko Ok a nastepnie tylna i nacisnac przycisk i tu zapalily sie kontrolki bledu hamulca elektrycznego, Pan sie troche zdziwil, widac nie przewidzial tego ze wyskoczy blad ale po zjechaniu z rolek po okolo 15 sek wszystko wrocilo do normy. Pytanie czy to normalne a jesli nie to jak powinno sie takiego badania dokonac zeby nie wyskoczyl blad i czy moze sie cos popsuc podczas takiego wjechania na rolki i nacisnieciu przycisku. z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #967 Napisano 9 Września 2014 Po wjechaniu na rolki i napędzeniu tylnych kół zapala się żółta kontrolka hamulca postojowego. Jeżeli chcemy zahamować, należy wcisnąć przycisk hamulca i trzymać przez ok. 5 sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #968 Napisano 10 Września 2014 Hamulec elektryczny służy do awaryjnego zatrzymania samochodu. Nie pamiętam przy jakiej prędkości, ale powyżej niej, hamuje jak długo trzymasz wciśnięty przycisk. Poniżej tej prędkości zaciska się na stałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #969 Napisano 10 Września 2014 czyli wniosek z tego taki ze jak wcisnalem podczas kiedy tylna os byla na rolkach a nie przytrzymalem na 5 sek to zacisnal sie co moglo doprowadzic do uszkodzenia ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #970 Napisano 11 Września 2014 Nie powinno nic się uszkodzić. Jak zahamujesz koła, to auto zeskoczy z rolek i tylko tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #971 Napisano 11 Września 2014 Nic się nie stanie Panowie, naciskając hamulec w czasie jazdy jak i na rolkach. Reakcja sterownika jest prosta, koła w ruchu krótkie naciśniecie przyciski skutkuje próbą zaciągnięcia hamulca postojowego i pokazaniem się kontrolek i natychmiastowym zwolnieniem zacisków. Przytrzymanie przycisku to tak zwany tryb hamulca awaryjnego. Możecie to wypróbować sami i nie potrzebne są rolki do tego. Próbowaliście kiedyś wcześniej włączyć ten hamulec podczas jazdy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konserwatysta Zgłoś #972 Napisano 11 Września 2014 Mechanik wymienił mi silniczek z zaciskiem hamulca recznego. Ręczny działa ale gdy wciskam pedał hamulca nożnego to zaczyna hamować gdy pedał jest prawie w podłodze. Co może być przyczyną? Przed wymianą lapał szybciej i mocniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #973 Napisano 11 Września 2014 Układ zapowietrzony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #974 Napisano 11 Września 2014 Zapowietrzył Ci układ - chyba Łysy byłeś szybszy Z drugiej strony co to za pseudo-mechanik który oddaje nie sprawne auto klientowi?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #975 Napisano 11 Września 2014 No odpowiedziałeś PSEUDO - heble to bezpieczeństwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konserwatysta Zgłoś #976 Napisano 11 Września 2014 Dam radę odpowietrzyc sam? Jak to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #977 Napisano 11 Września 2014 Nie powinno nic się uszkodzić.Jak zahamujesz koła, to auto zeskoczy z rolek i tylko tyle. Ok czyli mam nacisnac czy nacisnac i przytrzymac 5 sek,pytam bo diagnosta nie ma pojecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #978 Napisano 12 Września 2014 Przytrzymanie przycisku to tak zwany tryb hamulca awaryjnego. Ok czyli mam nacisnac czy nacisnac i przytrzymac 5 sek,pytam bo diagnosta nie ma pojecia Cytuje sam siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #979 Napisano 12 Września 2014 jak nacisniesz i przytrzymasz to sie wlacza hamowanie awaryjne i to nie ma nic wspolnego z hamulcem recznym w takiej sytuacji hamuja wszystkie cztery kola, wykozystujac hamulec zasadniczy a nie postojowy wszystko masz w instrukcji auta . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #980 Napisano 12 Września 2014 Tak się dzieje jak przekroczysz prędkość (nie pamiętam jaką) a jak nie to załączy ręczny postojowy czy jak go tam zwał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach